Veiklos efektyvumo valdymas

 Veiklos efektyvumo valdymas

Tradiciškai našumo valdymas buvo į ateitį orientuotas sprendimas, pagrįstas tik retrospektyvu. Tačiau organizacinė kultūra evoliucionuoja į nuolatinį grįžtamąjį ryšį, pagrįstą technologijomis, kai vadovai gali numatyti problemas, remdamiesi esamais darbuotojo rezultatais, ir inicijuoti bet kokią kurso korekciją, kad darbuotojas sugrįžtų į vėžes. Šiame straipsnyje mes siūlome aiškias įžvalgas apie tai, kas yra našumo, veiklos efektyvumo valdymas, našumo valdymo ciklas ir geriausia praktika, efektyvios našumo valdymo programinės įrangos ypatybės ir našumo valdymo ateitis.

Kas yra veiklos valdymas?

Veiklos valdymas – tai nuolatinio grįžtamojo ryšio ir komunikacijos tarp vadovų ir jų darbuotojų procesas, siekiant užtikrinti strateginių organizacijos tikslų pasiekimą. Veiklos valdymo apibrėžimas vystėsi nuo tada, kai pirmą kartą pasirodė kaip sąvoka. Tai, kas anksčiau buvo kasmetinis procesas, dabar pereina prie nuolatinio veiklos valdymo.

Tikslas yra užtikrinti, kad darbuotojai dirbtų efektyviai ištisus metus, o procese spręsti visas problemas, kurios gali kilti, turinčias įtakos darbuotojų rezultatams. Dauguma darbuotojų savo organizacijos veiklos valdymo metodą suvokia kaip painų, subjektyvų. Tokia yra dabartinė veiklos valdymo padėtis.

Tačiau tai neturi būti taip. Automatizavimas dabar vaidina svarbų vaidmenį valdant veiklos rezultatus, o daugelis susijusių procesų gali būti supaprastinti, kad būtų galima strategiškai valdyti darbuotojų veiklą. Tai nuolatinio našumo valdymo amžius. Veiklos valdymas skiriasi nuo talentų valdymo.

Skiriasi tuo, kad pastarasis yra iniciatyvų, kurių imamasi siekiant įtraukti darbuotojus juos išlaikyti, rinkinys. Kita vertus, veiklos valdymas yra iniciatyva, kuri nukreipia darbuotojus į savo tikslus, suderintus su tiesioginiais ir visapusiais organizacijos tikslais, ir juos pasiekti.

Kodėl veiklos valdymas yra svarbus?

Veiklos valdymas papildo metinę veiklos apžvalgą. Tai parengia tiek darbuotojus, tiek vadovus apie tai, ko tikėtis metinio vertinimo metu. Jis informuoja ir vadovą, ir darbuotoją apie nuolatinius veiklos valdymo proceso pokyčius, ką abu gali padaryti, kad jį supaprastintų ir kaip apskritai galima pagerinti našumą.

Darbuotojams nuolatinis veiklos valdymas rodo, kad vadovai juos vertina. Darbuotojai tiki, kad jų vadovai domisi jų darbu ir rūpinasi jų tikslais bei problemomis, su kuriomis jie gali susidurti dirbdami. Jie taip pat tampa atviresni gauti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį.

Rašyti komentarą

Dėmesio! El. paštas nebus skelbiamas. Komentuodami esate atsakingi už savo išsakytas mintis. Gerbkime vieni kitus, venkime patyčių, nekurstykime neapykantos ir susipriešinimo. Skaitytojų komentarai neatspindi „Rinkos aikštės“ redakcijos nuomonės.

Už komentarus atsakingi juos parašę asmenys.


Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video