Mokytoja Austė Stankevičiūtė: nuo italų filologijos iki Metų darbuotojos titulo

 Mokytoja Austė Stankevičiūtė: nuo italų filologijos iki Metų darbuotojos titulo

Kėdainių kalbų mokyklos metų darbuotoja išrinkta italų kalbos mokytoja Austė Stankevičiūtė./ Agotos Spiečiūtės ir „Rinkos aikštės“ archyvo nuotr.

Agota SPIEČIŪTĖ

Kėdainių kalbų mokykla pirmą kartą savo istorijoje organizavo Metų darbuotojo rinkimus, o laureate tapo italų kalbos mokytoja Austė Stankevičiūtė. Tai ne tik išskirtinis įvertinimas jaunos pedagogės karjeroje, bet ir jautrus viso kolektyvo pripažinimas už jos profesionalumą, draugiškumą ir pagalbą kitiems.

Kelias į mokyklą

Austė Stankevičiūtė, gimusi ir augusi Kėdainiuose, 2017 m. baigė Kėdainių „Atžalyno“ gimnaziją. Vėliau Vilniaus universiteto Filologijos fakultete įgijo humanitarinių mokslų bakalauro laipsnį italų filologijos srityje. Per studijas ji ne tik gilinosi į italų kalbą ir kultūrą, bet ir atliko vertimo praktiką, kur vertė tekstus iš italų į lietuvių kalbą.

„Mokytojauti pradėjau tik 2022 metais. Pradžia buvo tikras iššūkis, nes mano akademinių žinių bazė buvo apie kalbą ir vertimą, o pedagoginis darbas reikalavo kitokio požiūrio. Tačiau tai buvo puiki proga augti, mokytis iš kolegų ir praktikos“, – sako Austė.

Profesinis augimas

Austė per trejus metus Kėdainių kalbų mokykloje ne tik sėkmingai įsitvirtino, bet ir pelnė kolegų pripažinimą. Jos profesionalumas, draugiškumas, pagalba kitiems, empatija ir gebėjimas dalintis žiniomis tapo pagrindiniais aspektais, dėl kurių ji buvo pripažinta Metų darbuotoja. Mokytoja ypač vertina kolegų indėlį į jos profesinį kelią.

„Atėjusi į mokyklą jaučiausi labai šviežia. Mano pirmieji žingsniai buvo lydimi kolegių patarimų, paramos ir bendrų diskusijų. Tokios kolegės kaip Loli, Agnė ir Aistė man buvo neįkainojama atrama“, – sakė Austė.

Austė tiki, kad mokymasis turi būti įdomus, todėl savo pamokose ji aktyviai naudoja technologijas, žaidimus ir kitus inovatyvius metodus. Ji pabrėžia, kad šiuolaikiniai mokiniai yra technologijų karta, todėl mokytojas turi gebėti suderinti tradicinius ir modernius mokymo metodus.

Aut. past.

Mokytoja taip pat dėkinga seminarų ir kursų lektoriams, kurie padėjo jai įsisavinti pedagogines ir psichologines žinias, reikalingas darbui su įvairaus amžiaus mokiniais.

Kasdienės pamokų žvaigždės

Austė tiki, kad mokymasis turi būti įdomus, todėl savo pamokose ji aktyviai naudoja technologijas, žaidimus ir kitus inovatyvius metodus. Ji pabrėžia, kad šiuolaikiniai mokiniai yra technologijų karta, todėl mokytojas turi gebėti suderinti tradicinius ir modernius mokymo metodus.

„Norint sudominti vaiką, reikia pasitelkti įvairias priemones – nuo žaidimų iki technologijų. Pavyzdžiui, darželyje mokytis kalbą geriausia per žaidimus, o vyresniems mokiniams tinka audiovizualinės priemonės ar interaktyvios užduotys,“ – dalijasi Austė.

Asmenybė ir vertybės

Austė dėkoja savo mamai, kuri taip pat yra mokytoja, už pirmąsias praktines pamokas.

„Mama man buvo ne tik inspiracija, bet ir tikras patarimų lobynas. Ypač padėjo pradedant darbą su vaikais – nuo paprastų, bet esminių klausimų, kaip sudominti vaiką, iki veiklų planavimo“, – atvirauja Austė.

Kalbų mokyklos direktorė Aida Bilinskienė neabejoja, kad įvertinimai skatina ir kuria gerą atmosferą, tad Metų darbuotojo rinkimai veikiausiai taps nauja šios ugdymo įstaigos tradicija.

Aut. past.

Mokytojos nuomone, svarbiausia kalbos mokymuisi yra noras ir nuolatinis domėjimasis ne tik kalba, bet ir jos kultūra. Ji tiki, kad kalbos mokymasis yra kelias į platesnį pasaulio suvokimą, o jos, kaip mokytojos, tikslas yra padėti mokiniams įveikti kalbų barjerus ir atrasti džiaugsmą mokytis.

Įvertinimai skatina ir kuria gerą atmosferą

Kalbų mokyklos direktorė Aida Bilinskienė neabejoja, kad įvertinimai skatina ir kuria gerą atmosferą, tad Metų darbuotojo rinkimai veikiausiai taps nauja šios ugdymo įstaigos tradicija.

Jos pasiūlymui, kad patys darbuotojai vertintų vienas kitą, pastebėtų gerąsias savybes, kompetenciją, kūrybiškumą ir išsirinktų geriausiąjį, kolektyvo dauguma pritarė. Visi darbuotojai patys turėjo galimybę pasiūlyti ir apdovanojimo formą.

Mokyklos vadovės tikslas – nuolat atkreipti dėmesį, pastebėti ir įvertinti darbuotojų veiklą ir skatinti juos už labai gerą, sąžiningą, kūrybišką darbą, iniciatyvumą, pareigingumą bei pasiektus veiklos rezultatus. Taip palaikomas pozityvus darbuotojų indėlis į mokyklos veiklą.

Vienas iš svarbiausių uždavinių – motyvuoti darbuotojus tobulinti savo profesines kompetencijas, tačiau visos darbuotojų ir pedagogų skatinimo priemonės gerina psichologinę kolektyvo narių savijautą, augina jų savivertę bei kuria saugią emocinę aplinką.

Rašyti komentarą

Dėmesio! El. paštas nebus skelbiamas. Komentuodami esate atsakingi už savo išsakytas mintis. Gerbkime vieni kitus, venkime patyčių, nekurstykime neapykantos ir susipriešinimo. Skaitytojų komentarai neatspindi „Rinkos aikštės“ redakcijos nuomonės.

Už komentarus atsakingi juos parašę asmenys.

Rekomenduojame parsisiųsti:

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Skip to content