Skip to content

Į sodus važiuos daugiau autobusų

 Į sodus važiuos daugiau autobusų

Orams gražėjant vis daugiau žmonių traukia į kolektyvius sodus. Ne paslaptis, kad dalis žmonių, ypač pagyvenusių, į sodus keliauja autobusais. Atsižvelgdama į keleivių srautus, bendrovė „Kėdbusas“ į Kėdainių mieste ir rajone esančius sodus vasaros metu siųs daugiau autobusų.

Daugiausia – į Pašilius

Bene labiausiai autobusų maršrutų nuo šios savaitės daugės į Pašilių sodus. Čia kursuos vadinamieji vasariniai autobusai į Pašilius, taip pat į Labūnavą pro Pašilius. Į šiuos sodus autobusai važiuos praktiškai kas valandą nuo pat šeštos valandos ryto iki aštuntos valandos vakaro. Antradieniais ir penktadieniais papildomi autobusai į Pašilius kelis kartus per dieną važiuos ir pro Vilainius, Šėtos gatve.

Į Daumantų sodus autobusai važiuos pirmadieniais, trečiadieniais ir šeštadieniais po tris kartus per dieną. Į Apytalaukio kolektyvius papildomai paruoštas vienas rytinis reisas. Tačiau į šiuos sodus žmonės tradiciškai važiuoja autobusu, kuris važiuoja į Tiskūnus, Šventybrastį.

Kečiasi ir miesto

Taip pat vasaros laikotarpiui koreguojami maršrutai ir į mieste esančius kolektyvinius sodus – į „Užuovėjos“ sodų bendriją ryte ir vakare užsuks 1-ojo maršruto autobusas. Taip pat šiek tiek keičiasi ir autobusų važiavimo laikas – vakare paskutinis autobusas pro Justianvos sodus važiuos net po 22 valandos.

Tikslius autobusų tvarkaraščius jau galite rasti autobusų stotelėse. Vasaros laikotarpio tvarkaraščiai galios iki lapkričio 1 dienos.

Koreguoja nuolat

Bendrovės atstovai teigia, kad kasmet peržiūrimi keleivių srautai į kolektyvinius sodus, į Daškonių kapines, nes minėtais maršrutais rudens bei žiemos laikotarpiais labai sumažėja keleivių, o kai kuriais – jų visai nelieka. Tad, pasak bendrovės, siųsti autobusą ten, kur keleivių nėra, būtų visiškai netikslinga.

Bendrovė „Kėdbusas“, atsižvelgdama į keleivių prašymus, koreguoja ir miesto autobusų maršrutus. Tokių priemonių imamasi po gyventojų kreipimosi į įmonės atstovus. Bendrovės vadovai teigia, kad keleivių srautų tyrimai vyksta nuolat, tuomet sprendžiama, ar koreguoti konkretų maršrutą, ar siųsti didesnį, ar mažesnį autobusą, taip racionaliai naudojant turimus išteklius bei užtikrinant keleivių pavėžėjimą nuo taško A iki taško B.

Rašyti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video