Bendrovė „Vikeda“ stiprina pozicijas JAV

 Bendrovė „Vikeda“ stiprina pozicijas JAV

Populiariuosius ledus „Dadu“ gaminanti Kėdainių įmonė „Vikeda“ savo produkciją jau daugybę metų eksportuoja į įvairias pasaulio šalis. Viena jų – Jungtinės Amerikos Valstijos (JAV).

Tai kone visų eksportuojančių verslininkų geidžiama kryptis, tačiau ten papulti, o juo labiau išsilaikyti lemta ne kiekvienam – ši turtinga, bet itin įnoringa rinka skirta tik stipriausiems.

Todėl daugiau nei dešimt metų į JAV savo produkciją sėkmingai parduodanti bendrovė „Vikeda“ savo eksporto į šią šalį patirtimi pasidalinti buvo pakviesta organizacijos „Versli Lietuva“ renginyje „Eksporto klubas“.

Bendrovės „Vikeda“ generalinis direktorius Algirdas Gauronskis kartu su kolegomis dalyvavo  Kalifornijos universiteto (UCLA) projekte Global Access Programme (GAP), jo tikslas į JAV rinką įvesti naują produktą – ekologiškus beržų sulos ledus. Dalyvavimo GAP programoje patirtimi A. Gauronskis pasidalino organizacijos „Versli Lietuva“ renginyje „Eksporto klubas“. Algimanto Barzdžiaus nuotr. Unikalus produktas

Nors bendrovei „Vikeda“ JAV rinka atsivėrė jau senokai, tačiau įmonės vadovybė nuolat aktyviai dirba, kad ne tik joje išliktų, bet ir stiprintų savo pozicijas.

Todėl prieš keletą metų ledų „Dadu“ gamintojai įsiliejo į JAV ekonomikos mokslininkų vykdomą Kalifornijos universiteto (UCLA) projektą Global Access Programme (GAP), kurio pagalba gilino savo žinias naujų produktų įvedimo į JAV rinką srityje.

„Organizacijos „Versli Lietuva“ renginyje „Eksporto klubas“ buvome pakviesti pasidalinti savo projektine patirtimi, kurią įgijome dirbdami kartu su UCLA universiteto GAP projekto komanda. Šio projekto metu nagrinėjome įmonės „Vikeda“ technologų sukurtų inovatyvių ekologiškų beržų sulos ledų įsiskverbimo į Kalifornijos rinką strategiją bei galimybes.

Renginyje dalyvavo Lietuvos komercijos atašė JAV Laimutis Abeciūnas, taip pat GAP programos vadovai, jie pristatė Lietuvos gamintojams galimybę sudalyvauti Kalifornijos universiteto GAP programoje, kurioje mes 2018 metais jau dalyvavome ir tuo esame labai patenkinti“, – sako bendrovės „Vikeda“ generalinis direktorius Algirdas Gauronskis.

Šiemet smaližių laukia net kelios „Dadu“ naujienos: jogurtiniai ledai su probiotikais, ekologiški beržų sulos ledai ir ekologiškas vanilinis plombyras. „Rinkos aikštės“ TV stop kadraiPirmą kartą

Kalifornijos universiteto programa, anot bendrovės „Vikeda“ vadovo, buvo ne tik naudinga, tačiau ir įdomi patirtis, kuria džiugu pasidalinti su kitais.

„Bendrovė „Vikeda“ GAP programoje kartu su dar trimis Lietuvos įmonėmis startavo pernai, tai buvo pirmas kartas, kai lietuviai dalyvauja šioje programoje. Joje dalyvauti tikrai buvo labai verta ir įdomu. Šiemet JAV startuojame su nauju savo produktu – beržų sulos ledais, kuriuos gaminame turbūt vieninteliai pasaulyje.

Kalifornijos universiteto komanda mums padėjo susidėlioti šio produkto įvedimo į JAV rinką strategiją, pakankamai daug prisidėjo prie paties produkto pritaikymo JAV rinkai, buvo puiki galimybė pasimokyti, kaip tokios apimties projektus vykdo profesionalai. Projekto metu svečiavomės Kalifornijoje, o projekto organizatoriai buvo atvykę pas mus, lankėsi mūsų ledų fabrike, taip pat kartu dalyvavome Europos parodose, daug bendravome internetu“, – pasakoja A. Gauronskis.

Mažiau cukraus

Lietuviams aiškinti, kad beržų sula – vertingas produktas, nereikia. Suloje yra daug žmogaus organizmui svarbių mikroelementų, taninų bei organinių rūgščių.

Tačiau manoma, kad net ir mažai apie sulą girdėjusiems amerikiečiams tokie ledai pasirodys verti dėmesio.

„Viena tyrimo dalių atskleidė, kad Kalifornijos gyventojai ne tik nelabai numano, kas yra sula, bet ir apskritai nežino, kas yra beržas. Tačiau nepaisant to GAP projekto metu paaiškėjo, kad mums tikrai verta dėti pastangas ir šį produktą įvesti JAV. Vis tik po kartu su Kalifornijos universiteto komanda atliktų tyrimų buvo nuspręsta, kad beržų sulos ledai startuos ne visoje JAV rinkoje, o tik vienoje valstijoje – susikoncentravome ties Kalifornija.

Ši valstija yra didžiausia ekologiškų, sveikuoliškų produktų rinka pasaulyje, jos vartotojas yra labai reiklus produkto sudėčiai, itin orientuotas į sveiką gyvenimo būdą, todėl esame tikri, kad beržų sulos ledai tokį vartotoją sudomins.

Visgi įvedamą naują produktą reikėjo pritaikyti prie šio vartotojo poreikių. Todėl ledų porciją darėme mažesnę, sumažinome ir pridėtinio cukraus kiekį, išryškinome naudingąsias beržų sulos savybes. Beje, lygiai toks pats produktas, koks buvo sukurtas JAV sveikuoliams, pasieks ir Lietuvos vartotojus“, – sako A. Gauronskis.

Teks palūkėti

Kol kas ekologiškų beržų sulos ledų „Dadu“ parduotuvių lentynose dar nėra, tačiau šie dviejų skonių – švelnios mėtos bei juodųjų serbentų – skanėstai jau visai netrukus turėtų pasirodyti Lietuvos parduotuvėse.

„Beržų sula vis dar renkama, vis dar teka į talpas, tačiau šio produkto gamyba prasidėjo ir antroje balandžio pusėje beržų sulos ledai jau pasirodys prekybos vietose Lietuvoje. Amerikiečiams šių ledų dar teks palaukti bent iki vasaros vidurio“, – paaiškina pašnekovas.

Šį sezoną bendrovė „Vikeda“ pristato ir daugiau gardžių naujienų. Smaližių laukia jogurtiniai ledai su probiotikais, plečiasi spalvotų ledų linija – juodų ir žalių ledų kompaniją papildys daugiau spalvų. Dar viena naujiena – populiariausias įmonės produktas pieniškas plombyras „Dadu“ turės brolį dvynį ekologišką plombyrą.

1 Komentaras

  • Anea?. O aš apsinuodyjau tais dadu ledais kažkokios klevų sulos skonio, šlykštūs jie baisiai, vėmiau 3 dienas, jie ten galimai salmonelėmis pagardinti, kaip ir visa jų produkcija. Nenuostabu, kokią akcininkė, tokia ir produkcija. ROSSIJA VPERIOD!!!

Rekomenduojame parsisiųsti:

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video