Dėl automobilių taršos tikrinimo žada dar vieną pokytį
Aplinkosaugininkams bei kitų institucijų pareigūnams nustačius, jog automobilis viršijo išmetamųjų dujų normą, jo techninę apžiūrą siūloma naikinti ne po dviejų parų, kaip numatyta dabar, bet po septynių darbo dienų, sako aplinkos viceministrė Raminta Radavičienė.
Jos teigimu, Aplinkos ministerija gavo suderinti tai numatantį Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) direktoriaus įsakymo pakeitimo projektą.
„Gavome derinimui Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) direktoriaus įsakymo pakeitimo projektą, kuriuo šitą terminą (48 val. – BNS) siūloma dar prailginti iki septynių darbo dienų“, – LRT radijui sakė R. Radavičienė.
„Siūloma tokia modifikacija, kad nustačius aplinkosaugininkams ar kitoms institucijoms transporto priemonės taršos viršijimus techninė apžiūra būtų panaikinama po septynių darbo dienų, jeigu nebūtų per techninę apžiūrą patikrinama tik tarša“, – teigė viceministrė.
Kovą LTSA direktoriaus įsakymu buvo nustatyta, kad pareigūnams dėl taršos panaikinus automobilio techninę apžiūrą, ji dar galiotų dar dvi paras. Iki tol sprendimas įsigaliodavo iškart, nustačius pažeidimą.
Seimas praėjusią savaitę po pateikimo priėmė opozicijos ir valdančiųjų inicijuotas dvi Administracinių nusižengimų kodekso pataisas, kuriomis siūloma švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams, vietoje baudos pirmą kartą leidžiant skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą.
Dujų išmetimus nuo sausio 1-osios keliuose gali tikrinti Aplinkos apsaugos departamento (AAD) pareigūnai, taip pat policijos ir Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) pareigūnai. Vis tik dėl šaltų orų patikrinimai dar nebuvo atliekami.
Vairuotojai privalo sustoti stabdomi uniformuoto pareigūno, o nepaklusus reikalavimui gresia nuo 850 iki 1,2 tūkst. eurų bauda.
24 Komentarai
atėjus dienai X, valdžios parazitai labai gailėsis dėl žmonių erzinimo ir rodomos kasdienės nepagarbiai jiems.
Kada baigsis Lt šitos nesąmones ? Nejaugi seime tokie debilai visi sėdi? Jie patys iš savęs žviangia! Tauta jiems dzin, svarbiausia pralobti! Miškus iškirto perėjo ant kelių , kai neliks auto kur toliau?
Kai ministerijoje sėdi kaliausės, nieko bendro neturinčios su realybe, tai tada jiems gali atrodyti, kad per 7 dienas realu pakliūti į servisą, susitvarkyti, užsirašyti naujai T/A. Jau nekalbu apie tai, kad daliai žmonių tai tiesiog neįkandama finansiškai.
Po automobilių atėmimo pereis prie gyvenamojo būsto atėmimo t.y neatitiks klasė, ne toje vietoje pastatyta ir t.t.. Kažkieno planas išmesti lietuvius iš jų žemės pasiimant ją už ačiū…
Artėja rinkimai,nepamirškim savo engėjų
Tikrinti reikia nes garuojančiais važinėjančių matosi…
Sudziu valdžia. Uzdes mokesčių, kad kvepoji orų, užtai cipolino nerodo nes ten mokėjai už lėtu, griaustinį, orą.
Tikrina tik lengvuosius automobilius, bet tegul pradeda nuo kaimuose turimų tarybinių laikų traktorių. Jie tikrą ekologinė katastrofa. Tada seni sunkvežimiai ir autobusai. Ir tik tada tegul jau imasi lengvųjų automobilių kurie už kyšius prasmuko tech.apžiūrą…
Tik baudos ir baudos. Greitai už nusičiaudėjimą bus baudos. Gentviliuko plikė nuo sotaus gyvenimo blizga iš tolo . O visai šalia vyksta karas, dega naftos gamyklos, gamtos teršimas didžiulis, bet tam visko pertekusiam suskiui nė motais. Senis Gentvilas jau pensininkas, bet vis tiek mažai pinigų, brukasi į europarlamentą. Šlykšti šeimynėlė, suknisti liberastai.
Į OBD jungtis kol nepateiks automobilio gamintojo sertifikatą negalima leisti, o ir OBD galima per jungiklį 12v atjungt beliks giriniui tik vamzdį uostyti.
Eilinis reketas paprastu zmoniu.Greitu laiku reikes sakes traukti, jei taip terorizmas tesis.
Jeigu būtų lietuviai vienyngi! Tokio burdako nebūtų Lt !
Dabar viskas išvokta !!! Pamenat elektra kainavo 2 kapeikos kilovatas dešimtmečiais ir niekas ne reklamavo! Dabar! Ir dauk faktų yra ,, valdžios keičiasi bet kaip tauta pastebi seime tie patys ir tie patys! Lauk visus!!! Su t konfiskavimu iš visos giminės!!!
Prasidės teismai – pagal ES ir LT įstatymus techninį stovį gali vertinti tik atitinkamą išsilavinimą, bei papildomus apmokymūs praėję ir įgiją specialų sertifikatą darbuotojai! Kažin ar AM dirba bent vienas toks?
Argi nereikia karo reikia tuos patazitis naikinti.
Nu su šitais ystatymais toli nenueis gentviliuks ir kaip jiem smagu apsišikt save prieš liaudy tegu parodo katro šaly taip yra .Ne kad kūre darbo vietas galvotų kaip žmonėm padėt bet šitie nedaėde galvoja kaip žmones tik skurdint ,kad tik gryšt y akmens amžių.
Na su tavo proteliu tai jo. Būtinai reikia tikrinti. Nes tie pacanai su savo BMW pacipuotais kaip duoda gazo tai nieko nesimato. Aš čia nekalbu apie senukus kur turi galbūt dar antra golfą ir jau jis kažkiek matosi kad domina. Tas senukas ir taip jau mažai važiuoja. Bet piemenys nusipirkę BMW už 15000 eur pricipuoja ir domina kalnais dūmų. Tokiam asilui svarbiausia kad gerai traukia tas BMW ar ir panašiai.
Balsuoti tik už tuos,kas įsipareigoja atšaukti šitą Gentvilo nesąmonę,teisti aplinkos apsaugos ministrą už masinį miškų sunaikinimą.Baisu kai ministerio nuomone paprastas aplinkosaugininkas turi daugiau kompetencijos už techapžiūros specialistą, maža to, neturėdamas specialių žinių lenda į automobilių kompiuterį.Visame pasaulyje nėra tokio lygio nesąmonės ir kas dar labai liūdna ,tai mūsų ale prezidento poziciją,arba tiksliau jos nebuvimas.Dabar toks įspūdis,kad jam rūpi tik kita šalis ir jos piliečiai,o savi nusispjauti.Ir nereikia aiškinti,kad prezidento atsakomybė tik užsienio politiką, jei jis neatstovauja visų žmonių ir jų lūkesčių,tai kam apskritai reikalingas? Taigi bendrapiliečiai,gal laikas pabandyti ką nors pakeisti,kad šitas š…..das nesitęstų.
Per savo valdymo kadenciją visi šitie valdantieji tiek pridarė Lietuvai ir jos žmonėms žalos ir nuostolių, kad neatsitiesime ilgai! Gerai tik, kad neilgai jiems liko mus terorizuoti! O gentviliuko Lietuvos miškų šitoks“išskerdimas“, išvis nusikalstama veika,- tai pašvarės oras nuo taršos…!! Oi, oi, už daug ką jie turi nešti atsakomybę…!
Ir kada atsiras Lietuvoje prokuroru su stuburu, kurie sugebes susodinti tuos konstitucijos lauzytojus ir niekdarius ?
Valstybinis reketas, daugiau nieko. Cia kaip 90m ateina banditai ir sako susimokek.
Sutinkui jei matai akivaizdziai kad automobilis dumina ar teka is jo tepalai, tada ok.
Kodel aplinkosauga gali stabdyti ir gaisinti musu laika, kaisioti kompus i musu auto ir t.t.
Debilizmas visiskas, matyt aplinkosauga gavo zalia sviesa reketuoti tauta, kitaip viso sito beprotizmo nepavadinsi.
Na kas dejavo kad aplinkosaugininkų trūksta? Jų maža alga ir nieks nenori ten eit dirbti. Va bus proga prisidurti prie atlygio ir paskata ten dirbt.
Kokie yra skiriamieji ženklai naujų pareigūnų? At stoti reiks ir iš karnavalo grįžtantiems su Vokiškom ,Rusiškom, Amerikoniškom formomis apsivilkusiems. Ar segės visi vardinius žetonus?
Kai kuriose pasaulio šalyse tikrina automobilių taršą. Policija. Kol vienas policininkas bendrauja su vairuotoju, kitas turi nešiojamą dujų analizatorių, kurį prikiša prie automobilio išmetimo vamzdžio, palaiko kelias sekundes ir iš karto mato, ar automobilio išmetamos dujos neatitinka normų. Prie jokių automobilio kompiuterių niekas nesijungia. Jei automobilis teršia, užregistruojamas sitemoje, vairuotojas įspėjamas, kad susitvarkytų automobilį. Ir taip iki sekančio patikrinimo. Policija vėl gali patikrinti po kelių mėnesių, pusmečio ar metų, vėl atsitiktinai šį automobilį sustabdyti ir patikrinti. Jei automobilio išmetamosios dujos vėl viršija taršos normas, vairuotojui duodamas mėnuo, kai kuriose šalyse ilgesnis laiko tarpas, susitvarkyti automobilį. Jei po kiek laiko vėl paklius policijai ir išmetamosios dujos vėl viršis taršos normas, tada vairuotojui skiriama bauda, imamasi kitų sankcijų. Ir dar, visame šitame reikale pasigendu automobilių atstovybių pozicijos. Ar bet kas gali jungtis prie automobilio kompiuterio.
Į OBD jungtis kol nepateiks automobilio gamintojo sertifikatą negalima leisti, o ir OBD galima per jungiklį 12v atjungt beliks giriniui tik vamzdį uostyti.