Žaidimai suartino projekte dalyvaujančius partnerius

Jau ne vienerius metus Kėdainių lopšelio-darželio „Pasaka“ bendruomenė kartu su Kauno mokyklos-darželio „Šviesa“ priešmokyklinio ugdymo mokytoja Virginija Paužiene dalyvauja eTwinning projektuose, yra sėkmingai įgyvendintų projektų kūrėjos.
Prie sukurto projekto „Žaidžiu, kuriu, pasaulį atrandu“, kuris startavo rugsėjo mėnesį, prisijungė ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogai iš Šiaulių, Alytaus, Kauno, Vilkaviškio, Klaipėdos bei Turkijos. Projekto metu visi dalijosi patirtimi, idėjomis, žaidė įvairius žaidimus, kurių metu buvo ugdomas kūrybiškumas, mąstymas, vaizduotė, vikrumas, pastabumas, atkaklumas.
Projektą integravę į priešmokyklinio ugdymo programą (dalyvavo „Drugelių“ grupės vaikai ir mokytoja Daiva Kasperiūnienė) bei įstaigos sudarytą ikimokyklinio ugdymo programą „Visa, kas geriausia – vaikui“, projekto dalyviai stengėsi veiklas apgalvoti ir įgyvendinti kūrybiškai, kad atitiktų vaikų poreikius ir galimybes.
Žaisdami ir kartu įgyvendindami projekte numatytus tikslus, visi patyrė daug teigiamų emocijų, nepakartojamų įspūdžių, smagių akimirkų, lavinome pojūčius, išgyveno pasisekimą, džiaugsmą, nesėkmę, pasitikėjimą savimi, mokėsi ilgiau išlaikyti dėmesį, kaupėme patirtį, dalinosi savo šypsenomis, gera nuotaika, šilta draugyste.
Žaismingai praleido laiką
Organizuojamų veiklų metu buvo skatinamas ugdytinių kūrybiškumas, su žaidimų pagalba ugdytas vaikų noras kuo daugiau sužinoti, pamatyti, pažinti, atrasti. Internetinių susitikimų metu dalintasi idėjomis, įgyvendinti nauji metodai, paįvairintas ugdymo(si) procesą.
Webinarų „Sukurk žaidimo monstrą su draugais“, „Draugystė veža“, „Geriausia dovana – kartu praleistas laikas“ metu vaikai žaidė bendrus žaidimus, pynė apyrankes, dainavo dainas, atsakinėjo į vieni kitų klausimus.
Tokių susitikimų metu, žaismingai praleisdami laiką su projekto partneriais, supratome, kad galime būti įdomūs vieni kitiems, suvokėme savo išskirtinumą ir svarbą, ugdėme saviraiškos kompetencijas.
Technologijų taikymas
Projekto įgyvendinimas suteikė galimybę partneriams pasisemti idėjų, pasidalinti savo sukurtais pristatymais – dėlionėmis, mokomųjų žaidimų nuorodomis, susipažinti, išmokti ir kūrybiškai diegti naujoves savo darbe.
Siekiau, kad medžiaga, patalpinta TwinSpace erdvėje, būtų kūrybiška, patraukli, naudinga ir kartu įdomi projekte dalyvaujantiems partneriams.
Projekto metu išbandžiau IKT įrankius: „Quivervision“ , „WordArt“, „Jigsawplanet“ , „Animoto“, „Learning Apps“, „Book Creator“, „Colorillo“, „piZap“, „Photo Collage“, „Picasa“, „Padlet“, „Mentimeter“, „Kahoot“, tobulinau informacinių technologijų naudojimo žinias, siekiau kokybiško vaikų ugdymo(si).
Pastaruoju metu mūsų darbe atsiradusios moderniosios technologijos tapo nepamainomu ugdymo įrankiu. Vaikai noriai ir linksmai, žaisdami virtualius žaidimus, mokosi pažinti spalvas, raides, skaičius. Žaisdami, kurdami ir atrasdami pasaulį, vaikai gebėjo naudotis informacinėmis technologijomis – išbandė interaktyvius mokomuosius žaidimus, žaidimus-dėliones, išreiškė savo nuomonę, atsakydami į anketos klausimus (koks projekto pavadinimas, kokie žaidimai mėgstamiausi, koks projekto logotipas, kokios šalys dalyvavo ir kt.).
Projekto įgyvendinimo sėkmė priklausė nuo partnerių, jų entuziazmo, noro aktyviai veikti, dalintis idėjomis, bendrauti ir bendradarbiauti.
Todėl labai džiaugiuosi, kad mums pavyko susiburti į stiprią komandą, pasižyminčią kūrybiškumu, originalumu, aktyvumu, idėjų gausa! Už puikiai įgyvendintus projektus suteikiami Nacionaliniai kokybės ženkleliai. Aš ir projekto partnerės šiandien jau džiaugiamės šiuo įvertinimu!
[#gallery=2587#]