Kredito unija dėl telefoninių sukčių skambučių kreipėsi į teisėsaugą

 Kredito unija dėl telefoninių sukčių skambučių kreipėsi į teisėsaugą

Pirmadienį Kauno kredito unija (KKU) kreipėsi į Kauno apskrities vyriausiąjį komisariatą, kad būtų pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl telefoninių sukčių skambučių, kurių praėjusią savaitę sulaukė keli šios unijos nariai.

Kaip pasakoja KKU administracijos vadovė Ernesta Ramaškaitė, „Liuda” prisistatanti moteris, skleisdama melagingą informaciją, ragino unijos pajininkus atsiimti čia laikomus indėlius.

„Klientai pasakojo sulaukę nepažįstamos moters vardu „Liuda” skambučio. Ši moteris jiems pasakojo, kad KKU neva gresia bankrotas, tad reikėtų atvykti į Vytauto Didžiojo universitetą ir pasirašyti naujus dokumentus dėl pajų ir terminuotų indėlių,“ – teigia E. Ramaškaitė.

KKU atstovai užtikrina, kad tokia informacija yra melaginga, o jokių objektyvių duomenų dėl galimų finansinių KKU sunkumų – nėra.

„Šiuo metu visa informacija yra perduota policijai. Prie to prisidėjo ir skambučių sulaukę klientai, sutikę tiksliai atpasakoti situaciją ir suteikti kitą reikiamą informaciją. Tačiau neatmetame, kad situacija gali pasikartoti, tad visus KKU narius, sulaukusius tokio ar panašaus pobūdžio skambučio, prašome apie tai nedelsiant informuoti KKU atstovus,“ – sako KKU administracijos vadovė.

KKU primena, kad su unijos atstovais galima susisiekti telefonu +370 37 752 762 (Kaunas) arba +370 603 80097 (Kėdainiai) bei el. paštu info@kku.lt ir ragina klientus būti atsargius.

Rekomenduojame parsisiųsti:

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video