Kiek lauksime Labūnavos kelio atkarpos rekonstrukcijos?

 Kiek lauksime Labūnavos kelio atkarpos rekonstrukcijos?

Ilgą laiką kelias Labūnava–Babtai buvo vienas prasčiausių tokio tipo kelių. Siauras, „iškandžiotais“ kraštais. Ne vienas vairuotojas prasilenkdamas su kitu automobiliu tame kelyje yra ir automobilio veidrodėlius paaukojęs, ar kitaip automobilį apgadinęs. Neseniai atlikta didžiosios kelio dalies rekonstrukcija šią kelio atkarpą padarė respektabilią, tačiau liko nedidelis netvarkyto kelio galas.

Neįmanoma apsilenkti

Gyventojams, tiesa, tai išties kėlė nuostabą – kodėl gi neėmus ir nesutvarkius viso kelio vienu kartu? Maža to, ypatingai žiemos metu, toji kelio atkarpa tampa ypač pavojinga, mat dėl supustyto sniego, susidariusio ledo ir nubyrėjusių siauro kelio kraštų automobiliams prasilenkti darosi itin sudėtinga.

Štai „Rinkos aikštės“ skaitytoja Raimonda neslėpė nusivylimo ir tuo, kaip kelininkai prižiūri šį kelią.

„Sunku patikėti, kad vieno kilometro kelio atstumas už Labūnavos kas mėnesį yra barstomas skusto asfalto gabaliukais, vietoje to, kad būtų praplatintas ir pagaliau normaliai išasfaltuotas. Jau darosi nebeįmanoma apsilenkti“, – rašė moteris.

Be to, toks kelkraščių tvarkymo būdas ne vienam važiuojančiam tuo keliu sukelia ir dar vieną bėdą – jeigu priešais važiuojantis automobilis, norėdamas saugiai prasilenkti, užvažiuoja ant kelkraščio, iš po ratų lekiančios asfalto nuolaužos gali padaryti žalos kito automobilio stiklams. Be jokios abejonės, tokiame kelyje privaloma laikytis saugaus atstumo, tačiau jeigu priešais važiuoja sunkiasvoris transportas, iš po ratų lekiantys akmenėliai ir skalda gali įveikti nemenkus atstumus.

Daro, ką gali

Tuo tarpu šį kelią prižiūrinčios įmonės VĮ „Kelių priežiūra“ specialistai teigia darantys, ką gali – mat kelio kokybė yra tokia prasta, kad padoriai prižiūrėti kelkraščių kitaip net neįmanoma.

„Šis kelio ruožas problemiškas dėl siauros, nelygios asfalto dangos, kuri yra kiek daugiau nei 4 metrų pločio. Automobiliai prasilenkdami dažniausiai išvažiuoja į kelkraštį, kuris yra apie dviejų metrų pločio su žvyro danga.

Didžiausią įtaką defektų atsiradimui daro sunkusis transportas. Duobės ir nusėdimai atsiranda šalia asfalto dangos, dėl to lūžinėja, trupa asfalto kraštai.

Kiek įmanoma, stengiamės taisyti šias vietas. Profiliuoti kelkraščių pašalus neįmanoma, todėl duobes ir nusėdimus taisėme frezuotu asfaltbetoniu. Šis likutinis produktas yra tinkamesnė medžiaga remontui šiomis oro sąlygomis.

Šioje situacijoje ir patys vairuotojai turėtų atsižvelgti į esamas sąlygas bei sumažinti greitį, kad iš po ratų nebūtų išmetami lūžtančio asfaltbetonio trupiniai“, – komentavo Daiva Stankūnienė, VĮ „Kelių priežiūra“ Komunikacijos vadovė.

Laukti liko nedaug

Tuo tarpu Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) informavo, kad kelio rekonstravimo darbai bus baigti vasarą, taigi laukti kokybiško kelio liko ne tiek jau daug.

„Informuojame, kad sutartis „Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1906 Aukštutiniai Kaniūkai–Babtai–Labūnava–Kėdainiai ruožo nuo 29,84 iki 31,00 km rekonstravimas“ pasirašyta 2017 m. lapkričio 22 d.

Pagal sutartį minėtame kelio ruože rekonstravimo darbai turi būti baigti iki 2018 m. rugpjūčio 22 d.“, – informavo LAKD atstovė Reda Kašelionytė.

Rašyti komentarą

Dėmesio! El. paštas nebus skelbiamas. Komentuodami esate atsakingi už savo išsakytas mintis. Gerbkime vieni kitus, venkime patyčių, nekurstykime neapykantos ir susipriešinimo. Skaitytojų komentarai neatspindi „Rinkos aikštės“ redakcijos nuomonės.

Už komentarus atsakingi juos parašę asmenys.

Rekomenduojame parsisiųsti:

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Skip to content