Kur pateksite su galimybių pasu, o kur – be jo (atnaujinta)

 Kur pateksite su galimybių pasu, o kur – be jo (atnaujinta)

„Rinkos aikštės“ archyvo nuotr.

www.rinkosaikste.lt

Sveikatos apsaugos ministerija numatė, kad nuo rugsėjo 13 d. į prekybos centrus, kurių prekybos plotas didesnis nei 1 500 kv. metrų, galima įeiti tik su galimybių pasu. Laikantis reikalavimų, pirkėjams šiose parduotuvėse bus privaloma rodyti galimybių pasus ar kitus jiems prilyginamus dokumentus. Kur kėdainiečiai galės patekti su galimybių pasu, o kur – jo nereikės?

„Lidl“ parduotuvė

Nuo rugsėjo 13 d. galimybių pasas Kėdainiuose esančioje „Lidl“ parduotuvėje pirkėjams nebus reikalingas. Išlieka anksčiau galioję reikalavimai dėvėti apsaugines veido kaukes, ir toliau bus prašoma laikytis saugaus 2 metrų atstumo, dezinfekuoti rankas, šviežių kepinių skyriuje mūvėti apsaugines vienkartines pirštines.

Visose „Lidl“ parduotuvėse ir toliau išliks galioti dar karantino metu įvesti griežti koronaviruso prevencijos reikalavimai – dezinfekuojami įvairūs parduotuvės paviršiai, padidinta parduotuvių ventiliacija, išlieka saugaus atstumo žymėjimas prie kasų. Pirkėjų saugumui užtikrinti, visi „Lidl“ parduotuvių darbuotojai ir toliau dėvės apsaugines veido kaukes.

„Maxima“

„Maxima“ informuoja, kad nuo rugsėjo 13 dienos pirkėjai tik su galimybių pasu ar kitais dokumentais, kurie yra prilyginami galimybių pasui, įleidžiami dviejose parduotuvėse Kėdainiuose J. Basanavičiaus g. 53 ir J. Basanavičiaus g. 93C.

Chemikų g. 1A bei Dariaus ir Girėno g. 50A esančios parduotuvės pirkėjus aptarnaus be galimybių pasų.

„Prie įėjimo į „Maxima“ parduotuves durų stovės specialias liemenes dėvintys darbuotojai, kurie skenuos galimybių pasų QR kodus bei tikrins kitus dokumentus, kurie yra prilyginami galimybių pasui. Stengsimės, kad galimybių pasų patikra vyktų kuo sparčiau ir labai tikimės savo klientų supratingumo ir geranoriškumo, jei teks lukterėti eilėje“, – sako Ernesta Dapkienė, „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė.

Pasak E. Dapkienės, dokumentus tikrinantys asmenys, kilus klausimų, turi teisę paprašyti pirkėjo kartu pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. 

„Neturintys reikiamų dokumentų bus nukreipiami į kitas arčiausiai esančias „Maximos“ parduotuves. Vaikai iki 16 metų, laikantis Vyriausybės nurodymų, įleidžiami be galimybių paso“, – teigia E. Dapkienė.

Prekybos centro „Maxima“ atstovė taip pat primena, kad įsigaliojus naujai tvarkai parduotuvėse, kur pirkėjai gali apsipirkti tik su galimybių pasu, kaukių dėvėjimas išlieka rekomendacinio pobūdžio: „Vis dėlto tikimės, kad pirkėjai elgsis sąmoningai – toliau laikysis atstumų, neis apsipirkti pajutę peršalimo simptomus, dezinfekuos rankas ir dėvės kaukes.“

IKI parduotuvės

„Iki“ informuoja, kad galimybių pasas nuo rugsėjo 13 d. tikrinamas „IKI Tilto“ parduotuvėje, Tilto g. 2, Kėdainiuose. Vadinamojoje „IKI Gegučių“ parduotuvėje galimybių paso nereikės.

Galimybių pasai tikrinami prie pat įėjimo į pastatą, viduje. Priklausomai nuo sprendimų, galimybių pasai arba skenuojami tam skirtu skeneriu arba tikrinami vizualiai apsaugos darbuotojų.

Ten, kur tikrinami galimybių pasai, veido kaukės – rekomenduojamos. Taip pat primename, kad nepaisant galimybių paso tikrinimo ir kaukių dėvėjimo rekomendacijos, kiti saugumo reikalavimai – saugaus atstumo laikymasis, asmens higiena – ir toliau išlieka.

NORFA

NORFA praneša, kad nuo rugsėjo 13 d. parduotuvėje Ąžuolyno g. 1, Janušavos k., Kėdainių r., įleidžiami ir kontaktiniu būdu aptarnaujami tik pirkėjai, turintys galimybių pasą bei vaikai iki 16 metų.

Taip pat gali būti prašoma kartu pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Miesto centre esančioje „Norfos“ parduotuvėje galimybių pasas nebus tikrinamas.

Lietuvos paštas

Lietuvos paštas informuoja, kad „Giraitės“ turguje (J. Basanavičiaus g. 80) esančiame Kėdainių 1-ajame pašto skyriuje paslaugos nuo rugsėjo 13 d. teikiamos tik galimybių pasą turintiems kėdainiečiams.

Pašto klientams, kurie neturi galimybių paso, reikėtų rinktis artimiausią ne prekybos centre esantį skyrių arba kreiptis pagalbos į galimybių pasą turintį asmenį.

„Kadangi Sveikatos apsaugos ministerija nenumatė išimčių, leidžiančių patekti į didesniuose prekybos centruose esančias patalpas be galimybių paso, čia įsikūrusiuose Lietuvos pašto skyriuose bus galima apsilankyti tik jį turintiems. Kituose pašto skyriuose, kurių yra per 200, būtinąsias paslaugas teiksime nereikalaudami galimybių paso“, – teigia Lietuvos pašto komunikacijos vadovė Ugnė Bartašiūtė.

Klientams, kurie neturi galimybių paso ir dėl to negalės patekti į pašto skyrius, esančius prekybos centruose, svarbu žinoti:

– pensijas galima atsiimti bet kuriame pašto skyriuje. Pensijas ir kitas išmokas gavėjo vardu taip pat gali atsiimti kitas asmuo – tokiu atveju būtina pateikti įgaliojimą, kurį galima supaprastinta tvarka parengti Registrų centro interneto svetainėje;
– norint atsiimti siuntinius ar laiškus, pakaks parodyti popierinį pranešimą ar trumpąją žinutę – tai nebūtinai turi atlikti pats siuntos gavėjas;
– norint atspausdinti galimybių pasą kitam asmeniui, reikėtų pateikti rašytinį jo prašymą, taip pat tiek to asmens, kuriam spausdinamas pasas, tiek to, kuris atėjo jį atspausdinti, tapatybę įrodantį dokumentą – ID kortelę arba pasą;

Visomis kitomis paslaugomis klientai kviečiami pasinaudoti artimiausiame pašto ar „PayPost“ skyriuje.

Kaip buvo skelbta anksčiau, visuose ne prekybos centruose veikiančiuose Lietuvos pašto skyriuose būtinosios paslaugos kaip siuntų priėmimas ir išdavimas, išmokų ir pensijų mokėjimas, pinigų perlaidos ir kitos finansinės paslaugos gyventojams bus teikiamos ir be galimybių paso. Tačiau jis bus privalomas norint įsigyti ne su siuntimu susijusias prekes (pvz., knygas, suvenyrus ir pan.). Primenama, kad pašto skyriuose privaloma laikytis visų saugumo taisyklių ir reikalavimų – saugaus atstumo, dėvėti apsauginę veido kaukę.

Taip pat atkreipiamas dėmesys dėl kitų Lietuvos pašto bei LP EXPRESS teikiamų paslaugų:laiškininkai teiks paslaugas įprastai – kaip ir visu pandemijos laikotarpiu laikydamiesi principo „iki slenksčio“, t. y., neis į gyventojų patalpas, visas paslaugas suteiks laiptinėje arba kieme laikydamiesi saugaus atstumo;

– LP EXPRESS kurjeriai klientus aptarnaus įprastai. Suderinus su klientu, siuntą galima nukreipti į paštomatą.

– Siekiant užtikrinti tiek klientų, tiek darbuotojų saugumą, Lietuvos paštas, vykdydamas savo veiklą, laikosi visų numatytų saugumo taisyklių – darbuotojai dėvi nosį ir burną dengiančias apsaugines kaukes, reguliariai dezinfekuojasi rankas ir darbo priemones, pašto skyriuose dezinfekuojami paviršiai, klientai įleidžiami tik su kaukėmis, prašoma laikytis saugaus atstumo, siekiant mažinti tiesioginį kontaktą, pagal galimybes siuntos nukreipiamos į paštomatus.

„Sodra“

Gyventojai, kuriems būtina apsilankyti „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose, ir toliau galės tai padaryti be galimybių pasų. Svarbu nepamiršti, kad prieš ateinant į padalinį būtina užsiregistruoti iš anksto.

Atvykus į „Sodrą“, būtina paisyti visų saugumo reikalavimų – dėvėti nosį ir burną dengiančią kaukę, dezinfekuotis rankas, laikytis saugaus atstumo.

Registruotis vizitui galima užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje www.sodra.lt/registracija, paskambinus telefonu 1883 arba (+370) 5 250 0883. Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku.

Daugeliu klausimų konsultuotis su „Sodros“ specialistais galima ir telefonu 1883.

Prisijungęs prie asmeninės „Sodros“ paskyros sodra.lt/gyventojui arba sodra.lt/draudėjui  kiekvienas vartotojas gali pateikti prašymus, paklausimus, bendrauti realiuoju laiku (chat), suformuoti reikiamus duomenis.

Kėdainių rajono savivaldybė

Nuo pirmadienio, rugsėjo 13 dienos, Kėdainių rajono savivaldybės administracijos specialistai kontaktiniu būdu aptarnaus tik galimybių pasą ar ES skaitmeninį COVID pažymėjimą turinčius asmenis.

Jei galimybių paso ar ES skaitmeninio COVID pažymėjimo neturite, tačiau norėtumėte pasikonsultuoti su specialistu, kviečiame susisiekti su darbuotojais nuotoliniu būdu. Visų administracijos ir seniūnijų darbuotojų kontaktus (telefono numerį ir elektroninį paštą) rasite mūsų interneto svetainėje https://www.kedainiai.lt.

Galimybių pasą gauti galite apsilankę interneto svetainėje gpasas.lt ir elektroninėmis priemonėmis patvirtinę savo tapatybę.

Nemokamai Galimybių pasą galite gauti Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose, Lietuvos pašto skyriuose, „Sodros“ padaliniuose ir vaistinėse.

Savivaldybėje darbas organizuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“.

Užimtumo tarnyba: gyventojai aptarnaujami įprasta tvarka

Šalies gyventojai, kuriems reikalingos Užimtumo tarnybos paslaugos, nuo šiandien, rugsėjo 13 d., aptarnaujami įprasta tvarka. Darbo ieškantiems asmenims, atvykusiems į klientų aptarnavimo skyrius, galimybių pasas nebūtinas. Kontaktinis aptarnavimas išlieka toks pat kaip iki šiol – galės apsilankyti tik iš anksto su savo specialistu susisiekę ir konkretų aptarnavimo laiką sutarę gyventojai.

„Darbo ieškančių asmenų aptarnavimo srityje nėra pokyčių. Pasibaigus karantinui nuo liepos 1 d. „gyvai“ priimame visus iš anksto įsiregistravusius ir susitarusius su mūsų specialistais. Mūsų klientų tikslinės grupės labai įvairios, beveik pusė ilgalaikių bedarbių gyvena atokiose šalies vietovėse ir jiems sudėtingiau teikti skaitmenines paslaugas.

Dažnai kontaktinis aptarnavimas, ypač individualus, yra tikslingesnis ir veiksmingesnis. Tą ypač pajutome pandemijos laikotarpiu, kai nebuvo kontaktinio bendravimo. Vis tiktai prioritetu ir toliau išlieka nuotolinių paslaugų teikimas“, – sakė Užimtumo tarnybos direktoriaus pavaduotojas Gytis Darulis.

Nauji klientai registruotis Užimtumo tarnyboje, kaip ir iki šiol, yra kviečiami internetu. Taip pat svarbu žinoti, kad jau užsiregistravusiems asmenims konsultacijos dieną atvykti kontaktiniam aptarnavimui nereikia. Paskirtu laiku nuotolinėmis priemonėmis su klientu susisieks jį aptarnaujantis specialistas. Su juo bus derinami tolesni paslaugų teikimo būdai. Tai padeda valdyti žmonių srautus klientų aptarnavimo skyriuose ir prisideda prie visų klientų ir darbuotojų saugumo.

Atvykus į Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyrius, patalpose būtina laikytis asmens apsaugos priemonių: dėvėti burną ir nosį dengiančias medicinines veido kaukes (prisidengę skarelėmis, šalikais ar kitomis alternatyviomis priemonėmis – į patalpas įleidžiami nebus). Taip pat išlieka reikalavimai dezinfekuoti rankas, kosint ar čiaudint – prisidengti veidą alkūne ar servetėle, laikytis ne mažesnio nei 2 metrų atstumo vienas nuo kito, be reikalo neliesti paviršių.

Atkreipiame dėmesį, kad neaptarnaujami ūmių viršutinių kvėpavimo takų infekcijų požymių turintys asmenys (karščiuojantys, sloguojantys, kosintys ir pan.).

Šalies gyventojai ir toliau aptarnaujami nuotoliniu būdu šiomis priemonėmis: bendruoju konsultacijų telefonu 1883 arba +370 5 250 0883,
Sutarti dėl kontaktinės konsultacijos galima susisiekus su savo konsultantu telefonu arba paskambinus į klientų aptarnavimo skyrių. Klientų aptarnavimo skyrių kontaktai
registruojantis internetu www.uzt.lt, paspaudus nuorodą Registracija Užimtumo tarnyboje (per Elektroninės valdžios vartus). Nesant šios galimybės registruotis taip pat galima telefonu.

VMI klientus aptarnauja įprasta tvarka

Kauno apskrities valstybinė mokesčių inspekcija (AVMI) informuoja, kad klientai aptarnaujami įprasta tvarka – atvykstant „gyvų“ konsultacijų galimybių pasas nebūtinas. Siekiant užtikrinti klientų bei darbuotojų saugumą, ir toliau aptarnaujami tik tie klientai, kurie bus iš anksto rezervavę vizito laiką. Rezervuoti laiką galima telefonu 8 5 2191 777.

„Siekdami užtikrinti klientų ir darbuotojų saugumą, laikomės saugių atstumų, įrengėme pertvaras klientų aptarnavimo vietose. Atvykstančių klientų prašome dėvėti apsauginę veido kaukę bei dezinfekuoti rankas, pagal galimybes – mūvėti vienkartines pirštines“, – sako Kauno AVMI viršininkė Judita Stankienė, akcentuodama, kad aptarnavimo padaliniuose siekiama minimalaus atvykusių mokesčių mokėtojų kontakto tiek su kitais klientais, tiek su darbuotojais.

Pažymėtina, kad šiuo metu neliko klientų, kurie į Valstybinę mokesčių inspekciją užsuka paklausti ar pasikalbėti su konsultantais. Dabar gyventojai dažniau konsultuojasi telefonu, o į padalinius atvyksta tik tie, kurie neturi elektroninių prisijungimo priemonių ir negali pasinaudoti e. paslaugomis, tačiau privalo pateikti dokumentus ar patikslinti deklaracijas. Vien per rugpjūtį paslaugomis telefonu pasinaudojo per 60 tūkst. mokesčių mokėtojų, o per aštuonis metų mėnesius – beveik 700 tūkst.

Kauno AVMI primena, kad registracija vizitui ir paslaugos teikiamos telefonu 8 5 2191 777, o konsultacijos – numeriu 1882 arba +370 5 260 5060. Telefonu suteikta konsultacija yra lygiavertė rašytinei, nes pokalbiai yra įrašomi bei saugomi 5 metus.

Pirkėjai turi parodyti vieną dokumentą

Vadovaujantis LR Vyriausybės nutarimu, nuo rugsėjo 13 dienos parduotuvėse, kurios didesnės nei 1 500 kv. m, pirkėjai turi parodyti vieną iš šių dokumentų:

  • Galimybių pasą
  • Europos Sąjungos vakcinacijos pažymėjimą
  • vakcinacijos faktą patvirtinantį išrašą iš E-sveikata portalo.
  • pažymą, jei persirgote COVID-19 liga ir nuo ligos pradžios praėjo ne daugiau nei 210 d.
  • pažymą apie teigiamą COVID-19 antikūnų tyrimo rezultatą, kai nuo jų patvirtinimo dienos praėjo ne daugiau nei 60 dienų.
  • neigiamą SARS-CoV-2 PGR tyrimo rezultatą, kuris galioja 48 val. nuo ėminio paėmimo momento.

2 Komentarai

  • O darbuotojai tik einantys GP turi teise dirbti su asmens duomenimis jeigu as ju parašyčiau tokius parodyti

  • Labai informatyvus straipsnis. Ačiū. Tokio norėtųsi ir Vilniui. 🙂

Rekomenduojame parsisiųsti:

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video