Oficialiai pradėtos „Pon.Bike“ statybos Kėdainiuose
Nepaisant to, kad „Pon. Bike“ priklausančiame 12 hektarų Kėdainių LEZ teritorijos plote pasirengimo ir net statybų darbai jau vyksta kurį laiką, oficialios statybų pradžios data laikoma būtent vasario 23. Šią dieną vyko simbolinė kapsulės įkasimo ceremonija, kurioje dalyvavo ne tik pačios įmonės ir kolegų Lietuvoje vadovai, darbuotojai, bet ir Nyderlandų ambasadorius bei LR Ekonomikos ir inovacijų ministrė.
Sakė sveikinimo kalbas
„Ši diena – įsimintina visai „Pon.Bike“ bendruomenei.
Būdamas penkerių metų pirmą kartą sėdau ant dviračio, ir ne bet kokio, o būtent pagaminto „Pon. Bike“. Nuo nedidelio verslo prasidėjusi nuostabi dviračių gamybos istorija mus atvedė iki to, kad esame čia – ir galime išpildyti savo svajonę.
Prieš apsispręsdami, kur investuosime, apžvalgėme iš tiesų ne vieną Europos šalį, ne vieną tos pačios Lietuvos miestą.
Kėdainiai mums patiko, nes geriausiai atitinka mūsų poreikius ir norus. Lietuvių kultūra, logistika, infrastruktūra, ekonominis ir politinis klimatas bei, svarbiausia, darbštūs ir aukštos kvalifikacijos specialistai nulėmė, kad mes apsisprendėme kurtis būtent čia.
Investicijos, vertos dešimčių milijonų eurų, leis sukurti šimtus naujų darbo vietų. Tai bus viena iš pačių moderniausių dviračių gamyklų centrinėje Europoje“, – sakė Janco van der Heiden, „Pon.Bike“ operacijų viceprezidentas.
Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė sveikino svečius iš Nyderlandų, sakydama, kad nuostabu, jog nepaisant visų pasaulį užgriuvusių negandų, „Pon.Bike“ plečiasi ir plėtrai renkasi būtent Lietuvą.
„Jei tik kas nutiks, bendraukite, sakykite, viską išspręsime kartu“, – sakė ministrė.
Nyderlandų Karalystės ambasadorius Lietuvoje Jack Twiss-Quarles van Ufford padėkojo ministrei bei Kėdainių vadovams, kad net įtemptu politiniu laikotarpiu jie randa laiko verslo investicijoms, bendravimui ir palaikymui.
„Nyderlandai ir Lietuva turi labai daug bendro. Matome, kad daug lietuvių studijuoja pas mus, kuriasi šeimos, kuriasi tarptautiniai ne tik verslo, ekonominiai, bet ir asmeniniai ryšiai.
Labai tikiuosi, kad šios gamyklos atidarymas šiuos ryšius tik dar labiau sustiprins“.
„Kėdainiams šiandien šventė. Aš jau pernai sakiau, kad Radvilų miestui, švenčiančiam 650 metų jubiliejų, „Pon. Bike“ atėjimas yra pati didžiausia dovana.
Jūsų atėjimas į mūsų kraštą skelbia pasauliui žinią, kad yra toks miestas, kaip Kėdainiai, kuriuose gera gyventi ir gera kurti verslą“, – sakė ir Kėdainių meras Valentinas Tamulis.
Kapsulėje – simbolinės smulkmenos
Simbolinėje kapsulėje buvo paslėpta keletas smulkmenų. Tai du miniatiūriniai dviratukai – vienas nuspalvintas Lietuvos, kitas Nyderlandų karalystės spalvomis. Taip pat šios dienos laikraštis ir „Pon.Bike“ laiškas ateities kartoms.
300 naujų darbo vietų – jau kitąmet
Šiais metais, kol vyks statybos darbai, „Pon.Bike“ Lietuvoje įdarbins apie 30 darbuotojų, daugiausia gamybos ir komandų vadovus.
Pagrindinis įdarbinimo etapas prasidės kitų metų pradžioje – iki 2024 m. trečiojo ketvirčio pabaigos įmonėje jau dirbs apie 300 žmonių, daugiausia dviračių surinkimo, rėmų dažymo ir sandėlių logistikos srityse.
Vėliau bus įdarbinta dar per 300 darbuotojų.
40 tūkst. kv. m. ploto gamykla laikoma moderniausia iš visų įmonės turimų gamyklų. Joje ketinama pagaminti kone pusę milijono dviračių kasmet.
Kėdainių gamykloje bus surenkami įvairių pasaulyje žinomų prekės ženklų, įskaitant „Gazelle“, „Kalkhoff“, „Focus“ ir „Urban Arrow,“ dviračiai. Be to, čia planuojama gaminti ir elektrinius dviračius, laikomus rinkos ateitimi.
„Pon.Bike“ gamybinį pastatą Kėdainiuose stato tvarios miestų plėtros ir statybos bendrovė „YIT Lietuva.“
Statoma gamykla bus A++ energinio naudingumo klasės, o gamybos linijoms elektrą tieks 10 tūkst. kv. metrų ploto saulės elektrinė, kuri bus įrengta ant gamyklos stogo.
6 Komentarai
Bent kažkas gero per 4 metus. Aišku, čia netyčia prieš rinkimus pradžia.
Aciu Talmantui ir Tamuliui, kad atvede i Kedainius ponus dviracius
Armonikaitė kanapių suktinės nedėjo?
Armonaitė dviratį be sėdynės pateptu vazelinu gavo dovanų .Galės hoholai dirbt bet už dienos verks kad sunku
kitos moka kaifą pagauti.
Prie ko čia tamulynis su talmontyniu?