Skip to content

Laimingas mokytojas užaugina puikius mokinius

 Laimingas mokytojas užaugina puikius mokinius

Asmeninio archyvo nuotr.

Birželio 22‒28 d. LSU Kėdainių „Aušros“ progimnazijos pradinio ugdymo mokytojos Rūta Kučiauskienė ir Neringa Kapočienė dalyvavo Europos Sąjungos programos „Erasmus+“ 1 pagrindinio veiksmo (KA121) projekto Nr. 2024-1-LT01-KA121-SCH-000205713 finansuojamoje mobilumo veikloje – tarptautiniuose kursuose „Pozityvaus mokymo psichologija: laimingi mokytojai užaugina puikius mokinius“ („THE PSYCHOLOGY OF POSITIVE TEACHING: HAPPY TEACHERS MAKE GREAT STUDENTS“), kurie vyko Kroatijoje, Splito mieste.

Intensyvi septynių dienų programa buvo skirta pedagogų emocinio atsparumo stiprinimui, o taip pat skatinti jų pozityvų mąstymą, gilinti gebėjimą spręsti iššūkius šiuolaikinėje klasėje ir kurti palankią emocinę atmosferą mokykloje. Kursų metu dalyviai gilinosi į tokias temas, kaip streso mažinimas, savistaba, emocinis intelektas, meno terapija, meditacijos metodai bei mokyklų vadovų, mokytojų ir mokinių motyvacijos ryšys.

Daug praktinių užsiėmimų vyko lauke. Mobilumo dalyviams ypač patiko meditacija – tai praktika, kurios metu yra susitelkiama į garsą, objektą, vizualizaciją, kvėpavimą, judesį ar į patį dėmesį, siekiant sąmoningai išgyventi dabarties momentą, sumažinti stresą, skatinti atsipalaidavimą, asmeninį ir dvasinį augimą.

Kursų metu išmokome kvėpavimo technikų, padedančių suvaldyti stresą, žaidimų, kurių metu galima mokinius nukreipti į aktyvią veiklą, išbandėme patyriminį mokymąsi, kūrybingus būdus, motyvuojančius mokinius, analizavome sunkumus, su kuriais susiduriama ugdymo procese. Grupinio darbo metu atlikome logines bei kritinį mąstymą ugdančias užduotis.

Kursų metu ne tik išmokome praktinių būdų, kaip kurti palaikančią, aktyvią ir motyvuojančią klasės aplinką, įgijome streso valdymo, psichinės ir fizinės sveikatos, sąmoningumo stiprinimo įgūdžių, bet ir pagilinome užsienio kalbos mokėjimo kompetencijas, o taip pat pristatėme savo miestą, šalį ir kai kuriuos mūsų tautos kultūrinius aspektus.

Dalyvaudami kultūrinėje-pažintinėje veikloje susipažinome su Kroatijos istorija, aplankėme įspūdingą Splito senamiestį, plaukėme laivu į Brač salą, grožėjomės nuostabiu šalies gamtovaizdžiu. Visiems dalyviams patiko kroatų gyvenimo principas „Pomalo“. Tai žodis, reiškiantis „po truputį, pamažu, neskubant“, mat šios šalies žmonės tikrai gyvena nestresuodami, ramiai, tiesiog „pomalo“.

Dalyvavimas kursuose ir dalijimasis patirtimis su kitų šalių mokytojais praplėtė mūsų akiratį, skatino toleranciją ir atvirumą, įkvėpė naujų idėjų, noro tobulėti bei ieškoti naujų būdų tobulinant tiek profesines, tiek bendrąsias kompetencijas. Įgytos žinios padės mūsų progimnazijoje įgyvendinamas socialinio emocinio ugdymo programas praturtinti naujomis kūrybingomis veiklomis.

Neringa Kapočienė ir Rūta Kučiauskienė, LSU Kėdainių „Aušros“ progimnazijos pradinio ugdymo mokytojos

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video