„Mas Laus“ pristato naują rudens/žiemos avalynės kolekciją „Inspiration“ (FOTOGALERIJA)
www.rinkosaikste.lt
Prekės ženklas „Mas Laus“ pristato naują rudens/žiemos kolekciją „Inspiration“ (liet. „Įkvėpimas“). Tai yra pirmoji „Mas Laus“ kolekcija, tad turi ypatingą reikšmę Maslauskų šeimai. Batsiuvių šeima išleido daugiau nei 15 kolekcijų per 25 metus būdami „Batų Namai“, bet pagaliau pasiryžo tapti tarptautiniu prekiniu ženklu ir įgyvendinti didžiausią šeimos svajonę – sulaukti pasaulinio pripažinimo arba, kaip sakė šeimos verslo įkūrėjas, a. a. Žanas: „Noriu, kad mūsų batais pasipuošę žmonės vaikščiotų visose gražiausiose pasaulio gatvėse!“ Būtent dėl šios priežasties naujoji kolekcija yra pavadinta „Įkvėpimas“, o batų modeliai pavadinti pagal tai, kas įkvepia kurti bei siekti svajonių – architektūra, gamta, meilė, aistra…
Klauso savo širdies ir muzikos
Nors vieną įkvėpimo šaltinį išskirti sunku, nes jų yra daug, pats didžiausias įkvėpimas dizainerei Gintarei Maslauskienei yra muzika.
„Kurdama modelius šiai kolekcijai klausiausi ne tik savo širdies, bet ir muzikos, tapusios pagrindiniu įkvėpimo šaltiniu. Dažniausiai mano dienos buvo pripildytos roko, tad tai ir atsispindi kone visuose darbuose. Bet muzika nėra vienintelis mano įkvėpimo šaltinis.
Manau, kad įkvėpimą rasti galima daugybėje kasdieniškų dalykų. Beveik visada po kolekcijos pristatymo sulaukiu klausimų, kas mane įkvepia, kur semiuosi savo idėjų, ir niekada neturiu vieno paprasto atsakymo, nes manau, kad visi menininkai, dizaineriai ar bet kuris kūrybingas žmogus randa įkvėpimą daugybėje dalykų bei veiklų.
Net praeivis gatvėje ar bendravimas bei buvimas kartu su šeima ir artimais draugais gali tapti įkvėpimo šaltiniu. Todėl šios kolekcijos modelius pavadinome įvairiausiais įkvėpimo šaltiniais“, –sakė Gintarė.
Tendencijų nesivaiko
Nauja G. Maslauskienės sukurta kolekciją dar labiau pabrėžia tai, kad „Mas Laus“ yra tvarios ir lėtos mados kūrėjai, tad tendencijų nesivaiko.
„Tendencijos yra per daug laikinos tvariai madai. Kai kuriu batus, visų pirma bandau atkreipti dėmesį į patogumą – kad būtų lengva įauti koją, patogu vaikščioti, kad išėjus į miestą su savimi nereikėtų neštis ir vėliau persiauti patogesnių batų.
Visada ieškau tobulo balanso tarp unikalaus dizaino ir patogumo bei kokybės. Tikime, kad žmonės vis labiau atsigręžia į tvarumą ir vertina tai, ką mes darome.
Manau, kad geriau jau įsigyti vieną kokybišką batų porą, kuri tarnaus keletą metų ir turės nesenstantį dizainą, nei kas mėnesį pirkti pigius, tuo metu ant bangos esančius batus ir po „trendo“ pabaigos juos išmesti.
Manau, kad madingiausi žmonės yra tie, kurie turi savitą stilių, o ne tiesiog daug madingų rūbų bei avalynės porų spintoje iš masinių, tendencijas pigiai pardavinėjančių parduotuvių“, – sako dizainerė Gintarė.
Pakelia vis į naują lygį
Drąsus dizainas, įvairios spalvos bei raštai jau tapo vizitine prekinio ženklo kūrybos kortele, tad su kiekviena kolekcija stengiamasi vis labiau tai pabrėžti ir pateikti vis įdomesnių modelių bei sprendimų.
„Gintarės kūryba su kiekviena kolekcija mus pakelia vis į naują lygį, jos unikalus dizainas bei reiklumas su kiekviena kolekcija auga, tad žinome, kad mūsų kūryba bei jos balansas su kokybe ir patogumu yra aukščiausio lygio. Todėl tikime, kad tik laiko klausimas, kada tai įvertins viso pasaulio žmonės.
Maksimalizmas yra įskiepytas mūsų šeimoje, visada patys sau keliame tik aukščiausius standartus tiek gyvenime tiek darbe. Esu įsitikinęs, kad tai atsispindi mūsų darbuose. Gintarės kūryba bei gamybos komandos sugebėjimas išpildyti jos idėjas mus veda pirmyn labai dideliu greičiu.
Tai, kas anksčiau iš Gintarės eskizo atrodė neįmanoma pagaminti, dabar kuo puikiausiai yra išpildoma, ir su kiekviena kolekcija išmokstame kažko naujo“, – sakė „Mas Laus“ vadovas Benas Maslauskas.