Kiek postų feisbuke turi perskaityti įmonių vadovai?

 Kiek postų feisbuke turi perskaityti įmonių vadovai?

Didelė dalis žmonių, ypač jauno amžiaus, be socialinių tinklų savo gyvenimo neįsivaizduoja. Šioje erdvėje dažnas pamėgo ir pasidalinti savo patirtimi, ir pagirti, ir papeikti kitus. Kai kada skundai socialiniuose tinkluose suveikia puikiai – problemos išsprendžiamos labai greitai.

Vis dėlto socialinius tinklus naudoja ne kiekvienas – juk tai laisvas kiekvieno žmogaus apsisprendimas. Tačiau nepaisant to, viena Kėdainių rajono politikė jau bando užkrauti prievolę savivaldybei pavaldžių įstaigų vadovams nagrinėti žmonių skundus ir atsakinėti į juos kiekvienam besiskundžiančiam asmeniškai, socialiniuose tinkluose.

Ir ne kur kitur, o jos pačios asmeninėje kaip politinės veikėjos „Facebook“ paskyroje.

Kodėl įmonių vadovai turėtų stebėti vienos, panašu, susireikšminusios vietos politikės „Facebook“ paskyrą, argumentuotai nebuvo paaiškinta.

Belieka tik viltis, kad likusieji kiti 26 rajono tarybos nariai nesiims tokių iniciatyvų, nes jei savivaldybės vadovams ar jiems pavaldžių įstaigų direktoriams tektų stebėti visų vietos politikų „Facebook“ paskyras ir jose atsakinėti į gyventojų skundus ar komentarus, dirbti realių darbų laiko nebeliktų.

Vicemeras Paulius Aukštikalnis sako, kad socialiniai tinklai palengvina bendravimą, ir jis pasisakantis už tai, kad savivaldybės įstaigų vadovais išnaudotų jų teikiamas galimybes. Tačiau reikalauti reaguoti į kažkur parašytus komentarus būtų absurdas./Eglės Kuktienės nuotr.

Ragino atsakyti asmeniškai

Minėtą akibrokštą rajono tarybos posėdyje metė Karolina Štelmokaitė nagrinėjant savivaldybės įmonių „Kėdbusas“ ir „Kėdainių butai“ vadovų ataskaitas.

Ji pareiškė, kad jos kaip politikės socialinio tinklo paskyroje po vienu įrašu galima rasti gyventojų skundų, tad pasak jos, tiek „Kėdbuso“, tiek „Kėdainių butų“ vadovai turėtų eiti į jos asmeninę paskyrą ir ten komentuodami atsakinėti gyventojams į skundus ir klausimus.

„Aš vakar vakare paskelbiau savo feisbuko puslapyje prašymą kėdainiečiams, kas nori užduoti klausimus ar pastabas vadovams.

Nemažai kritikos sulaukė „Kėdainių butų“ įstaiga, kuri, kėdainiečių manymu, yra neefektyvi, neprisideda prie renovacijos skatinimo, nerengia susirinkimų, neremontuoja būstų, nors renka remonto mokesčius.

Manau, kad vadovas turėtų paskaityti šituos atsiliepimus ir pats atsakyti į juos asmeniškai“, – sakė ji.

Panašiai politikė kalbėjo ir „Kėdbuso“ vadovui.

„Kita įmonė, kuri sulaukė bent jau mano sekėjų tarpe kritikos, tai yra jūsų vadovaujama įmonė, tikrai nemažai neigiamų komentarų. Ir, manau, paskaitytumėt ir asmeniškai atsakytumėt kaip vadovas“, – toliau ragino politikė.

[quote author=“P. Aukštikalnis“] Mūsų įmonių vadovai užsivertę darbais ir, manau, neturi laiko kažkieno paskyrose ieškoti įrašų, komentarų po jais ir į juos atsakinėti. Bet kai kurie tarybos nariai net mano, kad jų postus skaito pats Prezidentas, bet neklaidinkime gyventojų.[/quote]

Kur reikia skųstis?

Kęstutis Vaitkevičius: „Kad aš dar feisbuke sėdėčiau ir ieškočiau tų komentarų, kurie, tarp kitko, būna neretai ne paties aukščiausio lygio, o kartais ir svetimais vardais pasirašančių? Tikrai ne.“ Giedrės Minelgaitės-Dautorės/„Rinkos aikštės“ archyvo nuotr.

Tokio politikės susireikšminimo nustebintas vicemeras Paulius Aukštikalnis, beje, ir pats aktyviai besinaudojantis socialiniais tinklais ir atsakantis į gyventojų paklausimus po postais, vis tik priminė, kad į skundus įmonių vadovai turėtų atsakinėti ne vienų ar kitų politikų socialinių tinklų paskyrose, o pagal nustatytą tvarką – mat tokiu būdu visi skundai registruojami, aiškiai matomi metų gale ir iš jų galima daryti atitinkamas išvadas.

Pasak vicemero, nors formuojasi praktika problemas spręsti parašant kelis sakinius internete, nebūtinai tokia praktika visuomet yra tik gera.

„Mūsų tarybos posėdį stebi daug žmonių, nenoriu, kad jie būtų klaidinami ir manytų, kad skųstis dėl problemų galima tiesiog komentuojant vienų ar kitų politikų įrašus socialiniuose tinkluose.

Egzistuoja skundų teikimo tvarka tiek „Kėdainių butams“, tiek autobusų parkui.

Skundai teikiami savivaldybės administracijai, įmonių direktoriams arba savivaldybės administracijos direktoriui.

Nenoriu, kad gyventojai būtų klaidinami ir galvotų, kad po kažkieno postu feisbuke rašant skundus, būtinai bus į juos reaguojama.

Mūsų įmonių vadovai užsivertę darbais ir, manau, neturi laiko kažkieno paskyrose ieškoti įrašų, komentarų po jais ir į juos atsakinėti.

Kai kurie tarybos nariai net mano, kad jų postus skaito pats Prezidentas, bet neklaidinkime gyventojų“, – išsakęs repliką K. Štelmokaitei, šyptelėjo vicemeras.

Net nesiruošia

K. Štelmokaitės raginimų skaityti jos paskyrą sulaukę dviejų savivaldybės įmonių vadovai, paklausti, ar po posėdžio susirado politikės įrašą, ar skaitė komentarus ir į juos ketina atsakyti, reagavo vienareikšmiškai – susisiekti gyventojai su jais gali ir kitais būdais, o jungtis prie feisbuko ir ieškoti internete įrašų, kur kažkas kažką pakomentavo, nė vienas tiesiog neturi laiko.

„Na, nenoriu aš net komentuoti tokių klausimų.

Feisbuku aš nesinaudoju ir artimiausiu metu nežadu naudotis.

Turime bendravimą kitais būdais – elektroniniu paštu, telefonu.

Kad aš dar feisbuke sėdėčiau ir ieškočiau tų komentarų, kurie, tarp kitko, būna neretai ne paties aukščiausio lygio, o kartais ir svetimais vardais pasirašančių? Tikrai ne.

Jei kažkas nori išsakyti pastabas, prašymus – yra tikrai kitų būdų, kuriais susisiekti galima, bendrauti galima, aš atsakau ir telefonu, ir elektroniniu paštu, ir tiesiogiai priimu žmones, kalbamės, bendraujame. Problemos feisbuke nesisprendžia“, – sakė „Kėdainių butų“ vadovas Kęstutis Vaitkevičius.

Jam antrino ir „Kėdbuso“ vadovas, kuris sakėsi turintis socialinio tinklo paskyrą, bet ja besinaudojantis itin retai.

[quote author=“Aut. past.“] Jei kiekvienas tarybos narys ims rinkti skundus, dalintis jais grupėse – kiek anketų ir grupių turės apieškoti įstaigų vadovai, kiek komentarų turės perskaityti, kiek laiko tam sugaiš?[/quote]

„Tarybos narė turi teisę kalbėti, išsakyti savo nuomonę, bet aš vadovaujuosi tokia praktika, kad nusiskundimų turintys gyventojai kreipiasi tiesiogiai į mus ar į savivaldybę ir tada problemas mes sprendžiame.

Remigijus Naujokas: „Jau užtenka komentarus po straipsniais paskaityti, matosi, koks komentuojan- čiųjų lygis.“ Algimanto Barzdžiaus/ „Rinkos aikštės“ archyvo nuotr.

O kad per Tarybos posėdį čia man sakė, kad pirma įmonė, kuri gauna daugiausiai nuskundimų yra „Kėdainių butai“, o antra – „Kėdbusas“, tai žinote, per mano vadovavimo laikotarpį gal buvo vienas ar du pastebėjimai, skundai iš žmonių. Nematau, kad įmonė būtų daugiau nusiskundimų gavusi.

Aš nustebintas esu tokių politikės kalbų, nes mes stengiamės kuo greičiau sureaguoti į nusiskundimus ir pastabas.

Jei žmonės nori išreikšti emocijas, aišku randa terpę, kur tą padaryti, bet skundų socialiniame tinkle neskaitau, neturiu tiek laiko, nesinaudoju feisbuku.

Jau užtenka komentarus po straipsniais paskaityti, matosi, koks komentuojančiųjų lygis.

Jei į visus komentarus reaguotum, ir iš proto išeiti būtų galima“, – kalbėjo Remigijus Naujokas.

Komunikuoti galima visaip

Vicemeras P. Aukštikalnis akcentavo, kad socialiniai tinklai dažnai yra patogesni gyventojams, nes ten susisiekti su žmogumi galima greitai, operatyviai. Jeigu žmonės skundus rašytų tiesiogiai įstaigų vadovų ar įmonių paskyrose, sako vicemeras, būtų visai neblogai, tačiau kai jie rašo nusiskundimus po tarybos narių įrašais, o įstaigų vadovai raginami ieškoti tų komentarų ir į juos atsakinėti – situacija tiesiog absurdiška.

Jei kiekvienas tarybos narys ims rinkti skundus, dalintis jais grupėse – kiek anketų ir grupių turės apieškoti įstaigų vadovai, kiek komentarų turės perskaityti, kiek laiko tam sugaiš?

„Bendravimas telefonu, elektroniniu paštu, tuo pačiu messengeriu – viskas yra su tuo gerai. Visa savivaldybės vadovybė bendrauja naudodamasi visomis šiomis priemonėmis. Taip pat būtų galima bendrauti ir su savivaldybės įstaigų vadovais.

Bet kai yra siūlymas po tarybos nario įrašais ir grupėse ieškoti skundų ir į juos atsakinėti – na žinote, visiškas absurdas.

Na nejaugi direktoriai neturi ką veikti, kaip tik kiaurą dieną naršyti feisbuke?

O ši tarybos narė balandžio pirmą dieną rašė, kad Prezidentas Gitanas Nausėda skaito jos įrašus feisbuke ir daro pagal juos darbines išvadas, na tai žinote, matyt, mūsų direktoriai labiau užsiėmę nei Prezidentas, kuris, pagal ją skaito jos įrašus. Čia yra absurdo komedija“, – kalbėjo vicemeras.

Galėtų turėti mesendžerį

Tiesa, P. Aukštikalnis sako, kad būtų sveikintina, jei įstaigų vadovai visgi būtų labiau pasiekiami ir, pavyzdžiui, naudotųsi socialinio tinklo žinučių platforma – mesendžeriu.

„Aš esu už tai, kad įstaigų vadovai bendrautų ir per socialinius tinklus. Tačiau rašyti gyventojai turėtų tiesiai jiems patiems, o ne kažkur, po kažkieno įrašais komentuoti, ir tikėtis, kad vadovai ieškos tų komentarų ir atsakinės.

Ir meras, ir aš atsakinėjame per mesendžerį, bet į mus žmonės tiesiogiai kreipiasi. O komentarus skaityti tikrai ne visada laiko yra, ir galų gale ne visi ir nori tą daryti“, – akcentavo vicemeras P. Aukštikalnis.

Daugiau informacijos galite rasti angl. Manegment tips

Rašyti komentarą

Dėmesio! El. paštas nebus skelbiamas. Komentuodami esate atsakingi už savo išsakytas mintis. Gerbkime vieni kitus, venkime patyčių, nekurstykime neapykantos ir susipriešinimo. Skaitytojų komentarai neatspindi „Rinkos aikštės“ redakcijos nuomonės.

Už komentarus atsakingi juos parašę asmenys.


Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video