Vasario pabaigoje bus pradėta Labūnavos tilto per Barupę rekonstrukcija
Vasario pabaigoje bus pradėti darbai kelyje Aukštutiniai Kaniūkai–Babtai–Labūnava–Kėdainiai. Kaip skelbia tiltą rekonstruosianti AB „HISK“, šiame ruože, Labūnavos miestelyje, bus atnaujintas tiltas per Barupės upę, kuris yra beveik 40 metrų ilgio ir 11,25 metrų pločio. Darbų vertė – daugiau nei 1 mln. 700 tūkst. eurų.
Darbus planuoja baigti greičiau nei numatyta
Bendrovės infrastruktūros projektų vadovas Alvydas Makavičius „Rinkos aikštei“ teigė, jog darbai turėtų užtrukti ilgiau nei metus. Tačiau tikimasi, jog pavyks juos atlikti greičiau.
„Pagal sutartį darbai turi būti baigti 2025 m. gegužės 15 d., tačiau planuojame paspartinti ir baigti šių metų gruodžio mėnesį“, – žadėjo A. Makavičius.
Kaip skelbia Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD), tilto rekonstrukcijos metu bus įrengta nauja statinio perdanga, atramos, sutvarkytos tilto prieigos.
Bendrovės infrastruktūros projektų vadovas detalizuoja, jog darbai vyks keliais etapais.
„Paruošiamieji ir esamų konstrukcijų ardymo darbai: laikino apvažiavimo kelio ir laikino tilto įrengimas, esamų ryšių ir elektros kabelių perklojimas, tilto konstrukcijų bei prieigose kelio konstrukcijos ardymai, – aiškino A. Makavičius. – Tilto konstrukcijų ir prieigų įrengimo darbai: krantinių atramų įrengimas, gulekšnių ir pereinamųjų plokščių įrengimas, perdangos sijų montavimas, turėklinių ir atitvarų blokų montavimas, išlyginamojo betono sluoksnio ir hidroizoliacijos ant tilto ir pereinamųjų plokščių įrengimas, šalitilčio plokščių montavimas, lietaus nuvedimo sistemos įrengimas, apsauginių atitvarų ir turėklų įrengimas, asfaltbetonio dangos įrengimas.
Taip pat lygiagrečiai bus vykdomas naujos kelio konstrukcijos tilto prieigose įrengimas, lietaus nuvedimo sistemos įrengimas, asfaltbetonio dangos įrengimas, sankasos šlaitų ir upės vagos tvirtinimas, atitvarų įrengimas, elektros ir ryšių kabelių perklojimas.“
O baigiamieji darbai apims laikino tilto ir laikino apvažiavimo kelio išardymą, statybvietės išardymą ir plotų rekultivaciją.
Įrengs laikiną tiltą
Kol tiltas bus rekonstruojamas, pasak A. Makavičiaus, pėsčiųjų eismas bus nukreipiamas šalia tilto esančiu pėsčiųjų taku. Tuo metu automobiliai, kad kelionės nesustotų, galės judėti greta remontuojamo tilto įrengtu laikinuoju tiltu, o atnaujinus statinį jos taps dar saugesnės ir komfortiškesnės.
Minėto projekto vertė – 1 mln. 731 tūkst. 847 Eur (su PVM).
Tiltui – beveik septynios dešimtys metų
Kaip skelbia LAKD, Labūnavoje tiltas per Barupę buvo pastatytas 1958 metais. Projektas parengtas vadovaujantis tuometiniais reikalavimais, kurie jau seniai neatitinka šiuo metu galiojančių saugumo standartų, todėl tvarkyti tiltą – būtina.
LAKD duomenimis, šiuo metu Lietuvoje yra 109 blogos būklės tiltai, kuriuos būtina tvarkyti.
Šiuo metu dalis tilto yra uždaryta ir automobilių eismas yra leidžiamas tik viena jo puse.
5 Komentarai
Ka paliko Rusai,ta ir turim.Savo statitus tiltus ant vienos rankos pirštu galima suskaičiuoti.Ir ta tilta(koks čia tiltas-lieptas per melioracijos griovi)statis metus su viršum.Reikia šlubo vokiečio,arba Ruso.
Kokie fucking rusai? Lietuviai tą tiltą pastatė. Rusai tik griauti, gadinti moka. Va Kauno rajonas galėtų asfalto dangą atnaujinti iki Babtų, būtų super kelias nuo Kėdainių.
Fuck off, kiss my pypis!
jie irgi,,anksčiau“ nei sakyta atidarė.Matyt primetė,kad bus galima virš sąmatos daugiau nurauti,tai ir čia patemps gumą.
Nejuokinkite liaudies rašytojai ir darbų planuotojai… Tokį tiltą planuojate pastatyti tik per metus laiko????? Nebent savaitę dirbsite prie Labūnavos tilto, po to dingsite mėnesiui vėl kur nors ir taip „tempsite gumą“ statybos terminui ilginti. Manau puikiai pamenate , kad 2016m balandžio mėn buvo pradėtas didžiulis kelio remontas nuo Pelėdnagių iki Labūnavos – buvo panaikinti „linksmieji“ kalneliai, išpjauti medžiai ir taip toliau…Bet šitos kelio atkarpos remontas truko tik nuo 2016m BALANDŽIO mėn. iki LAPKRIČIO mėn. Tai kaip suprasti??? O šitą tiltą planuojate tvarkyti daugiau nei metus. Trūksta žodžių….