Tradicinė ar skaitmeninė reklama: ko reikia Jūsų verslui?

 Tradicinė ar skaitmeninė reklama: ko reikia Jūsų verslui?

Iliustracija – pexels.com

Sakoma, kad jeigu jūsų nėra internete – reiškia, kad jūsų nėra niekur. Žinoma, kad tai yra sietina su verslais. Norint būti matomu ir perkamu – reikia turėti auditoriją. Paskleisti jai žinią apie jūsų paslaugas arba prekes – nėra paprasta.

Nepriklausomai nuo to – kas yra Jūsų klientas, kokio dydžio verslas esate bei kokias prekes arba paslaugas siūlote – skaitmeninė rinkodara yra vienintelis ir geriausias pasirinkimas. Marketingo agentūra akcentuoja, kad tradicinė reklama yra atgyvena. Nors ji dar vis yra, tačiau nauda iš jos yra gana maža.

Pasiekiamas tikslinis klientas

Skaitmeninė reklama geresnis pasirinkimas nei tradicinė yra dėl to, kad pirmuoju atveju pasiekti tikslinį klientą yra kur kas paprasčiau.

Pavyzdžiui, jeigu bus pasirenkama Google reklama, tai jos metu naršytojas jus ras pagal tam tikrus raktinius žodžius. Suvedamas juos į paieškos sistemą jis ir tikėsis gauti tam tikrus, su jo užklausą susijusius pasiūlymus. Taigi, nauda bus ne tik jums, tačiau ir naršytojui.  Taip pat pasiekti tikslinį klientą galima ir naudojantis Google ads bei reklama socialiniuose tinkluose. Tik svarbu nustatyti tinkamus reklamos parametrus.

Analizuojama nauda

Skaitmeninė reklama yra geras pasirinkimas ir dėl to, kad galima kur kas paprasčiau identifikuoti – kokią naudą pavyko pasiekti. Tokiu atveju galima tiksliau apskaičiuoti investuojamų sumų ir gaunamos naudos santykį.

Deja, iškaba lauko reklamoje arba laikraštyje neturi jokių galimybių jums padėti suprasti – ar ji yra efektyvi. Nežinote kiek žmonių pamatė ir kiek žmonių susidomėjo ja. Tuo tarpu fiksuoti šiuos rodiklius skaitmeninėje reklamoje – įmanoma.

Patrauklumas reklamoje

Galiausiai, dažnai skaitmeninės reklamos galimybės bei išnaudojamo plotmės yra kur kas įvairiapusiškesnės nei tradicinės reklamos. Internete galima kurti vaizdo reklamas, tokias, kurios spindi, traukia akis, kurios yra ryškios ir kuriose per labai trumpą laiko tarpą arba labai mažame kiekyje teksto pateikta daug naršytojui naudingos informacijos. Deja, tradicinė reklama tokių galimybių neturi, jos pateikimas yra labai ribotas.

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video