Ties asmeniniais rekordais apsistoti neketina (FOTOGALERIJA)

 Ties asmeniniais rekordais apsistoti neketina (FOTOGALERIJA)

Simas Grincevičius, Kėdainių konservų fabriko technologas bei sportui, ypač bėgimui, itin atsidavęs žmogus, šį bėgimo sezoną pagerino asmeninius rezultatus bėgimo trasoje, kuriais ypač džiaugiasi ir jo šeima./Asmeninio archyvo nuotr.

Rasa Jakubauskienė

Simas Grincevičius jau daugeliui „Vikonda grupėje“ yra žinomas ne tik kaip Kėdainių konservų fabriko technologas, bet ir sportui, ypač bėgimui, atsidavęs žmogus. Toks atsidavimas duoda ir rezultatų – šią vasarą Simas pagerino ne vieną asmeninį rekordą. Tačiau ties tuo jis apsistoti neketina ir toliau atkakliu bei nuosekliu darbu siekia kitų užsibrėžtų tikslų.

– Simai, vasara Jums buvo dosni asmeninių rekordų. Gal galėtumėte juos išvardinti?

– Taip, šis bėgimo sezonas buvo dosnus asmeniniais rezultatais bėgimo trasoje. Šią vasarą
pasiekti geriausi mano bėgimo rezultatai maratono (42,2 km), pusės maratono (21,1km) ir 10
km distancijose.

Pagrindinėje maratono distancijoje asmenį rezultatą gerinau 3 kartus, pusės maratono –
vieną kartą, o 10 km – 2 kartus. Paskutiniai ir patys geriausi laikai pasiekti: „Rimi Vilniaus Maratonas 2021“ – 42,2 km distancija įveikta per 03:21:11 val., Rumšiškių bėgimas „Aplink Lietuvą“ 2021 – 21,1km distancija įveikta per 01:32:10 val., ir „Pink Run 2021“ – 10 km distancija įveikta per 40:58 min.

Simas Grincevičius, Kėdainių konservų fabriko technologas bei sportui, ypač bėgimui, itin atsidavęs žmogus, šį bėgimo sezoną pagerino asmeninius rezultatus bėgimo trasoje, kuriais ypač džiaugiasi ir jo šeima./Asmeninio archyvo nuotr.

– Ar tie asmeniniai rekordai taip pat yra ir kokie nors nacionaliniai, regioniniai ar kitų sportininkų pagerinti rekordai?

– Visi šie pasiekimai yra tik asmeniniai. Kad pagerinčiau nacionalinius, regioninius ar tam tikrų trasų rekordus, reikia būti tikru profesionalu. Aš esu tik bėgikas mėgėjas. Ir net šiame lygyje esu tik mėgėjas vidutiniokas.

– Be jau minėtų rekordų, nubėgote ir ne vieną maratoną… Gal galite patikslinti, kiek jų buvo ir ar šiemet jų dar bus?

– Šiais metais jau įveiktos 6 oficialios maratono distancijos. Iki metų pabaigos, jeigu nepasikeis Covid-19 valdymo situacija Lietuvoje, planuoju įveikti dar 2 maratonus.
Tačiau 8 maratonai per metus yra sąlyginiai nedidelis kiekis. Taip, profesionalai dėl pasiruošimo programų, organizmo atsistatymo ir kitų priežasčių nubėga tik po 2–3 maratonus per metus. Tačiau yra bėgikų Lietuvoje, kurie nubėga po 20–30 ar 50 maratonų per metus. Ir jų tempas yra labai konkurencingas.

 – Gal esate bėgęs ir didžiuosiuose pasaulio maratonuose – Londono, Niujorko, Tokijo ar kituose?

– Bėgti šiuose maratonuose yra svajonė. Ir vieną gražią dieną tikrai bėgsiu juose. Į juos mano atveju patekti galima tik loterijos būdu. Tad šiemet laukiu teigiamų rezultatų!

– Simai, iš kur Jumyse tiek jėgų ir energijos?

– Viskas prasideda mūsų galvose. Jeigu tiki, vadinasi, gali. Svarbiausia – rasti vidinės motyvacijos šaltinį ar išsikelti kažkokį konkretų tikslą. Nesu kažkoks ypatingas. Bėgti ilgai ir daug gali visi. Svarbiausia – bėgti protingai ir komforto zonoje. O įdėjus šiek tiek daugiau pastangų ir kantrybės, ateis ir labai teigiamas rezultatas.

Asmeninio archyvo nuotr.

– Kaip manote, kodėl Jums taip gerai sekasi sporte – didelio ir nuoseklaus darbo rezultatas, sėkmė, atkaklumas, genai ar dar kažkas?

– Žodis „gerai“ yra labai sąlyginis (šypsosi). Kažkam mano rezultatai yra nesuvokiamai gerai, kitiems – kelia tik pašaipią šypseną. Pats dabartine forma esu patenkintas, tačiau norint pasiekti ilgalaikių tikslų, turėsiu įdėti dar labai daug darbo. Dabartiniai pasiekimai yra tik atkaklumo ir nuoseklaus darbo rezultatas.

– Seniai bėgate? Sportuojate nuo vaikystės ar pradėjote vėliau?

– Turbūt kaip ir daugeliui, pažintis su sportu prasidėjo dar mokykloje. Dar pirmoje klasėje dėl pėdų problemų tėveliai mane užrašė į sportinių šokių būrelį, bet kaip berniukas mieliau norėjau žaisti krepšinį ar futbolą, tačiau ilgainiui susidraugavau ir su sportiniais šokiais. Ši draugystė truko 12 metų.

Šiaip sportiniai šokiai tikrai sudėtinga ir daug fizinių jėgų reikalaujanti sportinė veikla. Be to, mokyklos laikais kūno kultūros pamokos man buvo vienos mėgstamiausių. Į sporto salę eidavome net per pertraukas. O jau vėliau, studijų metais, sportinius šokius pakeitė krepšinis. Ir tik dar vėliau mano gyvenime atsirado bėgimas.
Bėgioti ilgus nuotolius pradėjau maždaug prieš 8 metus. Sportas mano gyvenime buvo visada. Turbūt nesportuoti negaliu (šypsosi).

Viskas prasideda mūsų galvose. Jeigu tiki, vadinasi, gali. Svarbiausia – rasti vidinės motyvacijos šaltinį ar išsikelti kažkokį konkretų tikslą. Nesu kažkoks ypatingas. Bėgti ilgai ir daug gali visi. Svarbiausia – bėgti protingai ir komforto zonoje. O įdėjus šiek tiek daugiau pastangų ir kantrybės, ateis ir labai teigiamas rezultatas.

S. Grincevičius

– Beje, kodėl būtent bėgimas, o ne, pavyzdžiui, dviračiai, krepšinis ar dar kokia nors sporto šaka?

– Taip, bėgimas yra pagrindinė mano sportinė veikla. Tačiau ir be jo dar papildomai vieną kartą per savaitę žaidžiu krepšinį ir keletą valandų praleidžiu ant lauko treniruoklių (skersinio ir lygiagretės). Dviračių sportas ir plaukimas baseine taip pat yra mano mėgstamų sporto šakų sąraše, tačiau šie sportai dabar neegzistuoja mano kasdienybėje.

– Gal vis dėlto turite ir dar kokią nors kitą mėgstamą sporto šaką?

– Taip, triatlonas. Kažkada, ateityje, šiai disciplinai skirsiu daugiau dėmesio.

– Beje, Kėdainių konservų fabrike taip pat esate greitas, atsakingas ir veiklus. Po intensyvios darbo dienos ir bėgiojimų lieka laiko ir jėgų dar kokiems nors kitokiems pomėgiams ar visą save  realizuojate būtent mano paminėtose srityse?

– Bėgimas jėgų tik prideda, jis jų neatima. Ir mano treniruotės dažniausiai vyksta anksti ryte. Sportuoju prieš darbą. Dažnai keliuosi 5 val. ryto ar dar anksčiau. O vakarais pagrindinis mano dėmesys ir laikas skirtas šeimai.

– Simai, prašau, išduokite, kokių planų turite jau greitai į mūsų kiemus įžengsiančiais 2022 metais?

– Tikslus 2022 metų planas atsiras metų pabaigoje. Gal 2022 metais nubėgsiu dar 9 ar 10 maratonų? Gal pasiryšiu 50, 70 ar 100 km bėgimui? O gal kiekybę iškeisiu į kokybę ir nubėgsiu vieną, bet labai greitą maratoną?! (šypsosi).

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


Rekomenduojami video