Šiųmečiai brandos egzaminai gausesni šimtukais

 Šiųmečiai brandos egzaminai gausesni šimtukais

Nacionalinis egzaminų centras jau paskelbė šių metų pagrindinės sesijos valstybinių brandos egzaminų – lietuvių kalbos ir literatūros, matematikos, anglų kalbos, biologijos, informacinių technologijų, rusų kalbos, fizikos rezultatus. Kitų egzaminų (istorijos, chemijos, geografijos) rezultatus numatyta paskelbti iki liepos 12 d.

Koją pakišo matematika ir lietuvių kalba

Kaip teigė Kėdainių savivaldybės Švietimo ir kultūros skyriaus vyr. specialistė Skinutė  Jankevičienė, egzaminus laikė 365 Kėdainių savivaldybės gimnazijų kandidatai. 

[quote author=“S. Jankevičienė“]Iš paskelbtų rezultatų labai džiugina, kad šimto balų įvertinimą gavo net 31 abiturientas.[/quote]

„Iš paskelbtų rezultatų labai džiugina, kad šimto balų įvertinimą gavo net 31 abiturientas, – kalbėjo pašnekovė. – Iš anglų kalbos 10 abiturientų gavo šimtukus iš „Atžalyno“ gimnazijos ir 9 iš Šviesiosios gimnazijos; iš biologijos –  3 abiturientai iš „Atžalyno“ gimnazijos ir 1 iš Šviesiosios gimnazijos; iš matematikos –  1 iš „Atžalyno“ gimnazijos; iš informacinių technologijų – 1 iš „Atžalyno“ gimnazijos ir 5 – iš Šviesiosios gimnazijos; iš lietuvių kalbos ir literatūros – 1 iš „Atžalyno“ gimnazijos.“ Kaip juokauja S. Jankevičienė, šiemet Kėdainių rajone užderėjo daugiau šimto balų vertinimų nei praėjusiais metais. Pernai buvo 23 šimtukai. Ir dar paskelbti ne visų egzaminų rezultatai.

Specialistė taip pat pažymi, kad informacinių technologijų, užsienio kalbų (anglų ir rusų), biologijos ir fizikos egzaminus išlaikė visi abiturientai.

„Tačiau kaip ir visoje Lietuvoje, kai kuriems sudėtinga buvo susidoroti su matematikos egzaminu. Taip pat buvo neišlaikiusių ir lietuvių kalbos ir literatūros valstybinio brandos egzamino“, – apgailestavo S. Jankevičienė.

Abiturientai, kurie neišlaikė lietuvių kalbos ir literatūros egzamino per pagrindinę sesiją, galėjo laikyti mokyklinį lietuvių kalbos ir literatūros brandos egzaminą vakar, per pakartotinę sesiją, liepos 9 d. Kėdainių Šviesiojoje gimnazijoje (bazinėje mokykloje).

Anot Linos Blinstrubienės, būtent „Atžalyno“ gimnazijoje yra vienas mokinys, kuris šiuo metu turi tris šimtukus – anglų kalbos, matematikos ir biologijos. Asmeninio archyvo nuotr.Komandinio darbo rezultatas – geri balai

Šiuo metu daugiausiai šimtukų surinkusios „Atžalyno“ gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Lina Blinstrubienė džiaugiasi auklėtinių pasiekimais ir giria mokytojų įdirbį bei sugebėjimą nuspėti, ko gali prireikti egzaminams.

„Aišku, mes labai džiaugiamės. Iš kai kurių mokinių tikrai tikėjomės šimtukų, – atviravo pašnekovė. – Labai puikūs mūsų ir anglų kalbos rezultatai. Ne tik tie, kurie gavo šimtukus, bet apskritai yra labai geras vidurkis.

Čia, aišku, didžiulis džiaugsmas, kad turime tokias geras anglų kalbos mokytojas. Metai iš metų matau tendenciją, kad mokytojai yra suradę tą receptą, kaip vaikus mokyti, kad jie išmoktų. Net, galima sakyti, „pataiko“ temas kaip kokie orakulai, kas gali tų vaikų laukti per egzaminą.“

Nors matematikos rezultatai nedžiugina, tačiau L. Blinstrubienė nenusimena.

„Na matematika kaip ir visoje Lietuvoje – stebuklų nėra, bet, aišku, labai džiaugiamės, kad šimtuką gavo būtent mūsų mokyklos mokinys“, – kalbėjo pavaduotoja.

Anot jos, būtent „Atžalyno“ gimnazijoje yra vienas mokinys, kuris šiuo metu turi tris šimtukus – anglų kalbos, matematikos ir biologijos.

„Tai labai stiprus moksleivis. Jis yra iš tų vaikų (turėjome ir vieną mergaitę prieš dvejus metus, kuri gavo 5 šimtukus), kurie mokosi neįtikėtinai lengvai, jie tiesiog „kaifuoja“ nuo mokymosi, – apie šimtukininkus kalbėjo mokytoja. – Tu tiesiog matai, kaip smagu tiems vaikams patiems mokytis.“

Paklausta, kaip pavyksta išugdyti tokius gabius vaikus, L. Blinstrubienė teigė, kad tai – mokinių ir mokytojų bendro darbo rezultatas.

„Tai yra didžiulis vaikų ir mokytojų įdirbis. Nes tikrai iš visko matosi, kad tik komandoje, mokinys+mokytojas, gali pasiekti puikių rezultatų, – sakė gimnazijos pavaduotoja. – Viskas labai priklauso nuo vaiko motyvacijos ir noro. Jeigu mokinys yra motyvuotas ir nori mokytis, tai mokytojas tampa tarsi pagalbininku, konsultantu, nukreipėju. Bet, jeigu mokinys yra nemotyvuotas, tada jau mokytojas turi parodyti labai stiprią savo pusę, norėdamas motyvuoti mokinį.“

Rašyti komentarą

Dėmesio! El. paštas nebus skelbiamas. Komentuodami esate atsakingi už savo išsakytas mintis. Gerbkime vieni kitus, venkime patyčių, nekurstykime neapykantos ir susipriešinimo. Skaitytojų komentarai neatspindi „Rinkos aikštės“ redakcijos nuomonės.

Už komentarus atsakingi juos parašę asmenys.

Rekomenduojame parsisiųsti:

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Skip to content