Projektas pateisino visus lūkesčius

 Projektas pateisino visus lūkesčius

Organizatorių nuotr.

Rasa Simonavičienė, lopšelio-darželio „Pasaka“ mokytoja metodininkė

Džiugios emocijos, tyrinėjimai, eksperimentavimai, bandymai, atradimai – tai buvo puiki galimybė visus mokslo metus paįvairinti savo kasdienybę, įgyvendinant tarptautinį „eTwinning“ projektą „Smagus mokslas pagrįstas STEAM“ (gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, meno ir matematikos taikymas).

Įgyvendinant projektą, Kėdainių lopšelio-darželio „Pasaka“ „Bitučių“ grupės ugdytiniai buvo skatinami labiau pasitikėti savo jėgomis – veikti drąsiai, daryti savaip, pasitelkus vaizduotę, tyrinėti, eksperimentuoti, būti aktyviems, kūrybiškiems, smalsiems.

Projekto partneriai iš Turkijos, Rumunijos, Italijos, Ispanijos, Bulgarijos ir Lietuvos tarpusavyje bendraudami ir bendradarbiaudami, turėdami daug minčių, idėjų numatydavo, kaip kūrybiškai įgyvendinti veiklas pasitelkiant STEAM metodines priemones, kurios skatintų ir motyvuotų vaikus atrasti, pažinti, pritaikyti, skaičiuoti, tyrinėti, matuoti.

Organizatorių nuotr.

Projektas prasidėjo dalyvaujančių partnerių prisistatymu – darbo eiga skatino aktyviai veikti: kūrėme projekto logotipą, plakatą, vyko apklausos-balsavimai. Buvo tikras malonumas matyti, kaip idėjų gausa kelia vaikų susidomėjimą, didina jų smalsumą aktyviai veikti, tobulėti, patirti atradimo džiaugsmą. Nesvarbu, ar nuspręsdavome iš antrinių žaliavų statyti namą, konstruoti robotą, tyrinėti dirvožemio sudėtį, susidomėjimas buvo pagrindinis impulsas veikti ir mokytis.

Projektas ugdė būdingiausias žmogaus savybes – žinių troškimą, tyrinėjimo ir pažinimo džiaugsmą. Specialiųjų poreikių turintys vaikai ugdė įvairiapusius gebėjimus – tapo drąsesni, labiau domėjosi naujovėmis, aplinka, rodė iniciatyvą veikti. Vaikų tėveliai noriai dalyvavo daugelyje projekto veiklų, buvo mūsų sekėjai ir geri partneriai.

Kūrėme ir dalinomės teminiais vaizdo įrašais („Padlet“), internetiniais galvosūkių žaidimais, fotomedžiaga – koliažais, elektroninėmis knygomis, IKT įrankiais. Ne kartą projekto metu vykę tiesioginiai vaizdo tiltai buvo puiki galimybė vaikams ir pedagogams susipažinti vieniems su kitais, ugdyti bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžius, plėsti akiratį.

Tokių susitikimų metu suprantame, kad galime būti įdomūs kitiems, suvokiame savo išskirtinumą ir svarbą, ugdome saviraiškos kompetencijas.

Siekiant bendro tikslo, kartu su partneriais aktyviai bendraujant ir bendradarbiaujant „Facebook“, „WhatsApp“, „Zoom“, „TwinSpace“ erdvėje, apgalvotai ir kūrybingai įgyvendinome projekto veiklas ir pasiekėme puikių rezultatų. https://padlet.com/flzdrn72/cooperative-events-ej360wfbot4yo299

Projektas pateisino visus lūkesčius: veiklos buvo inovatyvios, kūrybingos, žadinančios smalsumą, iniciatyvumą bei atitinkančios šiuolaikinio, norinčio aktyviai veikti, tobulėti vaiko poreikius.

Rašyti komentarą

Dėmesio! El. paštas nebus skelbiamas. Komentuodami esate atsakingi už savo išsakytas mintis. Gerbkime vieni kitus, venkime patyčių, nekurstykime neapykantos ir susipriešinimo. Skaitytojų komentarai neatspindi „Rinkos aikštės“ redakcijos nuomonės.

Už komentarus atsakingi juos parašę asmenys.


Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video