7 būdai, kaip grožio salonui pritraukti klientus
Dėl gerėjančios ekonominės padėties atsiranda vis daugiau verslų. Tačiau bet kokio pobūdžio verslas turi turėti savo klientų ratą, kad galėtų sėkmingai išsilaikyti tarp konkurentų. Pritraukti lankytojus išties nėra lengva užduotis, ypač grožio salonams, nes konkurencija šioje rinkoje yra milžiniška. Todėl norint pasiekti rezultatą, reikia nemažai pasistengti.
1. Socialinių tinklų išnaudojimas
Visi žmonės naudojasi socialiniais tinklai. Na, ir kaip gi be jų, tiesa? Tad čia skelbti apie savo siūlomas paslaugas – būtina! Kuo aktyviau skelbsite įvairią informaciją savo Facebook arba Instagram profilyje, tuo daugiau sekėjų pritrauksite. Būtinai prašykite, kad jau apsilankiusios klientės paliktų atsiliepimus, dalinkitės savo darbų nuotraukomis. Taip galėsite plėsti bendruomenę.
2. Reklama socialiniuose tinkluose
Šiuo atveju, reklama socialiniuose tinkluose, reiškia mokamą reklamą, kuri nukreipta į Jūsų tikslinę auditoriją. Skelbkite konkursus, nuolaidas, skelbimus, pasiūlymus, akcijas. Visą tai leis pritraukti naujų klientų, kurie taps lojaliais. Be to, svarbu paminėti, jog puikių rezultatų tokiu būdu galima pasiekti net turint minimalų biudžetą. Tad investuoti – verta.
3. Bendradarbiavimas su nuomonės formuotojais
Influenceris, arba kitaip – nuomonės formuotojas – tai asmuo, kuris per socialines medijas daro įtaką kitų žmonių mąstymui ir elgesiui. Turint mažą biudžetą, galima siūlyti nemokamas paslaugas už reklamą. Na, o turint didesnį biudžetą, galima samdyti net žinomiausius Lietuvos influencerius, tokius kaip Karolina Meschino ar Indrė Stonkuvienė. Renkantis influencerį svarbiausia atsižvelgti į jo sekėjus. Tokiu būdu lengviau pasieksite sau tinkamą auditoriją.
4. Renginių ir konkursų organizavimas
Organizuokite renginius. Nebūtinai išorinius ir nebūtinai didelius bei garsius. Tai gali būti ir paprasti, vidiniai renginiai: salono gimtadienis, atidarymas, kokio nors produkto pristatymas ar pan. Tai padės pritraukti smalsių žmonių bei žiniasklaidą.
5. Salono pristatymas grožio parodose ir įvairiuose renginiuose
Dabar vis labiau populiarėja įvairaus pobūdžio parodos, tame tarpe ir grožio. Būtent jų metu, nemažai merginų išsirenka sau mėgstamą meistrę ar saloną. Jums tereikia pasistengti patraukti lankytojų dėmesį: pasiūlykite nemokamai išbandyti paslaugą, pasidalinkite nuoširdžiais patarimai ir, žinoma, nepamirškite įteikti vizitines korteles.
6. Bendradarbiavimas su panašios veiklos įmonėmis
Kadangi šiais laikais paslaugų pasiūla yra milžiniška, o konkurencija didelė, geriau ne konkuruoti, o ieškoti draugų. Rekomendacijos, kaip žinia, yra geriausia reklama ir dažniausiai jei žmonės pasitiki vienu specialistu, pasinaudos ir jo patarimais. Todėl, jei bendradarbiausite su tokiomis įmonėmis kaip sporto klubai, masažų salonai ar kt., tikrai pritrauksite į savo klientų ratą naujų veidų.
7. Bendradarbiavimas su grožio paslaugų pardavimo platforma Pasiutus Lapė
Pasiutus Lapė nuo kuklios el. parduotuvės šiandien išaugo į vieną didžiausių Lietuvoje specializuotų grožio paslaugų platformų. Ji padeda salonams auginti pardavimus, rasti naujų klientų, sustiprinti įvaizdį virtualioje erdvėje bei leidžia naudotis dar kitais papildomais privalumais. Apie juos ir kitus būdus, kaip plėsti salono klientų ratą, sužinokite perskaitę straipsnį apie klientų pritraukimą į grožio saloną. Na, o svarbiausia, jog dirbant su Pasiutus Lapė Jums nereikės rūpintis dėl kitų, prieš tai paminėtų punktų, nes visą tai už Jus padarys platforma!