Krovininių automobilių ir autobusų vairuotojams – išskirtinis policijos dėmesys

 Krovininių automobilių ir autobusų vairuotojams – išskirtinis policijos dėmesys

Lietuvos policijos nuotr.

Šią savaitę, nuo pirmadienio iki sekmadienio, policijos ir Lietuvos transporto saugos administracijos pareigūnai visoje šalyje prevenciškai tikrins krovininių automobilių ir autobusų vairuotojus bei techninę šių transporto priemonių būklę. Ypatingas dėmesys bus skiriamas važiavimui A1 magistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda antrąja eismo juosta – ruožuose, kur toks važiavimas sunkiasvoriams automobiliams draudžiamas. Tokia prevencinė akcija šiais metais organizuojama jau 3 kartą.

Atidžiai stebės vairuotojų elgesį

Lapkričio 11–17 d. visoje šalyje vyks Europos kelių policijos tinklo ROADPOL (angl. European Roads Policing Network) inicijuota prevencinė eismo dalyvių kontrolė – bus tikrinama krovininių transporto priemonių (didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 3,5 t) ir autobusų techninė būklė, vairuotojų blaivumas, kaip naudojamasi saugos diržais, laikomasi leidžiamojo greičio, darbo ir poilsio, krovinių vežimo tvarkos ir kitų reikalavimų, ar turi reikiamus dokumentus.

Reaguodama į pranešimus, kad krovininių transporto priemonių vairuotojai nepaiso automagistralėse įrengtų kelio ženklų, draudžiančių tam tikruose kelio ruožuose važiuoti antrąja eismo juostą, policija atidžiai stebės vairuotojų elgesį A1 automagistralėje.

,,Pareigūnai įvertins, ar krovininių transporto priemonių ir autobusų vairuotojų elgesys kelyje nekelia pavojaus eismo saugumui, ar jie paiso Kelių eismo taisyklių reikalavimų ir turi tvarkingus dokumentus“, – sako Vytautas Grašys, Policijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos Viešosios tvarkos biuro viršininkas.

Krovininiams automobiliams draudžiama važiuoti antrąja eismo juosta magistralės A1 atkarpoje tarp Vilniaus ir Kauno, kur yra didžiausias eismo intensyvumas (ruože nuo Grigiškių 17,8 km iki 99 km kilometrų didėjimo kryptimi ir nuo 97 km link Vilniaus kilometrų mažėjimo kryptimi).

Vykdydami reidus, Lietuvos transporto saugos administracijos pareigūnai pagal tachografų duomenis galės patikrinti, ar antrąja eismo juosta važiuodamas krovininės transporto priemonės vairuotojas, neviršijo leistino greičio.

Policija primena

Policija primena, kad krovininiais automobiliais, kurių didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 3,5 t, taip pat šių krovininių automobilių ir priekabų junginiais, autobusais su priekabomis automagistralėse ir greitkeliuose leidžiama važiuoti ne didesniu kaip 90 km/h greičiu, keliuose su asfalto ar betono danga – ne didesniu kaip 80 km/h greičiu, kituose keliuose – ne didesniu kaip 70 km/h greičiu.

Autobusais be priekabų (įskaitant mokyklinius) automagistralėse – ne didesniu kaip 100 km/h greičiu, greitkeliuose – ne didesniu kaip 90 km/h greičiu, keliuose su asfalto ar betono danga – ne didesniu kaip 80 km/h greičiu, kituose keliuose – ne didesniu kaip 70 km/h greičiu.

Eismo įvykių informacinės sistemos duomenimis, per šių metų 10 mėnesių krovininių transporto priemonių (didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 3,5 t) vairuotojai sukėlė 115 eismo įvykių, kurių metu žuvo 19 žmonių, sužeisti 128 eismo dalyviai. Autobusų vairuotojai sukėlė 131 eismo įvykį, kurių metu buvo sužeisti 156 žmonės.

Rašyti komentarą

Dėmesio! El. paštas nebus skelbiamas. Komentuodami esate atsakingi už savo išsakytas mintis. Gerbkime vieni kitus, venkime patyčių, nekurstykime neapykantos ir susipriešinimo. Skaitytojų komentarai neatspindi „Rinkos aikštės“ redakcijos nuomonės.

Už komentarus atsakingi juos parašę asmenys.

Rekomenduojame parsisiųsti:

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Skip to content