Pareigūnai rengs reidus: tikrins dviračių ir elektrinių paspirtukų vairuotojus

 Pareigūnai rengs reidus: tikrins dviračių ir elektrinių paspirtukų vairuotojus

Lietuvos kelių policijos nuotr.

Lietuvos kelių policijos inf.

Dviračių ir elektrinių paspirtukų vairuotojai yra viešojo judėjimo dalyviai. Jiems galioja nustatytos taisyklės, o už jų nesilaikymą skiriamos baudos nuo 10 iki 230 eurų. Tam, kad dviračių ir elektrinių paspirtukų vairuotojai patys išvengtų nelaimių ir užtikrintų kitų eismo dalyvių saugumą, pareigūnai reikalaus jų atsakomybės.

Kovo mėnesį bus tikrinama, kaip pėstieji, dviračių ir elektrinių paspirtukų vairuotojai tamsiuoju paros laiku naudoja matomumą gerinančias saugos priemones: atšvaitus, ryškiaspalves liemenes su šviesą atspindinčiais elementais ir kitas matomumą didinančias priemones.

Kovo 27–29 d. bus tikrinamas vairuotojų, įskaitant dviračių ir elektrinių paspirtukų, blaivumas ir apsvaigimas nuo narkotinių ar kitų psichiką veikiančių medžiagų. Šių metų pirmąjį pusmetį bus vykdomos dar 6 tokios prevencinės priemonės.

Į gatves nesenai išriedėję elektrinių paspirtukų vairuotojai Kelių eismo taisyklėse priskiriami prie dviračių vairuotojų, jiems taikomos tos pačios taisyklės. Balandžio, gegužės ir birželio mėnesiais bus kontroliuojama, kaip dviračių ir elektrinių paspirtukų vairuotojai laikosi jiems skirtų Kelių eismo taisyklių VIII skyriaus nuostatų. Pirmoji tokia priemonė vyks balandžio 27–30 d.

Atminkite: savarankiškai važiuoti dviračiu ir elektriniu paspirtuku važiuojamąja kelio dalimi leidžiama ne jaunesniam kaip 14 metų asmeniui. Nepilnametis vairuotojas, kuriam nėra 18 metų, važiuodamas keliu, privalo būti užsidėjęs ir užsisegęs dviratininko šalmą.

Dviračio ar elektrinio paspirtuko vairuotojas, judėdamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, privalo duoti kelią pėstiesiems ir neturi jiems niekaip trukdyti ar juo labiau kelti pavojų.

Elektrinių paspirtukų vairuotojams griežtai draudžiama kirsti važiuojamąją kelio dalį važiuojant pėsčiųjų perėja ir vežti kitą asmenį ! Pasirinkite tik saugų greitį ir saugų atstumą ir iki pėsčiojo, ir iki kitos transporto priemonės.

Per 2022 metus užfiksuota 9 211 įvairių Kelių eismo taisyklių pažeidimų, kuriuose dalyvavo dviratininkai ir elektrinių paspirtukų vairuotojai. Nustatyta per 5 000 neblaivių vairuotojų. Žuvo 5 dviračių vairuotojai, iš jų 3 – tamsiuoju paros metu. Sužeista 400 dviračių vairuotojų ir 12 keleivių, iš jų 223 elektrinių paspirtukų vairuotojai.

2 Komentarai

  • Ka jūs če nusišnekat su savo tom taisyklėm? Nuo kada dviračiu take dviratininkas turi duoti kelia? Gal jums pusgalviai priminti, kam daromi, dviračių takai? Takai buvo pradėti įrenginėti, kai pėstieji ,oįpač senjorai, skundėsi dėl dviratininkų.todėl ir buvo prafėti tiesti dviračių takai srautams atskirti. Tačiau nedaug kas te pasikeitė, nes bobutėms labiau patinka taudonos plitelės nei baltos, vaikų vežimeliai lengviau važiuoja dviračių takais ir didesnė alchašu kompanija irgi pasironks dviračių taką nes jis platesnis. Bet aš viska puikiai suprantu, kai balstybė policijai gali pasiūliti tik barankos skylę, kontrolei užtikrinti,tai ir pasirenkama kontroliuoti tik vieną eismo dalyvį.

  • Siulau isvis uzdrausti paspirtuku ir dviraciu eisma gatvese ir saligatviuose. Yvesti valstybini eismo saugumo egzamina ir tik ji islaikius paleisti i gatves.

Rašyti komentarą

Dėmesio! El. paštas nebus skelbiamas. Komentuodami esate atsakingi už savo išsakytas mintis. Gerbkime vieni kitus, venkime patyčių, nekurstykime neapykantos ir susipriešinimo. Skaitytojų komentarai neatspindi „Rinkos aikštės“ redakcijos nuomonės.

Už komentarus atsakingi juos parašę asmenys.


Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video