Į Kėdainius vietoj „Kėdbuso“ gali ateiti „Kautra“

 Į Kėdainius vietoj „Kėdbuso“ gali ateiti „Kautra“

BNS/ Eriko Ovčarenko nuotr.

Jorūnė LIUTKIENĖ

Į Kėdainius gali ateiti ir „Kėdbusą“ pakeisti Kauno keleivių pervežimo kompanija „Kautra“. Kėdainių rajono savivaldybės vadovai susitiko su šios įmonės direktoriumi Linu Skardžiuku ir aptarė bendradarbiavimo galimybes.  „Tai buvo bendro pobūdžio diskusija, kurios metu mes pristatėme savo galimybes savivaldybei. Sprendimą dėl tolimesnių veiksmų ir kokiu keliu eiti toliau, turi priimti politikai“, − sakė L. Skardžiukas.

Nori suprasti vadovų vizijas

UAB ,,Kautra“ vadovas sakė, kad pirmiausia norėjo išgirsti, kokias vizijas mato pats Kėdainių miestas ir jo vadovai.

Gyventojai, jo įsitikinimu, visada nori dažnesnės ir kokybiškesnės paslaugos. Jei ji atitinka jų norus, vartotojai susimoka atitinkamą kainą.

,,Kautra“ taip pat pristatė geruosius savo pavyzdžius ir projektus, įgyvendintus Alytuje bei Druskininkuose. Papasakojo, kaip jie dirba tuose miestuose. Aptarė transporto paslaugų kokybę ir jo rūšis. Pateikė įžvalgų.

L. Skardžiukas teigia, kad tik atlikus procedūras ir gavus vadovų pritarimą galima imtis konkrečių veiksmų Kėdainiuose: įvertinti ,,Kėdbuso“ situaciją ir atlikti skaičiavimus. Kol kas padėtis jiems tėra žinoma iš bendros viešos informacijos rajono spaudoje.

Pasiūlyta nauja darbo forma

Savivaldybės vadovų ir atsakingų specialistų susitikime „Kautra“ pristatė ir dar vieną galimą bendradarbiavimo rūšį – jungtinės veiklos sutartį.

,,Tokia savivaldybės kontroliuojamos uždarosios akcinės bendrovės ir privataus verslo sąjunga yra įmanoma. Mūsų atveju išliktų ,,Kėdbusas“ kaip įmonė, tačiau veiktų su kita pervežimo paslaugų įmone sutarties pagrindu.

Anksčiau savivaldybės administracijoje tokio varianto nesame svarstę, − sako Kėdainių rajono savivaldybės administracijos direktorius Arūnas Kacevičius. − Be to, kad ieškant efektyvesnio darbo įmonėje ir kokybės gyventojams, galima būtų parduoti įmonės akcijas, skelbti konkursą ir parinkti kitą vežėją arba finansuoti visas ,,Kėdbuso“ išlaidas iš rajono biudžeto pinigų, galima būtų rimtai išsinagrinėti ir tokią veiklos formą kaip jungtinę veiklos sutartį.“

L. Skardžiuko nuomonė dėl nemokamo pavėžėjimo yra aiški: ,,Tik padarius analizę ir atlikus skaičiavimus galima įvertinti, kas savivaldybei yra priimtiniau, tačiau reikia suprasti, kad tai bus našta biudžetui ir greičiausiai suprastės paslaugos kokybė: mažės reisų apimtys ir dažnis.“

Mūsų atveju išliktų ,,Kėdbusas“ kaip įmonė, tačiau veiktų su kita pervežimo paslaugų įmone sutarties pagrindu.

A. Kacevičius

Pasiūlė 5 galimus sprendimus

Šių metų pradžioje įvertindama bendrovės ,,Kėdbusas“ situaciją dėl miesto maršrutų, pajamų ir išlaidų, keleivių srautų bei autobusų užpildymo procentais, dirbo darbo grupė, kuriai vadovavo tarybos narys Romualdas Gailiūnas.

Savo pateiktame perspektyviniame plane darbo grupė pasiūlė 5 sprendimo būdus:

1. palikti „Kėdbusą“ kaip yra dabar;

2. degalus pirkti degalinėse, o remonto paslaugas iš tiekėjų;

3. degalus pirkti degalinėse, remonto paslaugos iš tiekėjų ir didinti bilietų kainą;

4. didinti bilietų kainą ir taikyti nemokamą keleivių vežimą;

5. skelbti vežėjo konkursą.

Kuris variantas bus pasirinktas ir kas toliau vežios Kėdainių krašto gyventojus, netolimoje ateityje spręs rajono politikai.

20 Komentarai

  • Gal bus imanoma važinėti su autobusais

    • Visų pirma pakels kainas…

      • Ir reisus suretins

      • Pagaliau bus tvarka, pažiūrėkit Druskininkus,Alytų

        • Jūs pirma pasidomėkite kiek Alytaus savivaldybė Kautrai moka

  • Tegu greičiau ateina. Atsobo tos lūženos. kažkoks atsilykęs kraštas.

  • Galvojat Kautra naujų autobusų atvarys? Bus tokios pat 2012-ų Temsos kur dabar keturios Kėdainiuose važinėja bei penkis metus Kaune drožti mikrai

    • O kur vairuotojui nusimist jei jis nuo 5 ryto iki 13 dirba ka nemyzudiam vaziuot. Tai ir meza stotelej galinej kriumuose, ira kas i buteli meza sake. O kaip moterim,???

  • Svarbu zuko zmona pasireiske fcb ir pasake, kad uz 10cnt nevazinesit ir vairuotojams akiu nekabinsit, o kad kai kuriems vairuotojams truksta elementaraus isprusimo, tai jau kitas reikalas nematomas…

  • Labai daug vairuotoju gryni plugai, net nemokama su zmonemis elgtis

  • Paskaičius komentarus ir matančius tik blogąją pusę taip ir kyla klausimas ties kometuotojams. Tai ar Jūs ne tokie patys plūgai tik dar su nulenktais noragais, o ir kitus matuojate pagal save, nes mato duomenis imate pagal savo supratimą. Sėkmės ,,Kėdbusui“.

  • Nėr ko pykt už teisybę. Tie autobusai tai vargo vakarienė. Reikia keist. Ne Kėdbusui turi tarnaut savivaldybė, o Kėdbusas savivaldybės žmonėms. Dabar tik jie savo reikalus, pinigus, darbo vietas gina, o ką žmogus gero gauna? Pasmirdusius autobusus?

    • Komentare jūs pati sau prieštaraujat. Būtent ten kur savivaldybės savo parkais rūpinasi ir važinėja nauji autobusai. Pasidomėkite pvz. kaip Tauragėje reikalai

  • Pažiūrėkit Jonava, +10 centu, ir orus važiavimas,kada net pasiturintis žmogus pastato savo auto ir atvažiuoja i darba

  • Ot, tai sprendimas 😀
    Viduriniojo amžiaus žmonėms bilietai pabrangs, o kitiems bus suteikta malonė važinėti nemokamai.
    Ir kam cia ačiū tada reikės sakyt?

  • Pabandykit bl pardot savo autobuso neduosiu nx nekam jaboni vrot

  • Labas gal galyte perduoti dipečerynei kad rytoj enateisiu apinyje užgėriau. Sunervino tas pardavimas ir Miša

    • Būtų labai gerai kad,, Kautra“ paimtų ,autobusai nors ir senesni,bet jie tvarkingi,o pas mus autobusuose kokios sėdynės net baisu atsisėsti. Ir aptarnavimo kokybė gal būtų visiškai kita,vairuotojai mandagiau elgtųsi,laukiam kada tai bus

  • Kaip su panevezio energija

  • mums keleiviams svarbu, kad autobusai geri būtų, kad bilietai nebrangtų, kad modernėtų viskas, o Kėdbuso vidaus reikai NIEKAM NEĮDOMUS. VISI NORI TUIPĖT VIETOJ IR ALGAS GERAS GAUT. Taško tik mūsų pinigus ir tiek.

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


Rekomenduojami video