Keturias dienas veikusioje agentūroje „Fantastika“ gimė idėja visam miestui

 Keturias dienas veikusioje agentūroje „Fantastika“ gimė idėja visam miestui

Praeitą savaitę nuo ketvirtadienio iki sekmadienio Kėdainiuose įsikūrė analogo neturinti reklamos agentūra „Fantastika“, kuriai buvo suformuota užduotis įgalinti pačią bendruomenę sukurti atliekų rūšiavimo skatinimo kampaniją./ Mindaugo Mikulėno nuotr.

Praėjusios svaitės miesto herojais netikėtai tapo Aurelija, Miglė, Gabija ir Mantas. Šie keturi jaunuoliai kartu įveikė labai sudėtingą užduotį. Po trijų dienų intensyvaus darbo savo kūrybinį sprendimą pateikė viešam svarstymui ir per naktį laimėjo reklamos profesionalų, komisijos pripažinimą bei žmonių pasitikėjimą.

Mokėsi ir dirbo

Praeitą savaitę nuo ketvirtadienio iki sekmadienio Kėdainiuose įsikūrė analogo neturinti reklamos agentūra „Fantastika“, kuriai buvo suformuota užduotis įgalinti pačią bendruomenę sukurti atliekų rūšiavimo skatinimo kampaniją.

Keturias dienas savanoriškai susibūrę žmonės krimto specialias žinias ir kūrė. Viso proceso metu buvo ir džiugesio, ir nerimo, ir nusivylimo, tačiau vienai komandai, kuri buvo suformuota viena iš trijų, užduočiai išspręsti pavyko pereiti visas kliūtis ir gauti geriausią rezultatą.

Tai bus pirmoji reklaminė kampanija, sukurta pačios bendruomenės.

Sukūrė reklamą

Praėjusios svaitės miesto herojais netikėtai tapo Aurelija, Miglė, Gabija ir Mantas. Šie keturi jaunuoliai kartu įveikė labai sudėtingą užduotį. Po trijų dienų intensyvaus darbo savo kūrybinį sprendimą pateikė viešam svarstymui ir per naktį laimėjo reklamos profesionalų, komisijos pripažinimą bei žmonių pasitikėjimą.

Keturi jauni skirtingų specialybių žmonės Aurelija Šaulinskaitė, Milda Tereikytė, Gabija Grendaitė ir Mantas Kučinskas, vadovaujami patyrusio mentorius Aleksandro, sukūrė tikrą reklaminę kampaniją.

Pirmiausia, visi mokėsi naujų žinių, susipažino su reklamos kūrimo principais, o tada nedelsdami nėrė į  kūrybinį procesą. Padarę įžvalgą, ėmėsi ieškoti geriausio būdo, kaip paskatinti žmones rūšiuoti.

Laimėjusios reklaminės kampanijos idėja – kalbantys konteineriai. Tai gera humoro doze pagardinta linksma ir įsimintina kampanija, kurią pripažino ir vertinimo komisija, ir patys žmonės už ją gausiausiai balsavę socialiniame tinkle.

Kai kampanija bus įgyvendinama, atnešęs šiukšles prie konteinerio galėsi netikėtai sulaukti jo pastabos ar pagyrimo. Reklama apgalvota iki smulkmenų ir numatytos visos reikalingos priemonės.

„Mūsų idėja prigis Kėdainiuose, nes Kėdainiai tampa vis modernesni, garsesni ir jaunesni. Be to, pandeminis laikotarpis buvo pakankamai tylus, niūrus ir liūdnas, todėl mūsų humoristinė edukacija privers ne tik nusišypsoti, bet ir lengviau priimti informaciją. Daryti gera turi būti smagu“, − sako viena iš komandos laureačių Gabija Grendaitė.

Norvegų kalbos mokytoja G. Grendaitė mano, kad jų komandos sėkmės paslaptis gerai suderėję jų visų skirtingi charakteriai bei drąsa vienas kitam paprieštarauti, paprovokuoti, bet visada laiku sustoti. Labai padėjo ir tai, kad su mentoriumi užsimezgė stiprus ryšys.

Kėdainiai bus pavyzdžiu

Visuomenininkas Mantas Kučinskas antrina Gabijai ir sako, kad jie dirbo kaip vienas, mąstė kaip vienas.

O dėl reklamos jis įsitikinęs: „Dauguma žmonių kartais net nesusimąsto, kad daro blogai nerūšiuodami, tačiau „kalbantys konteineriai“ neteisdami ir nemoralizuodami primins žmonėms, kad rūšiuoti reikia.“

Komandos narė rinkodaros vadybininkė Miglė Tereikytė mano, kad po šios šmaikščios, įdomios ir dar kol kas žmonėms negirdėtos kampanijos Kėdainiai nebebus prasčiausiai rūšiuojantis miestas Lietuvoje ir taps pavyzdžiu, kaip reikia motyvuoti gyventojus. 

Įmonės „Linėja Transport“ pardavimų vadovo asistentė Aurelija Šaulinskaitė sako, kad norėdamas pasiekti sėkmės negali nė akimirkai suabejoti. Jauna mergina sako, kad jų idėja yra sugalvota iš širdies.

Visi komandos nariai nematė vieno stipriausio lyderio tarp jų, visi komandoje buvo lygūs, o lyderystės ėmėsi tose srityse, kur jautėsi stipriausi. 

Laimėjusios reklaminės kampanijos idėja – kalbantys konteineriai. Ta gera humoro doze pagardinta linksma ir įsimintina kampanija, kurią pripažino ir vertinimo komisija, ir patys žmonės už ją gausiausiai balsavę socialiniame tinkle.

Aut. past.

Kūrybingi žmonės

Mūsų bendruomenės kūrybiškumas džiugina. Iš viso buvo sukurtos trys viena kitai nenusileidžiančios idėjos. Viena iš jų – veidrodiniai konteineriai su galimybe pasidaryti populiarųjį selfie. Komanda  rūšiavimą išskiria kaip madingą reiškinį ir pozityvų veiksmą.

Kita idėja buvo ypatingai drąsi. Tai populiaraus atlikėjo OG Version koncertas, į kurį gali patekti tik pristatęs 60 kg surūšiuotų atliekų. Abi jas bus galima įgyvendinti, nes abi pagrįstos skaičiavimais ir taikomos skirtingoms žmonių grupėms.

Reklamos agentūroje dirbusių žmonių darbą kuravo kūrybinė agentūra „Autoriai“.

Projekto partneriai AB „Nordic Sugar“. Prizą balsuotojams įsteigė Kėdainių krašto kredito unija, dalyvius gardėsiais palepino įmonių grupė VIKONDA.

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


Rekomenduojami video