Nešvarūs žaidimai net ant reklamos stulpų
Rodos, kultūros renginius organizuojantys žmonės, besirūpinantys kraštiečių užimtumu ir prasminga laisvalaikio veikla, turėtų bendradarbiauti ir gražiai sutarti. Tokio elgesio tikimės iš tų, kurie dirba būtent kultūros srityje. Tačiau pasitaiko, kad didelis ego kartais trukdo konstruktyviai bendradarbiauti. Štai visai neseniai socialiniame tinkle vos prieš metus atsidariusio, bet kėdainiečiams jau gerai žinomo pramogų ir poilsio parko „Adomaitynė“ įkūrėjas Gytis Gaubys pažėrė kritikos Kėdainių kultūros centrui – esą jo darbuotojai piktavališkai plėšo parko reklaminius skelbimus. Vyras nesibodi to vadinti tyčiniu vandalizmu.
Mato konkurenciją
Ilgą laiką svaidęs kaltinimus gyvūnų gerovės tarnybos „Pifas“ atžvilgiu, dabar G. Gaubys tikina, kad jų veiklai pagalius į ratus kiša ne kas kitas, o Kėdainių kultūros centras. Nepaisant to, kad jo vykdomos veiklos ir KKC veiklos sritys absoliučiai niekuo nesusijusios, vyras tikina, kad būtent Kėdainių kultūros centro darbuotojai plėšo jo pakabintus reklaminius skelbimus. Maža to, G. Gaubys tikina, esą „visi žino“ apie tokią darbuotojų veiklą, leisdamas daryti išvadą, kad nuo piktavališko skelbimų plėšymo nukenčia toli gražu ne pirmą kartą.
„Jau juokinga, kad net graudu ir nepavyko pratylėti. Šįryt važiuodamas per miestą pastebėjau, kad nuo miesto skelbimų stulpų vėl nudraskyti skelbimai. Ir juokingiausia, kad visiems žinoma, kad tai daro Kėdainių kultūros centro darbuotojai. Kėdainių kultūros centras ant tiek veržiasi parodyti kultūrą, kad leistinos bet kokios priemonės… Prieš savaitę pakabinome skelbimus A2 formato, mokėjome pinigus už sumaketavimą, už pagaminimą, klijai, laikas ir visumoje išties nepigu… Na, pakabinome. Po dienos jų nebebuvo. Kitą dieną susilaukėme skambučio iš KKC , kuris buvo įrašomas ir išsaugotas kaip įrodymas, su pretenzija, kad mes pakabinome skelbimo plakatą ant jų pasibaigusio galiojimo plakato ir kraščiukas užlipo ant kito plakato. Na, mes iš mandagumo atsiprašėme, jei jiems nepatiko tai ir vakarop, neberadę savų plakatų, pakabinome iš naujo, tik aukščiau, kad niekam nemaišytų ir net nesiliestų prie KKC skelbimų. Bet jie vėl buvo nuplėšti, nes paprastai nenuimsi, kadangi buvo priklijuoti klijais (skystais vinimis). Tad dar kelis turėdami priklijavome centre, bet šįryt pastebėta, kad vėl nėra. Tai dabar tiesiog sukasi begalė klausimų: Ar tie stulpai yra KKC nuosavybė, apie kurią nežinome? Ar čia tokie konkurenciniai „karai“, plėšant kitų informaciją? Ar KKC yra išsipirkę vietą ant tų stulpų, kad niekas kitas daugiau negali?
Labai tikimės, kad KKC susipras, jog taip daryti nėra gražu, jei niekas nepasikeis, tai teks kreiptis kitur ir traktuoti kaip tyčinį vandalizmą, nes pas mus yra išsaugotas ir pokalbis su motyvu ir mieste pilna kamerų, kurios filmuoja…“ – socialiniame tinkle piktinasi G. Gaubys (kalba netaisyta).
[quote author=“O. Mikalauskienė“]Manau, mūsų darbuotojai pasielgė kultūringai – paskambino, perspėjo, ir tik tada plakatus nukabino. Pagalvokite, jei piktybiškai pakenkti būtų kas norėję, argi skambintų ir įspėtų? Vis dėlto kabinant reklamas reikia sąžiningai elgtis ir kitų organizatorių atžvilgiu.[/quote]
Uždengė informaciją
Paskambinus Kėdainių kultūros centro vadovei Onai Mikalauskienei paaiškėjo, kad bent dalis tiesos G. Gaubio nusiskundime tikrai yra. Centro darbuotojai tikrai paskambinę parko įkūrėjui įspėjo, kad jo plakatai uždengė KKC reklamuotų, dar neįvykusių renginių, plakatus.
„Aš pasikalbėjau su darbuotojais, kurie kabina plakatus. Antradienį, klijuojant Kėdainių kultūros centro organizuojamų renginių plakatus, buvo rasti dar tik įvyksiančių renginių informaciją uždengę plakatai. Darbuotojai paskambino parko vadovui, perspėjo apie situaciją, informavo, kodėl plakatai bus nukabinti, ir, taip, plakatai buvo nuimti. Tačiau nebuvo nukabintas nė vienas plakatas, kuris kabojo ant jau įvykusio renginio reklamos. Po antradienio (vasario 18 d.) daugiau nė karto nė vienas iš mūsų darbuotojų nevažiavo, netikrino ir plakatų nenukabinėjo – tą aš sakau visiškai atsakingai“, – informavo O. Mikalauskienė.
Pašnekovė teigė, kad darbuotojai tikrai nekeltų pretenzijų dėl „kraščiuką“ uždengusio plakato.
„Na, aš kalbėjau su darbuotojais – nebūtų jie kėlę parkui pretenzijų ir plakatų nenuiminėtų dėl menkniekio. Buvo užengta svarbi informacija – būsimų renginių datos, laikas“, – tikino Centro vadovė svarstydama, kad tokiu atveju veikiausiai reikia daryti nuotraukas, kad būtų galima turėti įrodymų esant panašaus tipo pretenzijoms.
Nesutarimus išsprendžia
Centro vadovė teigė, kad darbuotojai, kurie klijuoja plakatus, tokį darbą dirba ne pirmus metus ir puikiai žino, kaip tą daryti. Maža to, jie susidūrę su įvairiomis situacijomis ir paprastai visos jos išsprendžiamos gražiuoju.
„Būna dažnokai nesusipratimų, kai naujos organizacijos pradeda klijuoti reklaminius plakatus. Nutinka taip, kad plakatus klijuoja veikiausiai visai pašaliniai žmonės, daro tą neatsakingai, klijuoja ant kitų aktualių plakatų viršaus. Žinoma, būna pikta, bet visuomet pasiskambinus situaciją išsiaiškiname ir problemos nebesikartoja.
Manau, mūsų darbuotojai pasielgė kultūringai – paskambino, perspėjo, ir tik tada plakatus nukabino. Pagalvokite, jei piktybiškai pakenkti būtų kas norėję, argi skambintų ir įspėtų? Vis dėlto kabinant reklamas reikia sąžiningai elgtis ir kitų organizatorių atžvilgiu.
Su kitais organizatoriais mes sutariame, būna, jie patys paskambinę paprašo, kad mūsų darbuotojai ne tik Centro renginių, bet ir jų organizuojamų renginių reklaminius plakatus iškabintų, ir mes tikrai mielai sutinkame padėti.
Poilsio parkui „Adomaitynė“ mes ne konkurentai ir jie mums ne konkurentai. Priešingai – mūsų kolektyvai yra talkinę parkui su koncertinėmis programomis. Ir šiuo atveju ne nuo mūsų prasidėjo ši intriga. Kaip minėjau – darbuotoja pasielgė profesionaliai – paskambino, paprašė laikytis elementarios kultūros“, – reziumavo O. Mikalauskienė.