Karštoji linija: ką daryti, kad siuntas išsiųsčiau greičiau?
Dovydas PASLAUSKAS
Į redakciją kreipėsi Kėdainių rajono gyventoja Raminta, teigdama, kad neseniai susidūrė su jai neįprasta situacija Lietuvos pašto tarnyboje Kėdainių mieste.
„Susiruošiau išsiųsti siuntų. Tačiau jų buvo ne viena, o kelios dešimtys. Negana to, jog man teko palaukti, kol mane aptarnaus, tai dar ir aptarnavimas užtruko ilgiau nei aš tikėjausi – darbuotoja kiekvieną siuntą turėjo pažymėti, o tai užtruko. Kokia yra tvarka? Ar siuntas įmanoma išsiųsti greičiau?“ – teiravosi gyventoja.
Į Ramintos klausimą atsako Lietuvos pašto atstovė Monika Pivoraitė: „Apgailestaujame dėl klientės patirtų nepatogumų. Plačiau pakomentuoti situacijos negalime, nes nežinome, kas lėmė užtrukimą, tačiau tikrai yra sprendimų, kurie leistų išvengti to ateityje.
Vienas tokių – formuoti siuntas internetu, per Lietuvos pašto savitarną.
Šiai dienai naudojimasis savitarna tampa ne tik patogumo klausimu, bet ir priemone užtikrinti sklandesnius procesus.
Formuojant siuntą internetu, automatiškai pateikiami pildyti visi reikalingi dokumentai, visa apie siuntą pateikta informacija yra skaitmenizuota, galima išvengti netinkamo adresavimo klaidų. Čia pat savitarnoje galima apmokėti ir siuntimą.
Visai neseniai pristatėme naujieną – daugumoje Lietuvos pašto skyrių galima nemokamai atsispausdinti savitarnoje suformuotos siuntos lipduką – nebereikia galvoti, kur jį atsispausdinti, kaip priklijuoti.
Taigi, supakavus siuntas, belieka ateiti į pašto skyrių, atsispausdinti siuntų lipdukus, juos suklijuoti ir siuntimui suruoštas siuntas palikti tam skirtoje zonoje.
Tokiu atveju nereikės laukti eilėje prie aptarnavimo langelio – viską klientas gali atlikti savarankiškai“, – informavo M. Pivoraitė