Kauno oro uoste prasidėjo iki vasaros truksianti rekonstrukcija

 Kauno oro uoste prasidėjo iki vasaros truksianti rekonstrukcija

Kauno oro uoste šiandien pradėti keleivių terminalo rekonstrukcijos darbai, truksiantys penkis mėnesius. Po rekonstrukcijos antrame pagal dydį šalies oro uoste ne tik sutrumpės keleiviams būtinų procedūrų laikas, padvigubės parduotuvių plotas, bet ir bus pasiruošta vasarą padidėsiančiam keleivių srautui, kuomet, dėl Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako (KTT) rekonstrukcijos, į Kauno oro uostą bus perkelta dauguma skrydžių.

„Praėjusių metų rezultatai rodo, kad Kauno oro uoste padidėjo skrydžių skaičius, atsirado naujų krypčių. Augant oro uostui, privalome gerinti ir mūsų keleivių patirtį – atsinaujinęs, dar patogesnis ir šiuolaikiškesnis oro uostas yra mūsų tikslas.

Kauno oro uosto terminalo rekonstrukcija taip pat padės pasiruošti šią vasarą neišvengiamai padidėsiančiam keleivių skaičiui, kai Vilniaus oro uoste 35 dienas vyks kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija. Pagrindinė užduotis – pasirūpinti kokybišku keleivių aptarnavimu rekonstrukcijos metu“, – sako Kauno oro uosto direktorius Bruno Kaspar.

Vienas pagrindinių uždavinių rekonstrukcijos metu – įrengti naują aviacijos saugumo zoną antrame keleivių terminalo aukšte. Ši zona bus skirta visiems keleiviams, įskaitant ir vykstančius į šalis, esančias už Šengeno zonos ribų.

„Šiuo sprendimu atsisakome ankstesnio dviejų atskirų – Šengeno ir ne Šengeno zonos šalių – aviacijos saugumo patikros postų koncepcijos. Naujoji patikros erdvė leis efektyviau valdyti patikros procedūras bei keleivių srautą“, – sako B. Kaspar.

Po rekonstrukcijos Kauno oro uoste pasikeis „Duty Free“ parduotuvių veiklos organizavimas – įprastos, uždaro tipo parduotuvės taps atviromis ir praeinamomis, padvigubės jų plotas, padidės prekių asortimentas.

Rekonstrukcijos metu taip pat bus suformuotos penkios dar didesnės ir patogesnės maitinimo erdvės riboto ir neriboto patekimo zonose. Naujai bus įrengtos vaikų žaidimo bei rūkymo erdvės, o tualetų zona, tėvų ir vaiko kambarys bus praplėsti.

Ateinančius penkis mėnesius, kol vyks rekonstrukcija, Kauno oro uoste veikla bus vykdoma įprasta tvarka. Tačiau oro uosto vadovas B. Kaspar atkreipia dėmesį, kad galimi laikini nepatogumai dėl ilgiau trunkančių aviacijos saugumo bei kitų tarnybų patikros procedūrų, taip pat gali būti apribota parduotuvių ar kavinių veikla, todėl vadovas tikisi keleivių supratingumo.

Rekonstrukcijos darbus Kauno oro uoste atliks bendrovė „Atea“.

Liepos 14 d. – rugpjūčio 18 d., kai 35 dienas Vilniaus oro uoste dėl orlaivių kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos darbų aviacinė veikla nebus vykdoma, skrydžiai bus nukreipiami į Kauno oro uostą. Šiuo laikotarpiu čia bus įrengti papildomi laikini keleivių atvykimo ir išvykimo terminalai.

Apie Lietuvos oro uostus

Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2015 m. jie aptarnavo 4,2 mln. keleivių ir 50 tūkst. skrydžių. Žiemos sezono metu iš Lietuvos oro uostų 17 aviakompanijų skraido 59 kryptimis į 50 miestų 26 šalyse Europoje ir už jos ribų, o šalies pasiekiamumą dar labiau didina 7 užsakomųjų skrydžių bendrovės. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc.

 

Rašyti komentarą

Dėmesio! El. paštas nebus skelbiamas. Komentuodami esate atsakingi už savo išsakytas mintis. Gerbkime vieni kitus, venkime patyčių, nekurstykime neapykantos ir susipriešinimo. Skaitytojų komentarai neatspindi „Rinkos aikštės“ redakcijos nuomonės.

Už komentarus atsakingi juos parašę asmenys.


Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video