Geležinkelio stotyje netvarka, kas nutiko?

 Geležinkelio stotyje netvarka, kas nutiko?

Gyventojai guodžiasi, kad netekus galimybės nusipirkti bilietų geležinkelio stotyje, tie, kurie nesinaudoja išmaniosiomis technologijomis, bilietus gali įsigyti tik pačiame traukinyje./„Rinkos aikštės“ archyvo nuotr.

Eglė KUKTIENĖ

Į „Rinkos aikštę“ po savaitgalio plūstelėjo skaitytojų skambučiai – savaitgalį traukiniais susiruošę keliauti kraštiečiai susidūrė su vėlavimais, apie kuriuos nebuvo pranešta. Taip pat ne visiems patogi ir naujoji sistema, pagal kurią nusipirkti bilieto Kėdainių geležinkelio stotyje nebegalima.

Nepatenkinti

„Kodėl Kėdainių geležinkelio stotyje tokia betvarkė? Vėluojant traukiniui (o savaitgalį vėlavo pusvalandį) žmonėms stresas dėl nežinios. Niekas nepraneša, kad traukinys vėluos, nežino žmonės, ar išvis atvažiuos.

Ir kodėl bilietų nebegalima nusipirkt vietoje? Nesinaudojantiems internetu senjorams stresas kiekvieną kartą, nes nežino, ar bus priimti į traukinį“, – guodėsi kraštietė.

Vėlavo nedaug

Tuo tarpu Lietuvos geležinkeliai sako, kad jokių ženklių vėlavimų net nebuvo.

„Šį savaitgalį į ar iš Kėdainių geležinkelio stoties išvykstančiuose traukiniuose nebuvo stebėta didesnės trukmės vėlavimų.

Bendrovės duomenimis, keli traukiniai buvo trumpą laiką užlaikyti (iki 10 min.) dėl įvairių techninių priežasčių“, – informavo AB „Lietuvos geležinkeliai“ komunikacijos partnerė Kotryna Dzikaraitė.

Praneša

Maža to, įmonė tikina pranešanti apie bet kokius traukinių vėlavimus.

„Jei traukinys yra užlaikomas iki 15 min., apie tai informuojami traukinyje esantys keleiviai. Tuo atveju, jei užlaikymo trukmė ilgesnė, bendrovė trumposiomis žinutėmis ir (ar) el. laiškais apie vėlavimą informuoja visus į konkretų reisą bilietus internetu ar mobiliąja programėle įsigijusius ir kontaktinius duomenis nurodžiusius klientus. Apie didesnius planuojamus  maršrutų ar tvarkaraščių pokyčiais bendrovė taip pat informuoja svetainėje www.LTGLink.lt“, – sakė įmonės atstovė.

Visgi kėdainiečiams toks informavimas ir netaikomas – bent jau ne tiems, kurie laukia stotyje traukinio, kuriame galėtų nusipirkti bilietą.

Kasa neveiks

Anksčiau Kėdainių geležinkelio stotyje veikusi bilietų pardavimo kasa uždaryta ir, panašu, veiklos atnaujinti neketina. „Lietuvos geležinkelių“ teigimu, prieš metus kasa buvo uždaryta įvertinus kraštiečių bilietų pirkimo įpročius.

„Kėdainių geležinkelio stotyje keleivių patogumui traukinių kursavimo metu (7:30–21 val. kasdien) yra atidaryta laukiamoji salė.

Bilietų pardavimo kasų veikla, įvertinus iš šios stoties vykstančių keleivių ilgalaikius įpročius, buvo sustabdyta daugiau kaip prieš metus. Nuo to laiko klientų aptarnavimas ir bilietų pardavimas užtikrinamas internetu bei traukiniuose“, – sakė įmonės atstovė pridurdama, kad keleiviams traukinyje perkant bilietą nėra taikomas papildomas dviejų eurų dydžio administravimo mokestis. 

Ir vis dėlto išeitis yra viena – bilietais pasirūpinti iš anksto internetu arba mobiliojoje programėlėje. Tiems, kas išmaniosiomis technologijomis nesinaudoja, lieka tik galimybė pirkti bilietą traukinyje. Vėluojant jam, žmonės taip pat nebus informuoti apie tokius pokyčius.

10 Komentarai

  • Ir viskas senukų nenaudai, kažkaip artėjam, kad bus priimtas sprendimas ir nustatytas amžiaus cenzas iki kada gali gyventi.

  • Tada kam iš vis ta geležinkelio stotis jeigu joje negalima įsigyti bilieto?
    Manau ją reikia nugriauti, o vietoj jos įbetonuoti aukštą betoninį stulpą ir viršuje pakabinti kokį ryškų skarmalą, kurį pamatę sustotų traukiniai. Kam ta stotis jei negali nusipirkti joje bilieto-absurdas iki ko dasigyvenome.

  • Jeigu tai yra geležinkelio stotis,joje visu pirma turi būti:bilietu pardavimo kasa,antra visu traukiniu atvykimo- išvykimo tvarkaraštis-švieslentėje,balso pranešimai apie atvykstanti,išvykstanti,veluojanti traukini,tualetai,galimybe nusipirkti kažko užkasti ir karšto gerimo. Priešingu atveju tai ne geležinkelio stotis,o sustojimas ir Kėdainiams garbės tai nedaro,juk 21 amžius už lango.

  • Užuot džiaugęsi,kad konservantų smaugiamas gelažinkelis da dusuoja,anys skundžiasi dviejų jaurų už ,,administravimą“papildomai nuplėšiamo mokesčio traukinyje įsigyjamo bilieto nebuvimu.Ir kakoj skirtum kokioj stoty belaukiant juos varnos apšiks?

  • tai ka daryti mums senjorams su bilietu isigijimu\kasa butina visose stotyse\kam uzdaryti toki objekta\manau ateity i vilniu vaziuot per kauna man 72 su nuolaida apsimokes/i kauna su autobusu o i vilniu is kauno traukiniu\ten kasa dirba\

  • Ko cia jus stebites, kad ner kasos? Konservai sutvarke gelzkeli, tuoj isdraskys begius, nes rusu laikais statyta ir galesit vazinet elektromobiliais ir autobusais, pakeliui i europa

  • Koks tikslas laikyti darbuotoją ir mokėti jam algą, kai per dieną bilietus perka 15-20 klientų? Ar norėtumėt papildomai susimokėti po 3 eurus prie bilieto už kasininkės etatą?

    • Juk pasakė,kad bilietai traukinyje.O ten dar kažkas blūdija apie kavą ir užkandą…Šalia maxima.nueik ir niamniuok ten.

  • ir atsiranda idiotu kurie palaiko betvarke

  • ir atsiranda idiotu kurie palaiko betvarke.

Rašyti komentarą

Dėmesio! El. paštas nebus skelbiamas. Komentuodami esate atsakingi už savo išsakytas mintis. Gerbkime vieni kitus, venkime patyčių, nekurstykime neapykantos ir susipriešinimo. Skaitytojų komentarai neatspindi „Rinkos aikštės“ redakcijos nuomonės.

Už komentarus atsakingi juos parašę asmenys.


Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video