„Paysera“ patyrė kibernetinę ataką, klientai gali patirti nepatogumų
Finansinių technologijų įmonė „Paysera“ patyrė kibernetinę ataką, dėl kurios laikinai neteikiamos jos paslaugos arba jos veikia lėtai, trečiadienį pranešė įmonė.
„Paysera“ praneša fiksuojanti DDoS (paskirstyto paslaugų trikdymo) ataką prieš įmonės infrastruktūrą. Dėl šios priežasties klientai ir internetinių parduotuvių pirkėjai gali patirti laikinus paslaugų sutrikimus arba sulėtėjusį sistemų veikimą“, – pranešime teigė bendrovė.
Įmonė teigimu, jos specialistai siekia kuo greičiau atkurti įprastą paslaugų tiekimą. Atkūrusi veiklą bendrovė žada apie tai informuoti.
Pasak „Payseros“, ataka neturi įtakos klientų duomenų ar lėšų saugumui, ji skirta sutrikdyti sistemų pasiekiamumą ir greitį.
DDoS ataka – tai didelis skaičius užklausų, nukreiptų į interneto svetaines, siekiant perkrauti palaikančias sistemas.
„Paysera“ praėjusių metų pabaigoje iš licencijos netekusios finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ įsigijo 147 savitarnos mokėjimo terminalus, iš jų dalis jau veikia gydymo įstaigose, pavyzdžiui, Panevėžio rajono, Šiaulių centro poliklinikose, Marijampolės ligoninėje.
„Paysera“ 2024 metų pabaigoje skelbė, kad „foxbox“ terminalų paslaugos, įskaitant mokėjimo funkcijas, bus visiškai atnaujintos per du mėnesius, o ši investicija atsipirks per maždaug dvejus metus. Didžioji dalis, arba 80 proc. terminalų įrengti gydymo įstaigose.
Pagrindinė „Payseros“ veikla – e. prekybos mokėjimai, tačiau įmonė skelbia pastaruoju metu investuojanti į fizinių atsiskaitymų rinkos plėtrą. Be „Foxpay“ terminalų, ji pernai įsigijo įmonės „Brand Lions“ sukurtą virtualią kasą, valdo bankomatų tinklą.
„Paysera“ skelbia kasmet aptarnaujanti e. mokėjimų už maždaug 1 mlrd. eurų.
1 Komentaras
Visas kraujasiurbes blakes, t.y. tarpininkus, privaloma naikinti!