IGD atstovas apsilankė „Amazon Fresh“ parduotuvėje

 IGD atstovas apsilankė „Amazon Fresh“ parduotuvėje

IGD (Maisto prekių platinimo instituto) atstovas Oliver Butterworth neseniai apsilankė „Amazon Fresh“ parduotuvėje Arlington Heights, Ilinojaus valstijoje, JAV. Parduotuvė atidaryta šių metų liepą ir yra maždaug 40 000 kv. pėdų (3.716 m2) ploto. Parduotuvėje buvo gausu bakalėjos prekių, taip pat šviežių ir paruoštų produktų.

Parduotuvėje buvo aiškiai akcentuojama vertė, daug dėmesio skirta mažoms kainoms ir tam, kad „Prime“ nariai kasdien parduotuvėje galėtų pasinaudoti išskirtiniais pasiūlymais, taip pat pabrėžta, kad „Prime“ nariai gauna 10 % nuolaidą šimtams prekių.

Parduotuvėje buvo šimtai vietinių ir nacionalinių produktų, pastebimai padaugėjo pieno produktų, užkandžių, namų priežiūros, sveikatos ir kepimo produktų.

Pirkėjai taip pat gali rinktis naujus „Grab and go“ sumuštinius, salotas, apkepus ir užkandžių dėžutes, taip pat picas „Take-and-Bake“, šildyti paruoštus buritus ir paruoštus patiekalus.

Kalbant apie technologijas, parduotuvėje nėra „Amazon“ technologijos „Just Walk Out“. Vietoj jos pirkėjai gali naudotis „Amazon Dash“ pirkinių vežimėliu. Technologijomis aprūpintas krepšelis nuskaito pirkėjų į jį dedamus produktus, todėl jiems nereikia pereiti tradicinio kasos proceso.

——————–

Kuo „Just Walk Out“ technologija skiriasi nuo „Amazon Dash Cart“?

„Just Walk Out“ ir „Amazon Dash Cart“. „Just Walk Out“ technologija leidžia pirkėjams tiesiog paimti prekes ir išeiti iš parduotuvės, o atsiskaitymas vyksta automatiškai. „Amazon Dash Cart“ yra išmanesnis pirkinių vežimėlis, kuris leidžia sekti pirkinius ir atsiskaityti tiesiogiai vežimėlyje. Šiuo metu „Amazon“ daugiau dėmesio skiria „Amazon Dash Cart“ technologijai.“

Kaip veikia „Amazon Dash Cart“?

„Amazon Dash Cart“ yra išmanusis pirkinių vežimėlis, leidžiantis skenuoti prekes ir stebėti išlaidas realiu laiku. Jį naudojant nereikia eiti per įprastą kasą. Vežimėlis turi įmontuotą ekraną, kuriame galite matyti nuskaitytus prekes ir jų kainas. Taip pat yra svarstyklės, skirtos svertiems produktams, pvz., vaisiams ir daržovėms. Vežimėlis naudoja kameras ir jutiklius, kad atpažintų įdedamas ir išimamas prekes. Ši technologija panaši į „Just Walk Out“ technologiją, tačiau „Dash Cart“ nereikia specialių vartų parduotuvės įėjime ir išėjime. Norėdami naudotis „Dash Cart“, turite prisijungti prie jo naudodami savo „Amazon“ programėlę. Tada galite pradėti skenuoti prekes arba pasirinkti jas iš jutiklinio ekrano. Apmokėjimas už prekes vyksta automatiškai, kai išeinate per specialią „Dash Cart“ juostą.

——————–

„Amazon Dash“ krepšelyje naudojama ta pati pažangi kompiuterinės regos technologija kaip ir ‚Just Walk Out‘. „Dash Cart“ gali padėti pirkėjams surasti prekes vežimėlio ekrane, taip pat siūlo personalizuotą apsipirkimo patirtį ir realiuoju laiku stebi pirkėjų santaupas ir išlaidas.

Norėdami naudotis „Amazon Dash Cart“, pirkėjai prisiregistruoja ir pradeda apsipirkinėti, eidami skenuoja ir sveria prekes, kad galėtų įvertinti kiekvieno pirkinio kainą. „Dash Cart“, kaip ir ‚Just Walk Out‘ technologija, naudoja kompiuterinės regos algoritmų ir jutiklių sintezės derinį, padedantį identifikuoti į krepšelį dedamas ir iš jo išimamas prekes. „Dash Cart“ ekrane realiuoju laiku rodomas visų į krepšelį įdėtų prekių kvitas. Kai pirkėjai yra pasirengę atsiskaityti, jie gali praleisti tradicinę kasos eilę ir tiesiog išeiti iš parduotuvės per „Amazon Dash Cart“ juostą, o kvitas jiems iš karto išsiunčiamas el. paštu.

„Amazon“ teigimu, su ‘Dash Cart’ pirkėjai ‘Amazon Fresh’ parduotuvėse išleidžia 10 proc. daugiau nei pirkėjai, kurie neperka su ‘Dash Cart’, o daugiau nei 80 proc. kasdienių ‘Dash Cart’ sandorių sudaro pakartotiniai vartotojai, kurių pasitenkinimas 98 proc. „Amazon“ taip pat teigia, kad jos tyrimai rodo, jog žmonės važiuos toliau į parduotuvę, jei joje bus siūlomas ‚Dash Cart‘ krepšelis.

Parduotuvėje taip pat buvo daugybė savitarnos kasų terminalų, galimybė atsiskaityti per „Amazon One“, automatiniai grąžinimo kioskai (ARK) ir daugybė „Amazon Alexa Show“ įrenginių, kurie pirkėjams siūlo pagalbą ir paramą.

Šaltinis: Toby Pickard, Retail Futures Senior Partner @ IGD | Rethink Retail and RTIH Top Influencer

Rekomenduojame parsisiųsti:

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video