S. Dariaus ir S. Girėno gatvėje įrengiama iškilioji pėsčiųjų perėja

 S. Dariaus ir S. Girėno gatvėje įrengiama iškilioji pėsčiųjų perėja

Spalio mėnesį akylesni kraštiečiai pastebėjo vykdomus darbus Kėdainių miesto S. Dariaus ir S. Girėno gatvėje./Dimitrijaus Kuprijanovo nuotr.

Dimitrijus KUPRIJANOVAS

Akylesni kraštiečiai pastebėjo kurį laiką vykdomus darbus Kėdainių miesto S. Dariaus ir S. Girėno gatvėje. Pasidomėjus paaiškėjo, kad kelininkai, Lietuvos automobilių kelių direkcijos užsakymu, eismo dalyvių saugumui užtikrinti kelio ruože įrenginėja naują iškiliąją pėsčiųjų perėją.

Kelių susikirtime

Krašto kelias Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys prasideda Kėdainių mieste, tuojau už geležinkelio viaduko atsišakodamas nuo J. Basanavičiaus gatvės.

Kėdainiuose šis kelias eina per Babėnų kvartalą – S. Dariaus ir S. Girėno, M. Daukšos, Babėnų gatvėmis. 

„Būtent S. Dariaus ir S. Girėno gatvės pradžioje Lietuvos automobilių kelių direkcijos užsakymu mūsų darbuotojai įrenginėja iškiliąją pėsčiųjų perėją.

Tiesiog bus įrengtas kalniukas, saugūs priėjimai pėstiesiems, neįgaliesiems, mamoms su vežimėliais. Perėja taps šiuolaikiška ir saugi.

Darbai vyksta sklandžiai ir artimiausiu metu bus baigti“, – informavo darbus vykdančios bendrovės „Kelių priežiūra“ Kauno padalinio Kėdainių kelių tarnybos vadovas Tomas Glebavičius.

Lietuvos automobilių kelių direkcija dar prieš penkerius metus suskaičiavo, jog valstybinės reikšmės keliuose visoje šalyje 1 721 pėsčiųjų perėja iš 1 949 yra nesaugi.

Aut. past.

Dėl saugumo

Lietuvos automobilių kelių direkcija dar prieš penkerius metus suskaičiavo, jog valstybinės reikšmės keliuose visoje šalyje 1 721 pėsčiųjų perėja iš 1 949 yra nesaugi.

Tuomet ministerija žadėjo, kad šalies keliuose bus sutvarkytos visos nesaugios pėsčiųjų perėjos. Šių perėjų rekonstrukcijai ir atnaujinimui buvo papildomai skirta lėšų.

Sudaryta eilė

Nesaugių perėjų sutvarkymo ir atnaujinimo eilė sudaryta atsižvelgiant į gyventojų skaičių, tenkantį 100 metrų ilgio valstybinės reikšmės kelio ruožui, vidutinį metinį paros eismo intensyvumą, įskaitinius eismo įvykius, kuriuose nukentėjo pėstieji ir dviratininkai, perėjų apšvietimą, taip pat įvertinus, ar tomis perėjomis gyventojai naudojasi eidami į netoliese esančias mokyklas, ligonines ar kitas įstaigas.

2 Komentarai

  • Taip dirbama labai „operatyviai ir greitai“,nasumas auksciausiam lygyje ,Krakiu-Dotnuvos zieda palygino,tai pasiekimas lyg lietuviai i kosmosa pakiltu.Cia ne naujienos, cia pastoviai turima dirbti,kad keliai ir saligatviai butu saugus ir tvarkingi.O siaip keliai LT siaubingi.

  • Ir dar.Kokie ten Pitagorai sedi ir isradineja visokias formules apie gyventoju skaiciu simtui metru ilgio valstybinės reikšmės kelio ruožui.Keliai turi buti atnaujinami pastoviai.Tie visi kabinetiniai kelininkai,geriau iseitu asfalto lygint,nes vaizdas toks ,kad realiai normaliu keliu nemate.

Rašyti komentarą

Dėmesio! El. paštas nebus skelbiamas. Komentuodami esate atsakingi už savo išsakytas mintis. Gerbkime vieni kitus, venkime patyčių, nekurstykime neapykantos ir susipriešinimo. Skaitytojų komentarai neatspindi „Rinkos aikštės“ redakcijos nuomonės.

Už komentarus atsakingi juos parašę asmenys.


Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video