Kėdainių konservų fabriko produkcija – žinomiausia ir patikimiausia

 Kėdainių konservų fabriko produkcija – žinomiausia ir patikimiausia

Kėdainių konservų fabriko prekinis ženklas – konservuotų produktų gamintojų/prekių ženklų žinomumo lyderis, stipriausiai siejamas su patikimumu bei geriausiu kainos ir kokybės santykiu. Tai atskleidė visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ birželio pabaigoje atliktas reprezentatyvus Konservuotų produktų gamintojų prekių ženklų žinomumo ir suvokimo tyrimas.

Siekė išsiaiškinti požiūrį

„Tyrimą užsakėme norėdami išsiaiškinti Lietuvos vartotojų požiūrį į mūsų įmonės prekinį ženklą bei gaminius tam, kad suvoktume, ar įmonė pasirinkusi tinkamą veiklos kryptį, – sakė UAB Kėdainių konservų fabriko marketingo vadovas Vytautas Kubolis. – Tyrimo rezultatus vertiname labai gerai. Matome, kad Kėdainių konservų fabriko produktai yra ne tik populiarūs, mėgstami bei perkami vartotojų, tačiau vartotojai taip pat turi gerą nuomonę apie patį Kėdainių konservų fabriką. Tokia vartotojų nuomonė rodo, kad mes atliekame savo funkciją ne tik kaip gamintojas, bet ir kaip visuomenės narys, aktyviai prisidedantis prie visuomenės gerovės.“„Kėdainių konservų fabrikas ir toliau vykdys investicijas, siekdamas sukurti dar aukštesnės kokybės produkciją bei išlikti socialiai atsakinga įmone. Taigi mūsų tikslas – neprarasti pirmos vietos“, – sako fabriko marketingo vadovas V. Kubolis. / A. Barzdžiaus nuotr.

Tyrimo metu visoje šalyje apklausti 1 002 įvairaus išsilavinimo, šeiminės padėties bei pajamų 18–75 metų amžiaus respondentai.

Geriausiai žinomi

Siekiant išsiaiškinti konservuotų produktų gamintojų prekių ženklų žinomumą ir atpažinimą, respondentų buvo prašoma išvardinti žinomus konservuotų produktų gamintojų prekių ženklus bei atpažinti žinomus prekės ženklus iš jiems pateikto sąrašo. Gauti rezultatai atskleidė, jog Kėdainių konservų fabriko prekės ženklas buvo geriausiai žinomas bei atpažįstamas tarp konservuotų produktų prekių ženklų. Bendras Kėdainių konservų fabriko žinomumas siekia 90 proc.

Kėdainių konservų fabriką bei jo prekinį ženklą dažniau įvardijo aukščiausio išsimokslinimo, didžiausių pajamų grupės respondentai bei didmiesčių gyventojai.

Patikimi ir kokybiški

Tiriant, kaip respondentai suvokia konservų gamintojų prekių ženklus, Kėdainių konservų fabriko konkurentai taip pat nepranoko.

Respondentai turėjo pasirinkti, kurie iš pateiktų konservuotų produktų gamintojų prekių ženklų yra: 1. Gamintojas/prekės ženklas, kuriuo galima pasitikėti; 2. Siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį; 3. Nuolat diegia naujoves, siūlo naujus produktus; 4. Vertas mokėti šiek tiek daugiau; 5. Socialiai atsakingas gamintojas/prekinis ženklas.

Aukščiausios pozicijos Kėdainių konservų fabrikui atiteko visais respondentams užduotais klausimais.

Prioritetas kokybei

„Tyrimas parodė, jog vartotojai pasitiki mumis kaip gamintojais. Greičiausiai dėl to, jog Kėdainių konservų fabrikas savo produkcijai visada kėlė didžiausius kokybės reikalavimus ir stengėsi naudoti kuo mažiau įvairių priedų bei kuo natūralesnes medžiagas. Niekada netaupėme produkto kokybei. Taigi matome, kad lyginant su konkurentais vartotojai mumis pasitiki labiausiai“, – dėmesį atkreipė įmonės marketingo vadovas.

[quote author=“V. Kubolis“]Respondentų buvo prašoma išvardinti žinomus konservuotų produktų gamintojų prekių ženklus bei atpažinti žinomus prekės ženklus iš jiems pateikto sąrašo. Gauti rezultatai atskleidė, jog Kėdainių konservų fabriko prekės ženklas buvo geriausiai žinomas bei atpažįstamas tarp konservuotų produktų prekių ženklų. [/quote]

„Kėdainių konservų fabrikas pirmoje vietoje atsidūrė ir respondentams vertinant kitus rodiklius. Vartotojai mano, kad mes siūlome geriausią kainos ir kokybės santykį, – akcentavo V. Kubolis. – Mūsų produktai, nors ir yra šiek tiek brangesni, tačiau jie –aukščiausios kokybės. Džiugu, kad vartotojai tai mato, supranta bei vertina.“

Pastebi naujus gaminius

Kėdainių konservų fabrikas kasmet išleidžia po keliolika, o kartais ir keliasdešimt naujų produktų. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad vartotojams įmonės pastangos atsinaujinti ir nustebinti pirkėjus naujais skoniais pro akis neprasprūsta.

„Neapsiribojame vien tuo, ką jau esame sukūrę. Pristatome naujas produktų linijas, tobuliname vartotojų jau pamėgtus gaminius, atrandame naujus skonius, keičiame pakuotes, jų dizainą. Vartotojai tai pastebi ir vertina mus kaip nuolat naujoves pristatančią įmonę“, – kalbėjo V. Kubolis.

[quote author=“V. Kubolis“]Neapsiribojame vien tuo, ką jau esame sukūrę. Pristatome naujas produktų linijas, tobuliname vartotojų jau pamėgtus gaminius, atrandame naujus skonius, keičiame pakuotes, jų dizainą. Vartotojai tai pastebi ir vertina mus kaip nuolat naujoves pristatančią įmonę.[/quote]

Tyrimas Kėdainių konservų fabriką pradžiugino ir tuo, kad vartotojai mano, jog už įmonės produktus verta mokėti šiek tiek daugiau.

„Tai susiję geriausiu kainos ir kokybės santykiu. Mūsų produktai lyginant su konkurentų vartotojams atrodo kokybiškesni, geresni, todėl jie linkę už gaminius mokėti brangiau“, – sakė įmonės marketingo vadovas.

Ir visuomenės bičiulis

„Džiaugiamės, kad vartotojai Kėdainių konservų fabriką priima kaip socialiai atsakingą gamintoją ir prekės ženklą. Taip yra dėl to, jog mūsų įmonė ne tik nuolatos gamino kokybiškus produktus, elgėsi taip, kaip reikalauja įstatymai, bet ir siekė prisidėti prie bendruomenės gerovės, užsiėmė labdara, rėmė įvairius fondus, – kalbėjo V. Kubolis. – Matome, jog pastaruoju metu maisto produktų gamybos įmonės susiduria su įvairiomis problemomis – jų gaminiuose randama neleistinų medžiagų. Kėdainių konservų fabrikas pastaruoju metu nebuvo atsidūręs tokiose situacijose, nes mūsų įmonei rūpi gaminių kokybė ir mes laikomės visų gamybos standartų. Be to, neseniai įgijome BRC standartą (aut. past. – BRC standartas užtikrina, kad įmonės gaminiai atitinka naujausias maisto saugos bei kokybės metodikas). Taigi išties esame atsakingas gamintojas.“

[quote author=“V. Kubolis“]Tyrimas parodė, jog vartotojai pasitiki mumis kaip gamintojais. Greičiausiai dėl to, jog Kėdainių konservų fabrikas savo produkcijai visada kėlė didžiausius kokybės reikalavimus ir stengėsi naudoti kuo mažiau įvairių priedų bei kuo natūralesnes medžiagas. Niekada netaupėme produkto kokybei. Taigi matome, kad lyginant su konkurentais vartotojai mumis pasitiki labiausiai.[/quote]

Tyrimas parodė, jog vartotojai yra patenkinti Kėdainių konservų fabriko gaminiais ir yra itin linkę rekomenduoti juos savo artimiesiems bei pažįstamiems.

Tinkama kryptis

„Įvertinę šio tyrimo duomenis, pamatėme, jog mūsų įmonė eina tinkama kryptimi – gaminti kokybišką produkciją yra teisingas pasirinkimas, nes vartotojai mumis pasitiki. Tad ir toliau žengsime teisingai pasirinktu keliu, – apibendrina Kėdainių konservų fabriko marketingo vadovas V. Kubolis. – Kartu šio tyrimo rezultatai yra didžiulis iššūkis, nes dabartinė įmonės pozicija tarp vartotojų yra labai gera ir stiebtis aukščiau bus sunku. Tačiau Kėdainių konservų fabrikas ir toliau vykdys investicijas, siekdamas sukurti dar aukštesnės kokybės produkciją bei išlikti socialiai atsakinga įmone. Taigi mūsų tikslas – neprarasti pirmos vietos.“

Rašyti komentarą

Dėmesio! El. paštas nebus skelbiamas. Komentuodami esate atsakingi už savo išsakytas mintis. Gerbkime vieni kitus, venkime patyčių, nekurstykime neapykantos ir susipriešinimo. Skaitytojų komentarai neatspindi „Rinkos aikštės“ redakcijos nuomonės.

Už komentarus atsakingi juos parašę asmenys.

Rekomenduojame parsisiųsti:

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Skip to content