Padės išsaugoti tūkstančius: ką turi žinoti „automatų“ vairuotojai?

 Padės išsaugoti tūkstančius: ką turi žinoti „automatų“ vairuotojai?

„Dvigubo taško“ specialistai nemokamai patikrins jūsų automobilio transmisijos alyvą.

rinkosaikste.lt

Nepaisant to, kad mitų ir baimių, susijusių su automobilių automatine pavarų dėže, visuomenėje vis mažiau, vis dėlto specialistai pastebi, kad kai kurie jų – ne iš piršto laužti. Rūpintis automatine pavarų dėže reikia itin atsakingai, o aplaidumas gali kainuoti tūkstančius. Veikiausiai pagrindinė tokios pavarų dėžės gedimo priežastis – pamiršta laiku pakeisti alyva. Plačiau apie tai pasakoja „Dvigubo taško“ specialistai.

Reikia visose

„Visai kaip ir variklyje, alyvos keitimas kas tam tikrą laiką ar nuvažiuotų kilometrų skaičių yra privalomas ir automobilio pavarų dėžėje, – primena „Dvigubo taško“ specialistai. – Jei ją apleisime, pradės dilti svarbiausios transmisijos dalys. Jos darbas taps mažiau sklandus ir gali grėsti toks gedimas, kurio remontas kainuos itin brangiai“.  

Galima pagalvoti, kad anokia čia problema, tačiau svarbu nepamiršti, kad alyva, skirta varikliui, ir skirta pavarų dėžei, dažnu atveju skiriasi.

„Labai dažnai pavarų dėžei skirta alyva yra kitokio klampumo ir koncentracijos. Vis dėlto yra ir tokių automobilių, kuriuose vienodą alyvą galima pilti ir vienur, ir kitur.

Saugiausias variantas, kurio turėtų laikytis kiekvienas automobilio savininkas, paisyti gamintojo nurodymų ir nesavivaliauti – į pavarų dėžę pilti tik tokią alyvą, kokią nurodo gamintojas“, – aiškina specialistai.

AKCIJA!

„Dvigubas taškas“ lepina savo klientus ir skelbia akciją!

Nuo šiol perkant alyvą, alyvos filtrą gausite visiškai NEMOKAMAI!

Akcija truks iki kovo 31 dienos.

Vairuojant automobilį su automatine pavarų dėžę, laiku atliekamas alyvos keitimas yra ypatingai svarbus, nes šio tipo pavarų dėžės yra gerokai jautresnės.

„Tepalo lygį turėtumėte stebėti itin atidžiai, kadangi net ir menkiausias jo trūkumas gali sukelti labai rimtų transmisijos gedimų.

Apsileidus, nenustebkite, kai dėžė pradės jūsų „nebeklausyti“, – įspėja meistrai.

Skiriasi

Kada reikia keisti automatinės pavarų dėžės alyvą, priklauso nuo dviejų faktorių: nuvažiuotų kilometrų skaičiaus ir transmisijos tipo.

„Skirtingiems dėžių tipams galioja ir skirtingos rekomendacijos. Automatinei pavarų dėžei su laipsnišku perjungimu (pvz., „Tiptronic“, DSG) – rekomenduojama tepalus keisti kas 50–80 tūkst. km. Tuo tarpu automatinei pavarų dėžei su variatoriniu junginėjimu (pvz., „Multitronic“) – kas 30–50 tūkst. km“, – sako „Dvigubo taško“ specialistai.

Kam to reikia?

Dažnas tiesiog apsiriboja žinia, kad tepalus keisti reikia. O kam ir kodėl – lyg ir ne taip svarbu. Tačiau žinojimas leis suprasti, kodėl ši automobilio priežiūros dalis yra itin svarbi.

„Veikiama trinties alyva nusidėvi. Važiavimas su apkrova, dideliu greičiu, kamščiuose turi įtakos alyvos temperatūrai. Veikiama aukštos temperatūros, laikui bėgant, alyva praranda savo savybes. Ore esantys vandens garai susimaišo su alyva, dėl to ji praranda savo savybes. Kuo ilgiau nekeičiame alyvos, tuo prastesni alyvos parametrai.

Trumpai tariant, laikui bėgant alyva sensta. Alyvų gamintojai apibrėžia transmisijų alyvų tinkamumą 5 metų laikotarpiui – čia kalbama apie alyvos laikymą pakuotėje, o „dirbanti“ alyva tarnauja dar trumpiau“, – sako specialistai.

Dėl krumpliaračių darbo krumplinėje pavaroje susidaro metalo drožlės. Net ir geriausios medžiagos bei užpildymas geriausia alyva neapsaugos dėžės nuo šio reiškinio.

„Plaukiojančios drožlės gali pažeisti kitus pavarų dėžės elementus, todėl jas būtina pašalinti, – sako meistrai ir priduria, kad ruošiantis keisti transmisijos alyvą, svarbiausia laikytis specifikacijų, kurias yra nurodęs pats automobilio gamintojas. – Geriau patys neeksperimentuokite, o pilkite tik tą alyvą, kuri yra nurodyta“.

Vairuojantys automobilį su automatine pavarų dėže turėtų itin kruopščiai sekti laiką, kada reikia keisti alyvą.

Aut. past.

Ir filtrus

Labai svarbu pakeitus alyvą, kartu pakeisti ir filtrus. Tiesa, jei tikrinti variklio alyvos lygį būsimus vairuotojus moko dar prieš suteikiant teisę vairuoti, tai patikrinti pavarų dėžės alyvos lygį gali tikrai ne kiekvienas.

O jei vairuojate ne naują automobilį, aklai vadovautis nuvažiuotu kilometražu taip pat nederėtų. Galų gale, tokius darbus ramia širdimi geriausia palikti specialistams.

„Tepalų keitimas gal ir atrodo paprastas dalykas, tačiau apleidus transmisiją gali atsirasti labai rimtų gedimų, kurie privers gerokai paploninti automobilio savininko kišenę.

Kad to išvengtumėte, kviečiame užsukti pas mus į svečius, o mes patikrinsime Jūsų automobilio transmisijos alyvą visiškai nemokamai“, – šypsosi „Dvigubo taško“ kolektyvas.

„Dvigubas taškas“ teikia šias paslaugas:

– transporto priemonių tepalo (alyvos) ir filtrų (oro, salono, tepalo, kuro, transmisijos, haldex) keitimas;

– pavarų dėžių alyvos, filtrų keitimas;

– platus filtrų, tepalų pasirinkimas žemės ūkio ir kitai specialiajai technikai;

– parenka alyvą ir filtrus pagal Jūsų automobilio tipą;

– naudojama tik kokybiška geriausių pasaulio gamintojų produkcija;

– pakeičia tepalus vos per 30 min.!

J. Basanavičiaus g. 89 A, Kėdainiai

Tel. 8 687 70 002, el. paštas info@dvigubastaskas.lt

4 Komentarai

  • Cia man vienam atrodo kad labai daug reklamuojasi tas taskas del klientu stugiaus?

  • Ką aš žinau, neseniai atsidarė matyt tai reklamuojasi, bet man tai gerai, europietiškas normalus servisas, o ne susmirdęs garažėlis kaip įprasta buvo. Atvažiuoji kaip batlas žmogus viską padaro. Gerai, kad atsidarė tikiuos dirbs ilgus metus

  • Vazinejau su 2003 Honda Accord, 2.2 ltr. Benzinas , automatas. Kai pirkau, buvo 64 t. myliu (ne km.), Meistrai patare , kadangi niekas nezinojo kada ir ar buvo keista transmisijos alyva, visai nelysti. Nes tik daugiau bedos pridarysi, naujas tepalas isreguliuos begiu permetimus. Isvada: sekmingai isvazinejau iki 235 tukst. myliu be lindimo prie automatines transmisijos.
    Pavertus I km,tai 273 tukstanciai kilometru.

Rekomenduojame parsisiųsti:

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video