Ligonių kasos konsultuos nauju telefono numeriu

 Ligonių kasos konsultuos nauju telefono numeriu

​Ligonių kasos nuo gruodžio 1 dienos gyventojus konsultuoja naujuoju telefonu numeriu (8 5) 232 2222.

Pigiau

Pasak VLK Draudžiamųjų privalomuoju sveikatos draudimu registro skyriaus vedėjos Natalijos Jelenskienės, toks sprendimas priimtas siekiant gerinti gyventojų aptarnavimą ir mažinti finansinę naštą besikreipiantiems, t. y. atsisakyta padidinto tarifo telefono linijos.

Skambučiai į ligonių kasų gyventojų aptarnavimo numerį nuo šiol bus apmokestinami pagal pasirinkto ryšio operatoriaus taikomą tarifą ar mokėjimo planą. Turintiems nemokamų neiškalbėtų minučių arba neribotų minučių pokalbiams – skambučiai dėl konsultacijų į ligonių kasas nekainuos.

Konsultavosi kas penktas

Kasmet į ligonių kasas kreipiasi vis daugiau žmonių. Pernai konsultavosi kone kas penktas Lietuvos gyventojas – atsakyta į 555 tūkstančius klausimų. Konsultacijų telefonų dalis sudarė 30 proc. Taip pat buvo konsultuojama el. paštu, „skaipu“, teritoriniuose ligonių kasų skyriuose, socialiniuose tinkluose.

VLK primena, kad informacija apie asmens duomenis, kurių saugą ligonių kasos privalo užtikrinti, teikiama tik atvykus į teritorinių ligonių kasų gyventojų aptarnavimo skyrius ir pateikus asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (jei kreipiasi asmens atstovas – jo asmens tapatybę ir atstovavimą patvirtinančius dokumentus) arba pateikus (atsiuntus el. paštu info@vlk.lt) pasirašytą prašymą.

Didžiąją dalį ligonių kasų paslaugų – sužinoti, ar esate draustas, kiek kainavo gydymas, pasitikrinti eiles gydymo įstaigose – jau galima internetu – www.vlk.lt

Gyventojai konsultuojami ligonių kasų darbo metu – pirmadienį–ketvirtadienį nuo 8 val. iki 17 val., penktadieniais – iki 15.45 val. Rūpimus klausimus ligonių kasų specialistai kviečia užduoti skambinant (8 5) 232 2222 (iš užsienio +370 5 232 2222), taip pat el. paštu info@vlk.lt.

Rekomenduojame parsisiųsti:

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video