Nelikus „privatininkų“ išaugo „Kėdbuso“ pelnas
Nuo liepos 4-osios Kėdainiuose nebevažinėja privatūs maršrutiniai taksi, apie du dešimtmečius vežioję keleivius pačiais populiariausiais maršrutais. Ne paslaptis, kad šiais maršrutiniais taksi važiuodavo daugybė keleivių, tad savivaldybei nusprendus nepratęsti sutarties visa keleivių pervežimo našta teko „Kėdbusui“. Panašu, kad bendrovei pavyko susidoroti su naujais iššūkiais, užpildyti maršrutus ir užtikrinti sklandų keleivių vežimo procesą. Bendrovės atstovai pabrėžia, kad padidėjo ir bendrovės pajamos. Tikimasi, kad jos dar augs.
Pajamos išaugo
„Tarybos nariams pateikėme informaciją, kad pajamos išaugo daugiau nei 20 tūkstančių eurų, lyginant su 2015 metų devynių mėnesių laikotarpiu. Manau, kad pajamų didėjimą lėmė tai, kad nuo liepos perėmėme privačių mikroautobusų maršrutus“, – paaiškino Julius Lukoševičius, „Kėdbuso“ valdybos pirmininkas.
Priekaištų nesulaukė
Privačių maršrutų perėmimas, pasak vadovybės, vyko gana sklandžiai. Procesas vyksta ir šiuo metu, mat yra peržiūrimi, racionalizuojami maršrutai.
„Nei „Kėdbuso“ valdyba, nei rajono savivaldybės administracija nesulaukė priekaištų iš gyventojų, tad manome, jog maršrutų perėmimas įvykdytas gana sklandžiai. Maršrutų kiekis nesumažėjo, o šiuo metu jie yra racionalizuojami, peržiūrimi, kad gyventojams būtų dar patogiau, kad autobusai nedubliuotų vienas kito ir pan.“, – tikino J. Lukoševičius.
Ką peržiūrės?
„Kėdbusas“ turi aptarnauti net du 7 ir 4 maršrutus. Taip pat priemiestinį maršrutą Nr. 64 (Autobusų stotis–Daumantų kolektyviniai sodai). Įmonės autobusai netgi važiuoja tokiu pat grafiku, kaip važiuodavo privatininkai. Tad stengiamasi, kad keleiviai nepatirtų jokių nepatogumų.
Tiesa „Rinkos aikštės“ duomenimis, šie maršrutai dabar ir yra peržiūrimi, nes dažnai būna, jog du to paties maršruto autobusai į galutinį sustojimą atvažiuoja kartu.
Uždirbs ir iš bilietų
Pabranginus autobusų bilietus bendrovėje taip pat padidės ir pajamos. Tačiau pasak J. Lukoševičiaus šis skaičius bendrovei nebus labai žymus.
„Nuo Naujųjų metų pabranginus bilietus vienu ar dviem centais bendrovės pajamos per metus išaugs apie 10 tūkstančių eurų. Tai nėra didelė suma, o didiname ne dėl to, kad daugiau uždirbtume, o tam, kad mūsų vairuotojams būtų patogiau ir būtų užtikrintas grafiko laikimasis“, – pabrėžė „Kėdbuso“ valdybos pirmininkas.