Kėdainiuose įdarbins per 300 žmonių, o vėliau – ir iki 500

 Kėdainiuose įdarbins per 300 žmonių, o vėliau – ir iki 500

BNS Pauliaus Peleckio nuotr.

Ateina didžiausias investuotojas per visą LEZ‘o istoriją

Rasa JAKUBAUSKIENĖ

2024 metais lyderio pozicijas pasaulyje užimanti dviračių įmonė „Pon.Bike“ Kėdainiuose atidarys naują gamyklą. Naujojo gamybos centro pajėgumai sieks iki 600 tūkst. dviračių per metus, kurie bus gaminami įmonės sąraše esantiems aukščiausios kokybės prekių ženklams, tarp jų „Gazelle“, „Kalkhoff“, FOCUS ir „Urban Arrow“. Per pirmuosius trejus veiklos metus „Pon.Bike“ tikisi pasamdyti maždaug 300 žmonių, o ateityje šis skaičius galėtų išaugti iki 500. Nors Kėdainių laisvosios ekonominės zonos (LEZ), kurioje ir įsikurs naujoji dviračių gamykla, direktorius Artūras Klangauskas negalėjo atskleisti, kiek ketinama į ją investuoti, tačiau, anot jo, tai didžiausias investuotojas per visą Kėdainių LEZ‘o istoriją.

Didina pajėgumus Europoje

„Šiandienai esame pasirašę sutartis su penkiais investuotojais. Viena iš jų yra įmonė „Linde gas“, kuri investavo apie 20 mln. eurų. Tačiau naujosios dviračių gamyklos investicijos bus dar didesnės. Tai įmonė, Kėdainių LEZ‘e sukursianti daugiausiai darbo vietų ir investuosianti didžiausią sumą“, – pasidžiaugė A. Klangauskas.

2 400 darbuotojų visame pasaulyje turinti „Pon.Bike“ neseniai tapo pasauline dviračių gamybos lydere – tai įvyko įmonei įsigijus „Dorel Sports“, kuriai priklauso lyderio vietą pasaulyje užimantis tarptautinis prekės ženklas „Cannondale“. Toks pirkinys leis įmonei pasiekti 2,5 mlrd. eurų bendros apyvartos.

Siekdama patenkinti augančią paklausą, tačiau kartu išsaugoti paprastą ir efektyvią logistikos sistemą, įmonė didina gamybos pajėgumus Europoje.

Be itin inovatyvios gamyklos Dyrene Nyderlanduose, „Pon.Bike“ šiuo metu stato gamyklą Emšteke Vokietijoje.

Naujoji gamykla Lietuvoje yra naujausias įmonės plėtros planų punktas.

Kėdainių LEZ direktorius Artūras Klangauskas: „Pati įmonė rinkosi mažesnį regioną, mažesnius miestelius, vertino galimybę dėl inžinierių įdarbinimo. Kadangi Kėdainiai yra netoli Kauno, tai turėjo privalumą. Tikrai žinau, kad viena iš galimų vietų buvo Panevėžys. Kitas dalykas, manau, buvo veikiančių įmonių darbuotojų specializacija, konkurencinė aplinka.“/„Rinkos aikštės“ archyvo nuotr.

Didžiausias konkurentas buvo Panevėžys

„Pon.Bike“ pradės veiklą 130 hektarų ploto Kėdainių laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ). Užsienio investuotojams paruoštoje Kėdainių LEZ pramoninėje zonoje siūloma gerai išvystyta fizinė ir teisinė infrastruktūra, pagalbinės paslaugos ir mokestinės lengvatos.

„Šios kompanijos atėjimas į Lietuvą – išties svarbus žingsnis mūsų pramonei ir didelis laimėjimas Kėdainiams.

Šis miestas buvo pasirinktas dėl išvystytos infrastruktūros bei patogios geografinės padėties. Tai padės įmonei užtikrinti sklandžią tiekimo grandinę bei pritraukti talentų.

Kompanija planuoja gamyklą Kėdainiuose atidaryti 2024 metais“, – „Rinkos aikštei“ komentavo „Investuok Lietuvoje“ Investicijų plėtros departamento direktorė Vida Staskonienė.

Tai įmonė, Kėdainių LEZ‘e sukursianti daugiausiai darbo vietų ir investuosianti didžiausią sumą.

A. Klangauskas

„Pati įmonė rinkosi mažesnį regioną, mažesnius miestelius, vertino galimybę dėl inžinierių įdarbinimo.

Kadangi Kėdainiai yra netoli Kauno, tai turėjo privalumą.

Tikrai žinau, kad viena iš galimų vietų buvo Panevėžys. Kitas dalykas, manau, buvo veikiančių įmonių darbuotojų specializacija, konkurencinė aplinka“, – papildė A. Klangauskas.

Tuo metu „Pon.Bike“ atstovas Jacques Geijsen vardija kelias naujosios gamyklos lokacijos pasirinkimo priežastis.

„Apsvarsčius įvairius variantus Vidurio ir Rytų Europoje, geriausios sąlygos buvo Lietuvoje, – sakė J. Geijsen. – Ši šalis akivaizdžiai išsiskiria stabilumo, verslo vykdymo paprastumo, o taip pat motyvuotos ir kvalifikuotos darbo jėgos srityse.

Atsižvelgiant į naujausius pokyčius rinkoje, puiki logistikos sistema, kurią gali pasiūlyti Lietuva, taip pat tapo labai svarbiu veiksniu.

Kėdainių miestas yra įsikūręs šalies centre ir turi puikią verslo infrastruktūrą, be to, yra netoli nuo antro didžiausio Lietuvos miesto Kauno.

Mes planuojame sukurti išties patrauklią darbo vietą, kurią į priekį ves tvarūs sprendimai.“

Nors Kėdainių laisvosios ekonominės zonos (LEZ) direktorius Artūras Klangauskas negalėjo atskleisti, kiek ketinama investuoti į naują gamyklą, tačiau, anot jo, tai didžiausias investuotojas per visą Kėdainių LEZ‘o istoriją./„Rinkos aikštės“ archyvo nuotr.

Nuolat palaikė ryšį

Paklaustas, kiek laiko vyko derybos dėl gamyklos statybų Kėdainiuose, LEZ‘o direktorius sakė: „Maždaug metus įmonė domėjosi mūsų šalimi.

Vasarą jos atstovai buvo atvykę į Kėdainių LEZ‘ą, taip pat lankėsi ir kituose miestuose, rinkosi lokaciją.

Nuo to laiko mes su įmonės atstovais vis palaikydavome ryšį, atsakydavome į visus rūpimus klausimus, pateikdavome visą reikiamą medžiagą ir bandėme įrodyti, kad Kėdainiai yra tinkamiausia vieta jų veiklai“.

Kaip teigė A. Klangauskas įmonės neišgąsdino ir nuo investicijų neatbaidė net ir pastarieji Lietuvos įvykiai – santykiai su Kinija, dėl kurių kai kurie tarptautiniai investuotojai netgi grasina trauktis iš mūsų šalies.

„Jų sprendimas yra ganėtinai aiškus, jie situaciją vertina plačiau: kol susiprojektuos savo gamybą, o tai užtruks ne vienerius metus, tikėtina, gali keistis ir pati rinka, – sakė Kėdainių LEZ‘o direktorius. – Tai yra didžiausias dviračių gamintojas pasaulyje.

Jeigu kalbėtume apie automobilių pramonę, galėtume palyginti su „General motors“, „Audi“, „Volkswagen“ ar pan. Taigi, žiūrint į dviračių sektorių, ją galėtume įvardinti kaip Top1 įmonę.

Tai yra pasaulio lyderė, kuri minėtus iššūkius vis tiek vertina ir mato, kad jiems tai kol kas nėra esminė dalis.“

Apie „Pon.Bike“

„Pon.Bike“ buvo įkurta 2011 metais, kai įsigijo lyderio pozicijas užimančią aukščiausios kokybės dviračių gamintoją Nyderlanduose „Royal Dutch Gazelle“. Nuo tada „Pon.Bike“ visame pasaulyje kuria aukščiausios kokybės dviračių prekių ženklų asortimentą, kaip antai, vokiškus prekių ženklus „Kalkhoff“ ir „Focus“, „Cervélo“ ir „Santa Cruz“ iš JAV ir Nyderlandų prekių ženklus „Urban Arrow“ ir „BBB Cycling“. Praėjusį dešimtmetį Europos dviračių rinkoje „Pon. Bike“ taip pat pradėjo taikyti naujas nuomos, išperkamosios nuomos ir mažmeninės prekybos koncepcijas su tokiais prekių ženklais kaip „Swapfiets“ ir „Lease a Bike“. Savo geriausius prekių ženklus „Pon.Bike“ siūlo Europoje, Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Australijoje.

10 Komentarai

  • KEDAINIAI = JEGA !!!

    • Kedainiai-smirdantis sudas

  • TIkiuos algos aplenks Lifosa ir bus galimybe dirbt ten 🙂

    • Rekvizitai lt tai lifosos atlyginimas didelis, bet pakalbėjus su dirbančiaisiais tai ne prūdai. Matomai vadovybė išpučia vidurkį su kosminėmis algomis.

  • 1000 euru jau nera gera alga, lidle jau kasininkes panasiai gauna, ukininkai jau moka tokius pinigus net nekvalifikuotiems. Taip, kad kelkit atlyginimus, jei norit, kad zmones ateitu dirbt.

  • Papus vėjas nuo cukraus fabriko ir issilakstis investuotojai

    • Greičiau nuo šiukšlyno cukrus dar nieko asile

  • KEDAINIAI = POWER !!!!!

  • keisti tie žmonės, kurie nesugeba pasidžiaugti kitų sėkme. pasidžiaukim, kad įmonė plečiasi. o aš palinkėsiu sėkmės versle ir nepasimesti buhalterijoje, kad viskas vyktų sklandžiai kaip čia ir buvo suplanuota

  • Laba malonu , kędainiai statosi krekenavoi zmonės mažai uždirba .

    Bet kędainiai šaunuoliai esu pati iš kauno tai. Idomu pažiuręti tai.Koks bus atligynimas jūsų ka siulys .

Rašyti komentarą

Dėmesio! El. paštas nebus skelbiamas. Komentuodami esate atsakingi už savo išsakytas mintis. Gerbkime vieni kitus, venkime patyčių, nekurstykime neapykantos ir susipriešinimo. Skaitytojų komentarai neatspindi „Rinkos aikštės“ redakcijos nuomonės.

Už komentarus atsakingi juos parašę asmenys.


Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video