Josvainių kelyje ir toliau trukdžiai: vieną atkarpą atidarė, kitą – uždarė
Kėdainių rajone daugiau nei pusmečiui sustoję ir kėdainiečių kantrybės taurę perpildę darbai vadinamajame Josvainių kelyje kovo viduryje buvo atnaujinti. Šiuo metu intensyviai klojama asfalto danga, netrukus bus atliekami ir baigiamieji darbai. „Rinkos aikštė“ gavo patikinimą, kad per gerą mėnesį darbai šioje kelio atkarpoje bus baigti ir automobiliai galės važiuoti dviem juostomis. Tačiau važiuojantiems šiuo keliu vis dar tenka apsišarvuoti kantrybe, mat iškart už Juodkaimių įrengtas šviesoforas, eismas leidžiamas viena kelio puse.
Darbus sustabdė dėl radinio
Darbai buvo įšaldyti daugiau nei pusmečiui, radus istorinio grindinio liekanas. Atlikus tyrimus ir paėmus reikiamus mėginius, darbus leista atnaujinti. Darbai vėl pradėti kovo mėnesį.
„Šiuo metu intensyviai liejamas viršutinis asfalto dangos sluoksnis. Dirba daug mūsų technikos ir darbininkų.
Darbų liko nebedaug. Dar kelkraščius reikia baigti tvarkyti, atitvarus įrengsime tam tikrose vietose, baigsime dėti šaligatvių plyteles, ties pralaida baigiamuosius darbus atliksime ir viskas bus baigta.
Planuojame, kad per gerą mėnesį susitvarkysime“, – informavo darbus vykdančios bendrovės „Autokausta“ atstovas Egidijus Kevalaitis.
Vairuotojams teks apsišarvuoti kantrybe
Vis tik važiuojantiems krašto keliu Aristava–Kėdainiai–Cinkiškiai per Josvainių miestelį teks apsišarvuoti kantrybe, mat iškart už Juodkaimių įrengtas šviesoforas, eismas leidžiamas viena kelio puse.
Beje, automobilių eismas visame remontuojamame kelio ruože ribojamas nuo 30 iki 50 km/h.
Vietomis yra nelygumų, kelio susiaurėjimų, dirba gausybė sunkiosios technikos ir darbininkų, tad vairuotojai turėtų būti itin atidūs ir nusiteikti eilėje palaukti bent 5 minutes.
Stojo dėl biurokratinių kliūčių
Priminsime, jog krašto kelio Nr. 229 Aristava–Kėdainiai–Cinkiškiai ruožo nuo 17,713 iki 21,178 km paprastojo remonto darbai buvo pradėti dar praėjusių metų pavasarį. AB Lietuvos automobilių kelių direkcijos užsakymu šį kelią remontuoti pradėjo bendrovė „Autokausta“. Tačiau vos nuėmę seną asfalto sluoksnį darbininkai aptiko istorinį grindinį. Darbus teko stabdyti.
Buvo organizuojamos atskiros nuo rangos sutarties pirkimo procedūros, kurios užtruko ilgiau negu reikalavime nurodytas terminas.
Gavus archeologinių tyrimų medžiagą, atlikus archeologinius tyrimus, su suformuluotomis išvadomis buvo rekomenduota remonto darbus tęsti.