Pradės dar vieno kelio grandiozinę rekonstrukciją

Netrukus Kėdainių rajone prasidės dar vieni grandioziniai statybos darbai. Baigus tvarkyti vadinamąjį kelią į Surviliškį, bus pradėtas rekonstruoti vadinamasis senasis Krakių kelias. Kėdainių rajone esantis regioninis kelias Kėdainiai–Lipliūnai–Krakės dar pernai buvo pripažintas bene prasčiausios būklės regioniniu žvyrkeliu. Netrukus šis kelias taps vienu iš moderniausių kelių Kėdainių rajone.
Numatė asfaltuoti
Reikia pripažinti, kad rekonstrukcijos darbai kelyje Kėdainiai–Lipliūnai–Krakės turėjo prasidėti dar pernai, tačiau dėl įvairių teisinių niuansų viskas nusikėlė į 2020 metus. Minėtas kelias dar 2019 metais buvo įtrauktas į asfaltuoti numatytų žvyrkelių sąrašą. 2019 metais planuota asfaltuoti kelio ruožą nuo 5,822 km iki 20,914 km. Bendras ruožo ilgis 15,092 km. „Rinkos aikštė“ gavo patvirtinimą, kad darbai bus pradėti dar šiemet.
Paskelbė konkursą
2019 metų pabaigoje Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė rajoninio kelio Nr. 2006 Kėdainiai–Lipliūnai–Krakės ruožo nuo 5,822 iki 20,914 km kapitalinio remonto darbų pirkimo konkursą.
„Šio kelio remonto viešųjų pirkimų procedūros pasibaigė, Lietuvos automobilių kelių direkcija su konkurso nugalėtoju UAB „Kauno keliai“ pasirašė sutartį. Ir viso konkurse dalyvavo šešios bendrovės“, – teigė Viktoras Kuznecovas, Lietuvos automobilių kelių direkcijos Viešųjų pirkimų skyriaus pirkimų specialistas.
[quote author=”Aut. past.”]„Kauno keliai“ senajame Krakių kelyje atliks išties daug darbų. Baigus juos kelio ruožas bus atnaujintas visiškai. Pašalinus seną kelio dangos sluoksnį bus paklotos naujos inžinerinės komunikacijos, įrengtos naujos kelio konstrukcijos, paklotas asfaltas.[/quote]
Daug darbų
„Kauno keliai“ senajame Krakių kelyje atliks išties daug darbų. Baigus juos kelio ruožas bus atnaujintas visiškai. Pašalinus seną kelio dangos sluoksnį bus paklotos naujos inžinerinės komunikacijos, įrengtos naujos kelio konstrukcijos, paklotas asfaltas. Kaimuose įrengtos pėsčiųjų perėjos, autobusų stotelės, saugumo elementai, atlikti visi šiuolaikiški aplinkos sutvarkymo darbai.
Iš viso planuojama atnaujinti daugiau kaip penkiolikos kilometrų kelio ruožą. Rekonstravus kelią padidės važiuojamosios dalies plotis.
Atlikti tyrimai
VĮ „Kelių priežiūra“, bendradarbiaudama su Lietuvos automobilių kelių direkcija, identifikavo regioninius Lietuvos kelius, kurie po potvynių lūžinėja, atsiranda gilios duobės,
ir tuos kelius, kurių danga profiliavimui per plona. Į šį sąrašą pateko senasis Krakių kelias. Kelio Kėdainiai–Lipliūnai–Krakės ruožo nuo 5,8 iki 20,9 kilometro danga pripažinta viena prasčiausių, todėl buvo nutarta šį kelią rekonstruoti iš esmės. Pažymima, kad šiuo keliu kasdien važiuoja nuo 58 iki 287 automobilių, todėl jam reikalinga papildoma priežiūra. Dėl tvarkomo vadinamojo senojo Krakių kelio labiausiai turėtų nudžiugti Lipliūnų bei Krakių gyventojai, mat šis žvyrkelis ilgai kėlė žmonėms galvos skausmą.