Kodėl verta rinktis elektroninės buhalterinės apskaitos paslaugas?

 Kodėl verta rinktis elektroninės buhalterinės apskaitos paslaugas?

Dauguma smulkesnių įmonių mielai renkasi elektroninės buhalterinės apskaitos paslaugas, nes taip joms yra patogiau – nereikia įmonėje išlaikyti buhalterijos skyriaus su etatiniu buhalteriu ir kasininku, kadangi šiuolaikinės technologijos leidžia buhalterinę apskaitą vykdyti nuotoliniu būdu, pasitelkus į pagalbą elektronines ryšio priemones.

Kokie yra pagrindiniai elektroninės buhalterinės apskaitos privalumai?

Pagrindiniai elektroninės buhalterinės apskaitos privalumai yra šie – sutaupomi pinigai, nes nebereikia samdytis buhalterio ir tuo pačiu palengvinama administracinės našta, nes visos dokumentacijos tvarkymu užsiima paslaugos teikėjai.

Taip pat nereikia pirkti ir buhalterinės programos. O įmonės buhalterinė apskaita tvarkoma nuolat be jokių trikdžių, kokie gali laukti išlaikant etatinį buhalterį, kuris gali netikėtai susirgti arba pareikalauti išleisti jį kasmetinių atostogų.

Kaip yra teikiama elektroninės buhalterinės apskaitos paslauga?

Elektroninės buhalterinės apskaitos paslaugos teikėjai kruopščiai tvarko jiems patikėtus darbus, reikiamu laiku pateikia būtinas ataskaitas ir deklaracijas, primena apie reikiamus mokėti mokesčius bei atlieka visas užduotis, kurias yra reikalinga atlikti.

Ypač naudinga užsakyti elektroninės buhalterinės apskaitos paslaugą pradedančioms ir jau spėjusioms įsitvirtinti rinkoje nedidelėms ir vidutinėms įmonėms. Nesvarbu ar tai būtų mažoji bendrija, ar individuali įmonė, ar kuri nors akcinė bendrovė – nuotolinė buhalterinė apskaita visoms į naudą.

Kokią naudą duoda elektroninės buhalterinės apskaitos paslauga?

Elektroninės buhalterinės apskaitos paslaugą užsakę klientai taip pat yra konsultuojami, kaip jie galėtų sutaupyti, atsižvelgdami į pokyčius rinkoje, pasiūloma, ko jie galėtų atsisakyti vardan ekonominės naudos. Be to, visi buhalterinės apskaitos dokumentai yra tvarkomi pačiu laiku, paslaugą gaunančios įmonės vadovas gali stebėti finansinę situaciją ir priimti pačius tinkamiausius sprendimus.

Prie pagrindinių tokios apskaitos patogumų priskiriama ir tai, kad dėl supaprastinto dokumentų tvarkymo nereikia vargti su popieriniais dokumentais. Tuo tarpu elektroniniai dokumentai, kurie tvirtinami elektroniniu parašu, yra saugiai talpinami aukščiausius saugumo reikalavimus atitinkančiuose serveriuose.

O archyvuotus dokumentus bet kada įmanoma pasiekti. Puiku ir tai, kad sąskaitos faktūros yra išrašomos kompiuteriu per kelias sekundes. Tad jei nutarėte užsakyti elektroninės buhalterinės apskaitos paslaugas, kreipkitės į internetinę įmonę: https://www.eureka.lt/.

Rekomenduojame parsisiųsti:

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video