Norėjo vaistų nuo alergijos, gavo saują patyčių

 Norėjo vaistų nuo alergijos, gavo saują patyčių

Prasidėjus ūmiai alerginei reakcijai, į šią vaistinę atskubėjusi kėdainietė liko nesuprasta – jos aptarnauti niekas neskubėjo. O socialiniame tinkle atsiliepusi vaistininkės asistentė dar labiau sutirštino vandenis./Aldo Surkevičiaus nuotr.

Eglė KUKTIENĖ

Visai neseniai socialinėje erdvėje išplito kėdainietės istorija. Joje ji guodėsi, kad, atskubėjusi į vaistinę įvykus ūmiai alerginei reakcijai, ji sulaukė šalto darbuotojų elgesio. Moteris pyktelėjo, kad jai su tinstančia gerkle buvo pasiūlyta laukti bendroje eilėje. Tačiau socialinėje erdvėje atsiliepė ir pati vaistinės darbuotoja.

Nepanoro užleisti

Kėdainietė Gabija (vardas ir pavardė redakcijai žinomi – red. past.) pasakojo: „Nuėjus į Gegučių gatvės „Camelia“ vaistinę paprašiau skubiai nuo alergijos vaistų.

Buvo trys žmonės, dvi vaistininkės, kurių viena aptarnavo klientą, o kita dėstė prekes į lentynas. Atsakymas buvo: „Aš negaliu mesti žmonių, palauk“.

Laukti nebuvo kada, juk skubu (alergija, tinsta gerklė), tad nuėjau į kitą vaistinę, ten iškart man davė vaistų ir vandens, nors vaistinėje buvo kitas pirkėjas.

Jei man būtų buvę neskubu, būčiau nieko nesakiusi ir kantriai laukusi, bet žmonės, jūs dirbate su medicina, žinote, kas gali nutikti“, – guodėsi moteris.

Daugelis socialinių tinklų naudotojų pasmerkė tokį vaistinės darbuotojos bendravimo toną, tačiau net ir gavusi ne vieną pastabą, ji ir toliau socialinėje erdvėje elgėsi gana agresyviai.

Aut. past.

Atsiliepė

Istorija taip ir būtų likusi tik viena iš daugelio apie ne visai kokybiškai suteiktas paslaugas. Tačiau atsiliepė pati vaistinės darbuotoja, kuri, būdama vaistininkės padėjėja, neturėjo teisės parduoti vaistų.

„Aš buvau ten. Ačiū, bet aš vaistininkės padėjėja, o ne vaistininkė, vaistų parduoti negaliu. Antras dalykas, įlėkusi į vaistinę tik burbtelėjai, kad reikia vaistų, jokio „padėkit“ ar jokio „skubiai“.

Tavęs tiesiog neišgirdo arba nesuprato, kosmosų nerašyk. Gal tau kuku? Jei tau būtų buvę taip blogai, būtum aiškiai pasakius, o ne apsisukus ir išėjus“, – aršiai gynėsi vaistinės darbuotoja, matyt, kiek primiršusi, kad tinstanti gerklė gali būti ta priežastis, kodėl klientė garsiai ir aiškiai nepajėgė sušukti, kad jai reikia skubios pagalbos.

Daugelis socialinių tinklų naudotojų pasmerkė tokį vaistinės darbuotojos bendravimo toną, tačiau net ir gavusi ne vieną pastabą, ji ir toliau socialinėje erdvėje elgėsi gana agresyviai.

Atsiprašo

Susisiekus su vaistinių tinklo „Camelia“ atstovais šie patikino apgailestaujantys ir atsiprašantys dėl nesusipratimo. Jie sakė, kad moters prašyti vaistai nėra naudojami ūmioms stiprioms alerginėms būklėms, išoriškai klientė atrodė stabiliai, tad vaistininkė tiesiog nesuprato, kad jai reikalinga skubi pagalba.

„Atsiprašome pacientės dėl šio nemalonaus nesusipratimo. Detaliai pasiaiškinome šią situaciją su vaistinės darbuotojais.

Tądien vaistinėje dirbusi vaistininkė nesuprato, jog pacientei vaistai buvo reikalingi nedelsiant, nes išorinių požymių neužfiksavo, kad moteris jaučiasi blogai, o klientė to vaistininkei neįvardijo, tik paprašė vaistų nuo alergijos. Klientei atėjus į vaistinę, vaistininkė tuo metu aptarnavo anksčiau atėjusius pacientus.

Vaistinėje ūmios pacientų būklės nėra sprendžiamos. Į vaistinę pacientai kreipiasi dėl nesunkių negalavimų arba gydytojui paskyrus gydymą.

Vaistininkė pagal pacientės paprašytą vaistą, kuris skirtas, kaip gamintojas nurodo, alerginės slogos (pvz., šienligės) simptomų (čiaudulio, slogos, nosies ir akių niežulio bei peršėjimo) lengvinimui, lėtinės dilgėlinės sukelto odos niežulio, paraudimo ir pūkšlių skaičiaus ir dydžio mažinimui, ir nėra skirtas ūmiai organizmo reakcijai valdyti.

Ūmiomis būklėms, pavyzdžiui, pasireiškus anafilaksijai, reikalingi kiti medikamentai“, – informavo „Camelia“ komunikacijos projektų vadovė Žiedūnė Juškytė.

Jos teigimu, pati vaistininkė (ne vaistininkės asistentė), pamačiusi istoriją viešojoje erdvėje, parašė kėdainietei, paaiškino, kodėl sureagavo ne taip, kaip pacientė tikėjosi, ir atsiprašė.

Po to moters skundas iš socialinių tinklų buvo ištrintas.

Ne farmacininkas

Tuo tarpu vaistininkės asistentės elgesys paliko stiproką dėmę ne tik pačiai vaistinei, bet net ir sveikatos priežiūros sistemai.

Žmonės, nelabai žinodami darbo vaistinėje vingrybių, vaistininkę ir vaistininkės asistentę palaikė lygiaverčiais medicinos srities darbuotojais, medikais bei nevengė kritikos visai sveikatos sistemai. Esą štai kokie žmonės ten dirba.

Tačiau vaistininko asistento pareigybė yra iš esmės nesusijusi su medicina.

„Vaistininko asistentas ar konsultantas nėra farmacijos specialistas, jis neturi farmacinio išsilavinimo, todėl vaistų pacientams išduoti negali.

Atrenkant darbuotoją į šias pareigas, yra vertinama kandidatų patirtis dirbant klientų aptarnavimo srityje bei asmeninės savybės, noras mokytis.

Naujai pradėjusiems dirbti „Camelia“ darbuotojams yra organizuojami naujokų adaptacijos mokymai, kurių metu yra mokoma klientų aptarnavimo standarto, supažindinama su vidine įmonės tvarka ir atsakomybėmis.

Labai apgailestaujame dėl tokio mūsų darbuotojos elgesio, atsiprašome klientės“, – sakė Ž. Juškytė.

5 Komentarai

  • Kokia keista moteris atlekė į vaistinę ir rėkė, kad jai reikia vaistų ir kuo skubiau (nu maždaug jau miršta) ir pyksta, kad jos nepriėmė be eilės, bet laiko nueiti į kitą vaistinę užteko, vadinasi taip blogai jau nebuvo. Taip pat vaitai nuo alergijos nebūtų suveikę tą pačią minutę. Ką ji čia sau įsivaizduoja, kad išgėrė tabletę ir iš karto lyg niekur nieko, jau alergijos nebėr. Jeigu tai jau ekstra tai į priėmino skyrių tegul vyksta. O vaistininkė ir konsultantė tegul nepergyvena visur visokių durnių pilna. O Gabijai (vardas pakeistas) nesitikėk jeigu ateini pabambi ir išleki, kad tau kas nors suteiks pagalbą.

  • JEI ŪMI REAKCIJA, SKAMBINI GREITAJAI, O NE LAKSTAI PO MIESTĄ IR KOLIOJI VAISTININKES. O JEI BŪTŲ NEPADĖJĘ VAISTAI IR NUMIRUS, KAS LIKTŲ KALTAS? O JEI LAKSTAI PO MIESTĄ, VADINASI, DAR NEBUVO TAIP BLOGAI. O TOJE VAISTINĖJE DIRBANČIOS MERGAITĖS YRA ŠAUNUOLĖS. VISADA PATARIA, MALONIAI IR GREITAI APTARNAUJA, PASITINKA SU ŠYPSENA.

  • Ponios begalvės komentatorės, jei žmogui blogai jis griebiasi paskutiniojo , artimiausias variantas buvo turbūt vaistinė, po jos artimesnis kita vaistinė – prasivalykite savo tuščias galvas grynu oru, nes jau nusišnekate. Žmogui kuriam yra blogai turi padėti iš karto ir pirminiam variante, gerai kad pasisekė pasiekti kitą vaistinę, jei nebūtų pavykę kas tada?

    • PONAS SU GALVA šiaip tai tokiems atvejams yra greitoji pagalba ir jeigu žmogus žino, kad yra alergiškas visada su savimi turi turėti vaistų, o ne prireikus bėgti į vaistinę.

  • Toje vaistinėje visada maloniai aptarnauja,ir gauni tinkamus patarimus.Čia gal toks sutapimas ar nesusipratimas,suprantu ir blogai pasij ūtusią moterį,bet kaltinti vaistininkes tikrai nereikėtų.Juk yra greitoji pagalba,ten skambinti pirmiausiai

Rašyti komentarą

Dėmesio! El. paštas nebus skelbiamas. Komentuodami esate atsakingi už savo išsakytas mintis. Gerbkime vieni kitus, venkime patyčių, nekurstykime neapykantos ir susipriešinimo. Skaitytojų komentarai neatspindi „Rinkos aikštės“ redakcijos nuomonės.

Už komentarus atsakingi juos parašę asmenys.


Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video