Nematoma pandemijos pusė: žmogus nesusikalba su žmogumi

 Nematoma pandemijos pusė: žmogus nesusikalba su žmogumi

Asociatyvi BNS Juliaus Kalinsko nuotr.

Eglė KUKTIENĖ

Turbūt dažnas retai kada susimąsto, kad mes jau dvejus metus gyvename karantine. Nors ir su šiokiomis tokiomis pertraukomis ir trumpomis atokvėpio akimirkomis, kurios nublanksta prieš ilgus, tamsius, liūdnus ir dažnai vienišus karantino mėnesius. Kartais atrodo, kad žmonės tiek atprato nuo gyvo bendravimo, kad net paprasčiausios užduotys pasidaro sunkiai įveikiamos.

Išvadino bjauriais

Labai nemaloni situacija visai neseniai susiklostė vienoje iš Kėdainių „ELB baldai“ parduotuvių. Prasidėjusi kaip smulkmena, ji paliko labai daug nuoskaudų bent kelių žmonių širdyse.

Į redakciją kreipėsi kraštietė Rasa (tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinomi – red. past.)

Ji sakėsi anksčiau ne kartą pirkusi baldus iš minėtos parduotuvės, ir visuomet buvusi patenkinta, iki lemtingos dienos, kai tarp jos ir naujos parduotuvės vadybininkės kilo konfliktas.

Pasak Rasos, įtampa prasidėjo jau jai įėjus į parduotuvę ir pamačius, kad iš trijų joje esančių asmenų tik vienas yra su kauke. Paklausus, kodėl kiti du be kaukių – moteris esą gavo tokį atsakymą, kurio klientų aptarnavimo sferoje tikėtis net negalėtum.

„Atvykus į parduotuvę pirkėjų dar nebuvo, buvo tik pardavėja, vadybininkė ir, matyt, kažkokia draugė, o kaukę dėvėjo tik pardavėja.

Paklausus, kodėl ji be kaukės, gavau repliką: „Kokie dabar bjaurūs pirkėjai“.

Pasakius kokios prekės norėsiu, buvau informuota, kad aš pati ją turėsiu išsinešti iš sandėlio, kuris yra antrame aukšte.

Aš pasakiau, kad kiek anksčiau pirkdavau prekes, visos būdavo išnešamos darbuotojų ant rampos, kad pirkėjai galėtų patogiai susikrauti į automobilį.

Mergina, prisistačiusi vadybininke, arogantiškai man pasiūlė arba prekės nepirkti, arba pirkti su pristatymu į namus“, – guodėsi Rasa pridurdama, kad labiausiai ją nuliūdino itin arogantiškas tonas ir labai nemandagi parduotuvės darbuotojų pozicija.

Direktorės teigimu, pati pirkėja šaukė ant nėščios pardavėjos, kuri paskui neatlaikiusi įtampos pravirko ir galiausiai visgi nunešė kėdes iš antro aukšto į pirmąjį ir padėjo ant rampos.

Aut. past.

Nerūpi, kad nėščia?

Tačiau parduotuvės vadovė Gitana Bukauskienė piešia kitokį šio konflikto paveikslą.

Pasak jos, nunešti prekių nebuvo kam, nes vyrukai, galintys padėti su prekių gabenimu, parduotuvėje būna tik tam tikromis valandomis, o moterys sunkių nešulių nešti negalėjusios.

Maža to, direktorės teigimu, pati pirkėja šaukė ant nėščios pardavėjos, kuri paskui neatlaikiusi įtampos pravirko ir galiausiai visgi nunešė kėdes iš antro aukšto į pirmąjį ir padėjo ant rampos.

„Aš atėjau jau besibaigiant konfliktui. Pradžios tikrai negaliu komentuoti, nes nemačiau, tačiau kai aš atėjau, išgirdau pirkėją šaukiant: „Man vienodai, kad tu laukies, turi nunešti!“.

Mes neteikiame baldų nešimo paslaugų už dyką, o baldus pristatyti galima už tam tikrą mokestį, ir tai yra normalu. Mokestis – 10 eurų, už jį prekės atvežamos ir užnešamos. Tai nežinau, ar čia didelė kaina. Prekes iki rampos gali padėti nusinešti vyrukai, bet jie pas mus būna tik apie 9 ryte ir prieš 18 val. vakare.

O pirkėjos žodžiai tiesiog nežmogiški, mano darbuotoja ėmė verkti juos išgirdusi, ir kad tik pirkėja liktų patenkinta, nešė tas kėdes.

Pirkėja, žinodama, kad ji laukiasi, jai nepadėjo, maža to, išnešus kėdes ant rampos, mano darbuotojos pamatė, kad automobilyje pirkėjos laukė vyras…“ – sakė parduotuvės direktorė.

Ji tikino, kad parduotuvės darbuotojos buvo su kaukėmis, tiesa, ji sakė negalinti pasakyti, kaip buvo iki jai pačiai pasirodant parduotuvėje.

Tiesa ji pabrėžė, kad visos darbuotojos yra pasiskiepijusios nuo koronaviruso.

„Pirkėja, žinodama, kad ji laukiasi, jai nepadėjo, maža to, išnešus kėdes ant rampos, mano darbuotojos pamatė, kad automobilyje pirkėjos laukė vyras.

G. Bukauskienė

Nebemoka susikalbėti

Reikia pastebėti, kad internete galima rasti ne vieną šią baldų parduotuvę lydintį blogą atsiliepimą, kuriuose minimas prastas aptarnavimo lygis.

Vis dėlto parduotuvės direktorė sako, kad blogus atsiliepimus neretai rašo konkurentai, o kai kuriuos komentarus ji vadina nepagrįstais.

Ji tikino, kad jos darbuotojos tikrai negalėjo pirkėjai replikuoti apie bjaurų elgesį, o kai kurie pirkėjai esą neretai nori mokamų paslaugų už dyką.

„Reikia ir pirkėjams elgtis adekvačiai. Žinokite, pas mus neišdirba darbuotojai ilgai, nes neįmanoma tiesiog, pirkėjų reikalavimai būna nepamatuoti. Ir dabar toji vadybininkės „draugė“, buvusi parduotuvėje, buvo darbintis norėjusi mergina. Pamačiusi situaciją ji nebenorėjo kandidatuoti į pareigybes ir darbo atsisakė…

Nuolatinės pretenzijos, pyktis, žmonės, rodos, išlieja ant darbuotojų visą negatyvą.

Per tą karantiną atrodo, kad nervai daug kam pakriko, na, dar tiek nervingų ir piktų žmonių nėra buvę, kaip dabar. Kai kurie elgiasi apskritai nežmoniškai“, – guodėsi G. Bukauskienė.

12 Komentarai

  • Šiaip ar taip, su kaukėmis parduotuvėje turi būti visi – pardavėjos, jų draugės, ar darbintis atėjusiosios. Pardavėja privalėjo to reikalauti. Kartais užeini pamiršęs užsidėti kaukę, darbuotojos iškart: “Kaukę kaukę…!” O ir pirkėja pasiutusi, jei tikrai taip buvo. Ir sunku patikėt, kad vyras sėdėjo automobilyje. Jei taip, tai toks ten ir vyras. Kam tada tokį lepšį laikyt… Na, gal po operacijos buvo…😏
    Ech, db visi suįžūlėję – prekeiviai, gydytojai, pareigūnai, pirkėjai ir kt.

    • Visi baldai is sios parduotuves,viskas super,tiek aptarnavimas tiek pristatimas.

    • Man“ ELB“baldams ,iki šiol buvo puiki parduotuvė. Kol neteko susidurti su brokuota bado dalimi, kuria norėjau kad pakeistų. Žinoma taip ir padarė,bet daugiau ten nepirksiu.Darbuotoja su kuriuo bendravau atsiimant sugadinta dalį, buvo labai nemaloni.Aptarnavimas 0 !

  • Su šia parduotuve man taip pat susiję patys baisiausi prisiminimai. Be galo grubus direktorės bendravimas, arogancija, nenoras ieškoti pirkėjui palankiausio sprendimo – patys tikdliausi apibūdinimai. Esu labai nusivylusi šios parduotuvės vadovės požiūriu į pirkėjus ir prisiekusi sau niekada ten nebesugrįžti. Panašius atsiliepimus beveik nuolat tenka girdėti iš draugų ar šiaip pažįstamų žmonių. Matyt ši moteris, sugadindama kitiems žmonėms nervus, pasijunta geriau, pasijunta galingesnė, pasikrovusi energijos…

  • pirkau kelis baldus iš šios parduotuvės, rašomasis stalas buvo apgadintas (renkant ar vežant), pakeitė be jokių problemų, jokių pretenzijų dėl nieko negalėčiau pareikšti, sėkmės Jums

  • Viskas ten super!!!

  • Esu pirkusi virtuvini komplekta pries du metus bet kokybe tikrai patariu labai labai prasta kiek saugau valau su speceliomis sercetelemis bet is virtuvinio liko ssss reiks nauja sakytis bet tik ne is Sios parduotuves ne!!! Pas kitus atlaiko ilgai baldai o sia sudu kruvos…..

  • Buvau pries pora metu darbintis. Direktore paklause ka paskutinius 6metus dirbau. Pasakiau kad dirbau uzsienyje. Tai ji teske ant manes mano cv ir pasake kad mums tokiu nereik, nes uzsienyje visi priprate prie lengvo darbo.

  • Man, tai pats maloniausias aptarnavimas, viską išaiškina, papasakoja. Kiek esu pirkus jokių nusiskundimų neturiu. O kiekvienas klientas skirtingas su savais principais. Jei atėjo pyktis, tai ir ras progą bei priežąstį. O nėščiai merginai, liepti nešti kėdes žemyn, tai yra jau nežmoniška…

  • Reik juos vmi priduot, greiciau, puse juodu pinigu surenka atvezantys baldus i namus. Kvitu neisduoda. Cia tokia schema atsiskaitysite atvezus, todel ir tipo veluoja baldai ir siulomas nemokamas atvezimas. Baisu. Galetu papurtyti juos neblogai. Cia jau ne centai. Idomu butu vmi

  • Daug sykių esu apsipirkusi, tiek aš tiek mano artimieji, draugai. Iš visų geri atsiliepimai tiek baldų kokybę, tiek aptarnavimu. Mergaitės dirba maloniai, mandagiai, visada padėjo manau ir padės išsirinkti baldus. Tikrai pirksiu nekarta. 🙂

  • O aš norėčiau pasakyti, kad esu lankiusi čia ir ne kartą, taip pat pirkus baldus. Niekada neturėjau jokių nusiskundimų, visada maloniai aptarnauja, pataria, atsakas yra puikus.Mano pažįstami yra atsieme baldus patys, nesukėle jokių problemų, kad reikės nusinešti į savo transporto priemonę patiems. Taip pat norėčiau pridurti, kad nelabai suprantu šio straipsnio prasmės, ar žurnalistai yra tokie išsisėmę, ir nebesugalvoja, apie ką galėtų įdomiau parašyti, ar tiesiog nepagrįstom straipsnio antraštėm bando gauti šioki bei tokį žinomumą?? Apie tariamai nusivylusią klientę iš vis nekalbu, tikrai ima juokas.

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


Rekomenduojami video