Įtraukties žinių sėmėsi Turkijoje
Vienas svarbiausių Labūnavos pagrindinės mokyklos siekių yra kiekvieno vaiko individuali ūgtis, įtrauktis ir integracija. Jaučiant poreikį plėsti savo žinias dalyvaujant „Erasmus+“ programos projektuose ir tokiu būdu tęsiant savo neišdildomą dešimties metų patirtį, nuo 2024 m. birželio 1 dienos mokykloje pradėtas įgyvendinti dar vienas tarptautinis Europos Sąjungos remiamas Erasmus+ projektas „SUPraskime – Inclusive education – we are equal“.
Daug naujų žinių
Spalio 7–11 dienomis trys mokyklos mokytojos dalyvavo tarptautinės švietimo ir plėtros akademijos „CEKDEV“ (CEKDEV International Education & Development Academy) organizuotuose kursuose „Įtraukusis ugdymas“ Turkijoje.
Juose tobulino ugdymo, kuris suteikia lygias galimybes visiems vaikams, profesines kompetencijas. Sėmėsi naujų žinių, metodų bei strategijų įtraukties klausimais, darbui klasėje su įvairių poreikių mokiniais atsižvelgiant į skirtingus poreikius, gebėjimus, mokymosi stilius ir kultūrinę kilmę. Išmoko naujų strategijų darbui su klase bei aktyvių metodų, kurie padeda sustiprinti priklausymo grupei jausmą, pagarbą. Įgavo patirties kuriant įtraukią ir demokratišką mokymosi aplinką, mažinant atskirtį tarp skirtingų poreikių mokinių.
Taip pat pedagogės mokėsi patrauklios klasės aplinkos kūrimo, mokytojo elgesio modelio, pagrįsto Rosenthal‘io efektu, kuriuo buvo įrodyta, jog aukšti lūkesčiai generuoja aukštesnius rezultatus ir atvirkščiai.
Dalyviai lavino įgūdžius, reikalingus efektyviai bendradarbiauti su mokiniais ir jų šeimomis bei palaikančio mokyklos klimato kūrimo klausimais. Išmoko naujų partneryčių strategijų, skatinant atvirą bendravimą ir į sprendimų priėmimo procesus įtraukiant visą mokyklos bendruomenę.
Tikisi sėkmės
Dalyviai džiaugėsi puikiai parengta mokymų medžiaga ir galimybe susipažinti su įtraukiojo ugdymo gerąja praktika Turkijoje. Įgyta geroji patirtis ir naujų, aktyvių ir skaitmeninių metodų gausa leis tvirčiau jaustis pedagoginio darbo kasdienybės iššūkiuose bei dalinantis patirtimi su kolegomis, o svarbiausia – patirti sėkmę ugdant ir įtraukiant mokinius, o mokiniams augti individualiai.