Tiltų krizė tapo tikru iššūkiu ir „Kėdbusui“

 Tiltų krizė tapo tikru iššūkiu ir „Kėdbusui“

Dimitrijaus Kuprijanovo nuotr.

Uždarajai akcinei bendrovei „Kėdbusas“, teikiančiai keleivių vežimo paslaugas tiek mieste, tiek rajone, pastarosios savaitės tapo tikru iššūkiu – autobusų maršrutus teko planuoti vieninteliu likusiu tiltu per Nevėžio upę. Didelį darbą atliko ne tik bendrovės specialistai, prie maršrutų koregavimo prisidėjo ir visuomenė – pastabas ir pasiūlymus teikė ir patys keleiviai.

Stengiasi patenkinti

„Kėdbuso“ vadovas Remigijus Naujokas patikino, kad didžioji dalis autobuso srautų jau patenkina tiek dirbančiųjų, tiek moksleivių, tiek senjorų poreikius.

Tam buvo perplanuoti maršrutai, įrengtos naujos, laikinos autobusų stotelės.

„Uždarius tiltą susidūrėme su tokia situacija, kad reikėjo žaibiškai keisti maršrutus ir ruošti naujus tvarkaraščius.

Mūsų darbuotojai dirbo labai operatyviai – nebuvo sustabdytas nė vienas maršrutas. Visi miesto tvarkaraščiai buvo koreguojami.

Stengėmės, kad žmonės sėkmingai pasiektų Babėnus, Pramonės rajoną, ligoninę, Profesinio rengimo centrą ir kitus taškus.

Remigijus Naujokas: „Visi miesto tvarkaraščiai buvo koreguojami.“ /„Rinkos aikštės“ archyvo nuotr.

Sudėtingiausia buvo daryti apsisukimus mūsų autobusams miesto centre – tokių vietų nebuvo numatyta.

Autobusų lakina apsisukimo vieta tapo prekybos centro  IKI aikštelė. Ten įrengtas ir laikinas sustojimas“, – pokyčius vardijo bendrovės vadovas.

Gyventojų skundai

Ne paslaptis, kad šios savaitės tapo tikru kantrybės ir nervų išbandymu ir keleiviams – žmonės skundėsi įvairiais netikslumais, informacijos trūkumu.

Ne paslaptis, kad šios savaitės tapo tikru kantrybės ir nervų išbandymu ir keleiviams – žmonės skundėsi įvairiais netikslumais, informacijos trūkumu. Tačiau šias bėdas bendrovė operatyviai sprendė – sukūrė socialinio tinklo „Facebook“ puslapį, įrengė papildomas autobusų stoteles, pagal žmonių prašymus koregavo ar suintensyvino kai kuriuos maršrutus. 

Aut. past.

Tačiau šias bėdas bendrovė operatyviai sprendė – sukūrė socialinio tinklo „Facebook“ puslapį, įrengė papildomas autobusų stoteles, pagal žmonių prašymus koregavo ar suintensyvino kai kuriuos maršrutus. 

„Paleidome autobusus A. Kanapinsko, Lakštingalų gatvėmis.

Stengiamės surinkti kuo daugiau keleivių, kad jie galėtų pasinaudoti viešuoju transportu.

Paleidome ir kelis naujus maršrutus. Suintensyvinome kai kuriuos maršrutus.

Atliekame kontrolinius važiavimus, kalbamės su keleiviais. Žiūrime laiką, žiūrime patogumą, keičiame pagal gyventojų pageidavimą.

Viską išanalizavus bus priimti ir galutiniai sprendimai, kurie patenkins visų mūsų keleivių poreikius“, – paaiškino R. Naujokas.

4 Komentarai

  • Rimosaicio paklauskit, kaip problemas issprest, nes ans po visais straipsniais nesamones rasineja, visus purvais pila, bet saves nemato!

    • Netur ką veikt ir rašo ir kitų žmonių vardu parašo, tai ištrina komentarus, labai negražiai elgiasi pensininkas kai pila purvą kitų žmonių vardu.

  • kur autobusu nauji grafikai autobusu stotelese didieji darbininkai ar nepersidirbot

  • Tai dėl Rimosaicio reikia kreiptis į teisėsaugą, jei jau ir pavardė aiški.

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video