Birželį eismas bus atnaujintas abiem tiltais

 Birželį eismas bus atnaujintas abiem tiltais

LAKD nuotr.

LAKD inf.

Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 229 Aristava–Kėdainiai–Cinkiškiai 5,151 km tilto rekonstrukcija artėja į pabaigą. Eismą tiltu planuojama atnaujinti birželio pabaigoje, t. y. anksčiau nei numatyta sutartyje. Pėstiesiems per Nevėžį susisiekimas buvo ir yra užtikrinamas laikinu pontoniniu pėsčiųjų tiltu, kuriuo pėstieji galės naudotis ir iki tol, kol bus užbaigti rekonstruojamo tilto šalitilčių įrengimo darbai. Taip pat šį mėnesį planuojamas eismo atnaujinimas kitu Kėdainių tiltu per Nevėžį, esančiu Tilto gatvėje.

Atlikti darbai

Šiuo metu jau atlikti Vilainių tilto perdangos tarpsijinių ruožų sumonolitinimo darbai. Vykdomi tolesni tilto perdangos įrengimo darbai, tilto prieigose įrengiami gatvės bortai ir kelio konstrukcijos skaldos pagrindas. Kiti likę ir šį mėnesį planuojami darbai – asfaltbetonio dangos ir šalitilčių įrengimas, metalinių turėklų, atitvarų sumontavimas, upės vagos šlaitų tvirtinimas, pėsčiųjų takų įrengimas ir kt.

Rangovas darbus objekte atnaujino š. m. vasario 20 d., kai tik tam buvo tinkamos meteorologinės sąlygos, nelaukiant kovo 15 d., kai turėjo baigtis technologinė pertrauka.

Projekto „Tilto per Nevėžį krašto kelio Nr. 229 Aristava–Kėdainiai–Cinkiškiai 5,151 km rekonstravimas“ įgyvendinimo sutartis įsigaliojo 2021 m. lapkričio pabaigoje. Pagal sutartį, turi būti visiškai pakeista tilto perdanga, sustiprintos bei praplatintos esamos atramos, rekonstruoti šlaitų tvirtinimo elementai. Tilto prieigose įrengtos poilsio aikštelės, praplatinti tilto šalitilčiai, kurie bus pritaikyti pėsčiųjų ir dviračių vairuotojų eismui, taip pat pritaikyti ir žmonėms su negalia. Saugiam eismui užtikrinti bus įrengti atitvarai ir turėklai.

Sutarties vertė – beveik 2,5 mln. Eur su PVM, rangovas – AB „HISK“.

Birželį atnaujins eismą ir senamiesčio tiltu

Taip pat šį mėnesį planuojamas eismo atnaujinimas kitu Kėdainių tiltu per Nevėžį (valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1906 Aukštutiniai Kaniūkai–Babtai–Labūnava–Kėdainiai 44,3 km (Tilto g.).

Sprendimas leisti eismą priimtas atlikus minėto tilto ekspertizę ir įvertinus eksperto pateiktas rekomendacijas. Šiuo metu AB „Kelių priežiūra“ atlieka galutinius darbus, reikalingus eismo saugai užtikrinti. Eismą planuojama leisti viena juosta, reguliuojant šviesoforu.

6 Komentarai

  • Valdantieji, jūs vis dar ieškote būdų pateisinti ir įveiklinti savo šviesoforus įrengtus už 12 tūkst mokesčių mokėtojų pinigėlių. Gi bus kamščiai per visą Šėtos g. Padarykite geriau šitkaip:
    Iškeskite šviesoforą, o eismą nustatykite taip, kad rytinio piko metu eismas tik į miesto pusę, o vakarais eismas tik iš miesto link Šėtos ir Kauno gatvių

    • kad stovėtų išmanieji šviesoforai.Važiavau pro Ruklą.Tai ten stovi tokie pat bukučiai kaip pas mus buvę prie Tilto gatvės.Jei ten po viena puse mašinų nėra,bet šviesoforas vistiek bėnt 10 minučių raudonas.Kitoje gi pusėje tuo tarpu prisitrombuoja eilė.Į Lifosą dabar teks važinėti nuo pramonės rajono pusės,nes per Juodkiškio gatvę nepapulsi .Kiek kartų kalbėta,kad šviesoforai Vilainių sankryžoje tik trukdo eismui,bet mūsų valdininkams tas dzin.

    • Jūsų pasiūlymas šiek tiek neadekvatus, žmonės važiuoja į darbus į pramonės rajoną, į Lifosos pusę, apie kokį eismo ribojimą rytais vakarais kalbate… Galų gale pravažiuojantiems miestą žmonėms būtų nesuprantama 😀

      • Važiuojantys į Lifosą ar pramonės rajoną galėtų naudotis Vilainių tiltu. Tai mažesnė blogybė, nei šiuo metu Vilainiečiams tenka į miestą važiuoti per Paobelio k. Nes jei įjungs šviesoforą Tilto ir Šėtos g. sankryžoje, tai užsikimš Šėtos g. ir net per Paobelę važiuoti norintys Vilainiečiai strigs Šėtos g. O Vilainių tiltu miestą pasiekti norintys su babėniškiais strigs ties arena, parku.. Važiuojant iš miesto per Vilainių tiltą- spusties nebūdavo niekada.

    • Vilainių tiltas bus atidarytas 2024.06.30 ačiū mere, baliauninke!

  • Man keistai atrodo, kodėl tilto sijos buvo montuojamos ne tiesiog ant kolonų, bet tarp kolonų(atramų) ir sijų yra įmontuota dar ,,H“ profilio metalinės tarpinės ar kaip ten jas pavadinti. Gal čia naujos technologijos, kas gali paaiškinti. Sėkmės darbuose ir laukiam su nekantrumu. Na o Tilto g. tiltas, kam jį reikėjo padalyti per pus juk buvo kalba, kad leis tik lengvąjį transportą, o dabar eismo juostą įrenginėja arčiau įgriuvusios sijos, kai tuo pačiu antra pusė lieka laisva. Įdomus sprendimas.

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video