Mobilieji laiškininkai pašto paslaugas užtikrina atokiausiose Lietuvos vietose: per mėnesį paslaugų suteikia milijoną kartų
Paštu ant ratų vadinami mobilieji laiškininkai vien tik nuo šių metų pradžios atokesnėse gyvenvietėse pašto paslaugas suteikė kone 4 milijonus kartų – apie milijoną kartų kas mėnesį. Šiuo metu mobilieji laiškininkai visoje šalyje aptarnauja apie 650 tūkst. adresų – gyventojams pristato siuntas, prenumeruojamus leidinius, taip pat pensijas bei kitas socialines išmokas.
Lietuvos paštas primena, kad gyventojai nemokamai išsikviesti tokį laiškininką į namus ar kitą sutartą vietą gali paskambinę telefonu 1842 arba 8 700 55 400. Darbo dienomis jis veikia nuo 8 iki 19 val., o šeštadieniais nuo 9 iki 16 val.
Mobilusis laiškininkas pas klientą atvyksta jau kitą darbo dieną ir suteikia visas įprastas pašto paslaugas – nuo siuntų ar laiškų išsiuntimo, iki prenumeratos užsakymo priėmimo ar siuntų pakuočių bei pašto ženklų pardavimo.
Jau septintus metus gyvuojanti mobiliųjų laiškininkų paslauga laikoma šiuolaikiška ir pasiteisinusia alternatyva, užtikrinant pašto paslaugų prieinamumą labiausiai nutolusiose Lietuvos vietovėse.
„Mobiliųjų laiškininkų paslaugą galima laikyti vienu sėkmingiausių Lietuvos pašto projektų, kurį spėjo įvertinti mūsų klientai. Jis suteikė galimybę į namus išsikviesti laiškininką net atokiausių kaimiškų vietovių gyventojams ir tokiu būdu visas pašto paslaugas patogiai gauti neišeinant iš namų. Galiausiai mobiliojo laiškininko paslauga leidžia sutaupyti ir laiko“, – sako Lietuvos pašto Klientų patirčių departamento vadovas Mantas Sirutavičius.
Pastebėta, kad iki pradedant teikti mobiliojo laiškininko paslaugas mažesniuose miesteliuose laiškininkai gyventojų namuose jau teikdavo net iki 80 proc. visų pašto paslaugų.
Šiuo metu visoje Lietuvoje dirba apie 450 mobiliųjų laiškininkų, kurie pas gyventojus vyksta tarnybiniais automobiliais, užsakymus priima ir tvirtina planšetiniais kompiuteriais, taip pat turi nešiojamus spausdintuvus.