Tarpinė stotelė tarp žemės ir dangaus

Laidojimo paslaugas teikianti įmonė „Gedulo sala“ užbaigė devynis mėnesius trukusią laidojimo namų, kuriuose yra ir dvi šarvojimo salės, rekonstrukciją.

[quote author=“R. Petkevičius“]Aš tai traktuoju kaip antrojo mūsų jau septyniolika metų gyvuojančios įmonės veiklos etapo pradžią. Žingsnis po žingsnio tobulėjome, augome ir šiandien jau  pereiname į kitą lygmenį. Tiek emocinį, tiek paslaugų kokybės prasme. Žengėme dar vieną žingsnelį arčiau savo kliento.[/quote]

Atvėrė duris po rekonstrukcijosInterjero dizainą renovuojamam pastatui kūrė kėdainietis interjero dizaineris Deividas Judenis. Visas detales interjero dizaineris sukūrė savomis rankomis: „Įkvėpimas atėjo iš šalia tekančios Nevėžio upės. Jos bruožai, spalvų tonai įsispaudė tiek didžiojoje, tiek mažojoje salėje. Viskas buvo kurta autentiškai, savomis rankomis paišyta, dėliota, ir galiausiai tapo gyva.“/ G. Minelgaitės nuotr.

Ilgai trukusi laidojimo namų rekonstrukcija pateisino užsakovų planus ir lūkesčius. Įmonės atstovai labiausiai džiaugiasi būdami Kėdainių senamiesčio dalimi.

„Jis – vienas gražiausių visoje Lietuvoje. Matome besitvarkančią Didžiosios Rinkos aikštę su savita koncepcija. Mes taip pat esame senamiesčio dalis, todėl ir šio pastatui atnaujinti skyrėme ypatingą dėmesį. Siekėme, kad jis savo spalvomis, architektūra, ramybe, stiliumi ir didingumu, derėtų prie mūsų senamiesčio, – pasakojo „Gedulo salos“ vadovas R. Petkevičius. – Kartu norėjome pabrėžti šio pastato išskirtinumą, išryškinant jo aukštį – aukštai iškilę langai bei stygos juose, stiklų dekoracijos su sąmoningai išsaugotais senoviniais elementais, tokiais kaip apvalūs langai skliautuose, karnizai ir t.t. Mūsų tikslas buvo išlikti visavertiška senamiesčio dalimi“.

Ne mažesnis dėmesys buvo skiriamas vidaus patalpų rekonstrukcijai. Naujoji laidojimo namų koncepcija – šarvojimas turi vykti per dvasingumo ir sakralumo prizmę. Kiekvienas interjero dizaino elementas ar kampelis laidojimo namuose turi savo prasmę ir simboliką.

Ir išties – tiek didžioji, tiek mažoji laidojimo namų šarvojimo salės panašesnės į dvasinės ramybės ir vidinės harmonijos užutėkius negu į slogias ir niūrias atsisveikinimo sales.

[quote author=“R. Petkevičius“]Mes taip pat esame senamiesčio dalis, todėl ir šio pastatui atnaujinti skyrėme ypatingą dėmesį. Siekėme, kad jis savo spalvomis, architektūra, ramybe, stiliumi ir didingumu, derėtų prie mūsų senamiesčio.[/quote]

Iškeliaujančiuosius aprauda angelai

Unikalus persišviečiančio Onikso akmens raštas tarsi atvaizduoja sielos kelionę į dangų. Kolonos – velionio sargybos imitacija. Krištoliniai sietynai - lyg angelų ašarų lašeliai, apverkiantys ir palydintys sielą, o grindyse išklotos plytelės – lyg paskutiniojo žmogaus tako atspindys. Stiklinė pakyla karstui – tarsi žmogaus, išėjusio iš šio pasaulio naštos nusimetimas ir lengvumas./ G. Minelgaitės nuotr.Rekonstruotose „Gedulo salos“ patalpose modernumas persipynęs su klasikos elementais, turinčiais ir simbolinę prasmę.

„Mūsų siekis buvo interjere derinti klasiką su moderniais sprendimais. Unikalus persišviečiančio Onikso akmens raštas tarsi atvaizduoja sielos kelionę į dangų. Kolonos – velionio sargybos imitacija. Krištoliniai sietynai – lyg angelų ašarų lašeliai, apverkiantys ir palydintys sielą, o grindyse išklotos plytelės – lyg paskutiniojo žmogaus tako atspindys. Stiklinė pakyla karstui – tarsi žmogaus, išėjusio iš šio pasaulio, naštos nusimetimas ir lengvumas“, – sakė R. Petkevičius.

Salėse įrengtas ir modernus LED apšvietimas, šildymo ir kondicionavimo sistemos, kokybiškas įgarsinimas. Šarvojimo salių lubos rekonstrukcijos metu iškilo net iki 6 metrų aukščio.

Pagarba, patikimumas, profesionalumas

Renovacijai įgavus pagreitį, pastate buvo likusios tik plikos sienos. Visa kita atnaujinta, pakeista ir prikelta antrajam gyvenimui.

„Aš tai traktuoju kaip antrojo mūsų jau septyniolika metų gyvuojančios įmonės veiklos etapo pradžią. Žingsnis po žingsnio tobulėjome, augome ir šiandien jau  pereiname į kitą lygmenį. Tiek emocinį, tiek paslaugų kokybės prasme. Žengėme dar vieną žingsnelį arčiau savo kliento“, – teigė įmonės vadovas.

Jis kartu pabrėžė, kad suteikdama aukštesnės kokybės paslaugas, įmonė jokiu būdu nedidins kainų.

Atnaujintose patalpose jaukiau ir patogiau  jausis velionio artimieji. Jiems įrengti „Gedulo salos“ vadovas Ramūnas Petkevičius akcentavo, kad įmonės vizija nebuvo vien tik atšviežinti ir atnaujinti savo patalpas: „Užsibrėžėme laidojimo namų koncepciją padaryti tokią, kad šarvojimas vyktų per dvasingumo ir sakralumo prizmę. Kiekvienas interjero dizaino elementas, kiekvienas kampelis laidojimo namuose turi savo prasmę ir simboliką.“/ G. Minelgaitės nuotr.jaukūs, namų aplinką primenantys poilsio kambariai, individualus muzikos valdymas, oro temperatūros bei kaitos kontrolė, kavos aparatas. Salėse yra galimybė pastatyti vis populiarėjančius projektorius, peržvelgti su velioniu susijusias nuotraukas bei vaizdo medžiagą. Klientų saugumui lauke įrengtos stebėjimo kameros.

Įmonės devizas ir po rekonstrukcijos lieka nepakitęs: pagarba velioniui ir jo artimiesiems, patikimumas, profesionalumas, aukšta paslaugų kokybė, prieinamos kainos ir pagalba tuomet, kai to labiausiai reikės.

Užsisako ir nuotoliniu būdu

Rekonstruotame „Gedulo salos“ pastate daugiau erdvės atsirado ir gėlių parduotuvei. Ji perkelta į pirmąjį aukštą ir pritaikyta prie neįgaliųjų ir vyresnio amžiaus žmonių poreikių. Įėjimas į gėlių krautuvėlę – tiek iš pastato vidaus, tiek ir iš lauko.

Floristė Danguolė Jablonskienė ir jos kuriamos puokštės./ G. Minelgaitės nuotr.Gėlių parduotuvėje floriste dirbanti Danguolė Jablonskienė pabrėžė, kad pastaruoju metu vis daugiau žmonių atminimo puokštes ir krepšelius užsisako internetu arba telefonu. Na, o tuos, kurie patys užsuka į gėlių parduotuvę, floristė ir kavos puodeliu pavaišinanti: „Kol darau gėlių kompoziciją, žmogų ir kava pavaišinu. Neretas nori ir išsikalbėti, ir širdį išlieti ar tiesiog pabendrauti.“

Tel.: (8 347) 60 455, 8 615 50 990 (visą parą)

Gėlių parduotuvė: „Feisbuko“ paskyra „DANGIŠKOS GĖLĖS“ arba tel. 8 614 40 092.

Adresas: Skongalio g. 1A, Kėdainiai.

Interneto svetainė www.gedulosala.lt

[#gallery=637#]

Rašyti komentarą

Dėmesio! El. paštas nebus skelbiamas. Komentuodami esate atsakingi už savo išsakytas mintis. Gerbkime vieni kitus, venkime patyčių, nekurstykime neapykantos ir susipriešinimo. Skaitytojų komentarai neatspindi „Rinkos aikštės“ redakcijos nuomonės.

Už komentarus atsakingi juos parašę asmenys.