Miesto centre – didelis specialiųjų tarnybų sujudimas: gautas „eCall“ pranešimas apie nelaimę (GALERIJA)

 Miesto centre – didelis specialiųjų tarnybų sujudimas: gautas „eCall“ pranešimas apie nelaimę (GALERIJA)

Ketvirtadienį perpiet pačiame Kėdainių miesto centre buvo matyti gausios specialiųjų tarnybų pajėgos./Dimitrijaus Kuprijanovo nuotr.

Ketvirtadienį perpiet pačiame Kėdainių miesto centre buvo matyti gausios specialiųjų tarnybų pajėgos. Bendrajame pagalbos centre gautas automatinis pranešimas apie įvykusią nelaimę.

12 val. 14 min. gautas „eCall“ automatinis pranešimas, kad Kėdainiuose, ties J. Basanavičiaus gatvės 51-uoju namu, galimai įvyko eismo įvykis.

Į įvykio vietą pasiųstas Kėdainių priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos pirmasis ir antrasis skyriai, greitosios medicinos pagalbos medikai ir policijos pareigūnai.

Atskubėję ugniagesiai gelbėtojai išžvalgė visą J. Basanavičiaus gatvę ruože nuo rajono savivaldybės iki Tilto gatvės, tačiau eismo įvykio nepastebėjo.

Tuomet gelbėtojai patikrino miesto centre esančią prekybos centro automobilių stovėjimo aikštelę. Čia taip pat avarijos nerasta.

Ugniagesiai, atlikę žvalgybą, grįžo į būstinę.

Tuo metu greitosios medicinos pagalbos medikai ir policijos pareigūnai patikrino visus gatvėje ir aikštelėje stovėjusius automobilius, mat „eCall“ mygtuku galėjo pasinaudoti vairuotojas, kuriam automobilyje sutriko sveikata. 

Bendrasis pagalbos centras pasinaudojo techninėmis priemonėmis – iš centro buvo pasiųstas signalas į automobilį. Tuomet automobilyje esanti sistema pradeda skleisti garsinį signalą ir tarnybos greičiau gali aptikti nelaimėlį. 

Tačiau net ir panaudojus technines priemones, signalo girdėti nebuvo. 

Manoma, kad automobilis tiesiog nuvažiavo. 

Tai galėjo būti arba automobilio sistemos gedimas, arba kas nors netyčia galėjo nuspausti automobilyje esantį pagalbos mygtuką, kuris automatiškai informuoja visas tarnybas apie pagalbos poreikį.

„eCall“ sistema nėra kažkoks naujas dalykas, ši sistema montuojama naujesniuose automobiliuose.

Kėdainių specialiųjų tarnybų atstovų teigimu, jiems kartas nuo karto tenka reaguoti į automatinius pranešimus, o pasitaiko visko: būna, kad išties įvyksta avarija ar važiuojant žmogui sutrinka sveikata, o būna, kad ir netyčia žaisdami vaikai nuspaudžia pagalbos mygtuką.

Yra fiksuota atvejų, kad mūsų rajone pagalba buvo iškviesta dėl automobilio techninio gedimo.

3 Komentarai

  • Tokį atstumą ugniagesiai galėjo ir pėsti neskubėdami ateiti su gesintuvu rankose- būtų greičiau, nei apvažiuoti. Ir lėšų sutaupytų..

    • Tai eikit. Kas trukdo?

  • Ot tai BPC sistemos tobulumas – net neturi (ar nemato) informacijos, is kokios masinos atejo pranesimas…

Rašyti komentarą

Dėmesio! El. paštas nebus skelbiamas. Komentuodami esate atsakingi už savo išsakytas mintis. Gerbkime vieni kitus, venkime patyčių, nekurstykime neapykantos ir susipriešinimo. Skaitytojų komentarai neatspindi „Rinkos aikštės“ redakcijos nuomonės.

Už komentarus atsakingi juos parašę asmenys.

Rekomenduojame parsisiųsti:

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video

Skip to content