Užsimojo susiaurinti J. Basanavičiaus gatvę
Gatvių siaurinimo manija jau pasiekė ir Kėdainius
Gatvių siaurinimo manija, kuria serga sostinė, jau pasiekė ir Kėdainius – čia užsimota susiaurinti pagrindinę J. Basanavičiaus gatvę, kai tuo tarpu Vilniuje, pamačius, su kokiais sunkumais realiai susiduria žmonės, jau galvojama, kaip tas gatves vėl paplatinti. Dar praėjusią kadenciją Kėdainių rajono savivaldybė džiaugėsi, kad pasirašė sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) dėl J. Basanavičiaus gatvės perėmimo savo žinion – esą ilgiausioje miesto gatvėje galės tvarkytis kaip panorėjusi. Nestabdė net tai, kad tai turės daryti už savo pinigus. Esą visa tai atsveria didžiausias privalumas – kad prieš perduodama gatvę savivaldybei, LAKD įsipareigojo ją bei per šią gatvę einančius tiltus kapitaliai sutvarkyti. Tačiau savivaldybės džiaugsmas truko neilgai. Iki kol LAKD pateikė J. Basanavičiaus gatvės kapitalinio sutvarkymo projektą. Pamatę pateiktą projektą, savivaldybės atstovai buvo labai nepatenkinti ir teigė, kad su jais net nebuvo tartasi. Tuo tarpu kelininkai atremia, kad susitikimai su savivaldybės atstovais vyko nuolat, tad nesupranta dabar jų reiškiamo nepasitenkinimo.
Sako, kad su savivaldybe niekas nesitarė
„Savivaldybės atstovams gavus šios gatvės planuojamo kapitalinio remonto projektą, kilo daug klausimų, nes projektas parengtas nesitarus ir nesuderinus sprendinių“, – sako Kėdainių rajono savivaldybės atstovai. Jie esą būtent dėl to patys inicijavo savivaldybės ir LAKD susitikimą.
Tuo tarpu Kelių direkcija, paklausta, kodėl gi rengiant projektą su savivaldybe nebuvo tartasi, žiniasklaidai atsakė visiškai priešingai.
„Projektavimo metu buvo nuolat vykdomi susirinkimai, kuriuose dalyvavo Kelių direkcijos, projektuotojų ir Kėdainių rajono savivaldybės administracijos atstovai“, – sakė LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vadovė Jolita Orentaitė.
Tad sunku ir suprasti, ką veikia tokiuose pasitarimuose mūsų savivaldybės atstovai…
Gatvę norėjo susiaurinti
Pagrindinė Kėdainių miesto gatvė šiuo metu vietomis yra gana plati, vietomis – siauresnė, nei norėtųsi, o didžiausia bėda ta, kad, kaip teigia savivaldybė, LAKD parengtame projekte matyti, kad visą gatvę taikomasi stipriai susiaurinti. Esą tai ketinama padaryti vadovaujantis teisės aktais.
„Labiausiai kliūva tai, kad ši pagrindinė mūsų miesto eismo arterija projekte yra siaurinama. Tikrai nepritariame projektui, pagal kurį ši gatvė siaurėja. Net keliose vietose naikinami iki šiol esantys išvažiavimai abiem kryptimis. Mes norime, kad ši gatvė būtų patogi ir saugi eismo dalyviams“, – sakė rajono meras Valentinas Tamulis.
Jis pridūrė, kad susiaurinus gatvę būtų apsunkintas greitosios medicinos pagalbos ir ugniagesių gaisro gesinimo automobilių eismas joje, mat pagal projektą J. Basanavičiaus gatvėje būtų tik dvi 3,25 m pločio eismo juostos.
Kodėl ruošiant gatvės projektą meras V. Tamulis ar kiti atsakingi asmenys nereiškė laiku tokių pastabų projektuotojams, lieka neaišku.
Savivaldybė nepritaria, LAKD dar galvoja
Savivaldybė pareiškė, kad parengtam projektui nepritaria ir paprašė, kad LAKD jį pakeistų pagal išsakytus prašymus ir pastabas.
Tuo tarpu LAKD atsakyme spaudai nuskambėjo abejonė, ar tikrai į tuos prašymus bus atsižvelgta.
„Šiuo metu sprendiniai yra peržiūrimi, sprendimas dėl siaurinimo nėra priimtas“, – teigiama LAKD atsakyme, o paklausus, ar bus atsižvelgta į savivaldybės siūlymus, atsakyta, jog šį klausimą direkcija dar nagrinėja.
Atrodo, kad ir projekto pristatymo visuomenei nebus, nes paklausus, ar visuomenė galės pamatyti, kokie planai numatyti dėl jų miesto pagrindinės gatvės, LAKD atsakė tik, kad užbaigus projektavimą, jo sprendiniai bus pristatyti Kėdainių rajono savivaldybės atstovams.
Kol kas nei darbų pradžios, nei pabaigos datos nežinomos, neaišku ir kiek tas projektas galėtų kainuoti.
Projektu LAKD su spauda nepasidalino, nors ir buvo prašomi tai padaryti.
19 Komentarai
Nurodykit tą už eismą atsakingą asmenį, kuris ten trina rūrą ne savo kėdėje! Jau vien kad žalias rodykles tingėjo suderinti su kelių direkciją- teko nuimti.. tegunžino kedainiečiai kuris čia ablaūchas. tuoj facebooke kėdainių bėdose akmenim užmetys anonimas koks 😀
debilizmas stipreja..
Durnius plaukia durniu laive…
Vilnius nori metro, oKedainiams siūlo dviračiais važinėti. Ane…
Abiejose pusėse tikri asilai,vieni leftistiniai komjaunuoliai projektuoja kelius ir taupo ale pinigus, savivaldybėje sėdintys triną subinę ir susireikšminę pasislėpę krapšto nosi.Ką reiškia kada pagal pažintys ir protekcijas dirba nekompetingi bukalaurai.
Kas toks kedainiuose atsakingas uz zalias rodykles ir kelius prasau pasakyti
Nu zaja.is kaip dirba Byno komanda.
per tą laiką rajono valdžiai labiausiai matyt rūpėjo svetimos valstybės skudurus ant valdiškų pastatų prikabinėti ir remti juos ginklais.
O rajono žmonės kaip visada kantrūs – patylės!
Gal jau gana tylėti!
Pasol na susmirdęs rusų išgama.
Kėdainiuose jokių gatvių siaurinių, kol nebus naujo tilto per Nevėžį, Tilto g
Nesidrovek
Kaip LR seime, taip ir pas mus, prasideda priešrinkiminis purvo pilstymas. Gal vieną kartą išmokime kitaip išsikovoti rinkėjų palankumą, ar eilinį kartą lipam ant to pačio grėblio. Jei kažkas kažko nepadarė, tai mieli straipsnio „RAŠYTOJAI“, įvardinkite konkrečiai, kas dalyvavo posėdžiuose ir kas, ko nepadarė.
jei Kėdainiams gatves siaurina Vilniaus pacukai,kokia laisva Lietuva,jei Briukselis ant jos galvos peredastines,,vertybes“ it mėšlą krečia?Mūsų miestui Kaunas supuvusias maisto atliekas veš taipogi pagal tariamą ES komiteto nuorodą.Tai kaip čia yra,turime mes laisvę atsisakyt va tų primetamų ,,vertybių“ ar ne?Vietinė valdžia ,tariama savivalda, funkcionuoja dar ar bankrutavo kaip Snoras?
Atvirai šmeižikiškas straipsnis, su nepagrįstais kaltinimais ir perfrazuotomis citatomis. Gal kaimiečiams ir suveiks. Bet gi yra rimtų reikalų kur dėl administracijos neorganizuotumo ir fantazijos trūkkumo stabdomas miesto vystimasis, tik kad tingisi pasikapstyti giliau, iškelti į viešumą realias problemas.
Manau, kad daugelis mano atvirkščiai. Pagrindinę gatvę reikia būtinai PLATINTI. Paaiškinkit kam reikalingi tokie platūs šaligatviai kuriais niekas nevaikšto!!!
Neduok dieve karas butu, tai jokia karine technika nepravažiuotu, nei gaisrinė, negreitai, nebandykit siaurinti pagrindines miesto gatves,
Tamuli ar ne tu miesto vadovas? Negana to dar ir sąvartyna plėsti sugalvojai.
Vilniuje susiaurintos gatvės problemų nekelia. Labai keistai pradėtas straipsnis, esą visi jų nemėgsta ir nori grąžinti atgal. Melas. Buvo keli keisti reportažai žiniose ir portaluose, bet jie buvo išpūsti (pvz. kad nepravažiuoja autobusai, nors pats gyvai matau, kad vietos yra pakankamai susiaurinus, tiesiog mažiau asfalto jūros). Manau, kad vairuotojai pripras ir mokės tvarkingai važiuoti humanizuotomis gatvėmis, kur bus gera visiems eismo dalyviams. Sugeba pasiturinčiose Europos šalyse, sugebėsim ir mes, bandantys kurti jaukesnę, gražesnę Lietuvą.