Kelyje Kėdainiai–Surviliškis verda darbai

Spalio mėnesio pradžioje bus atlikta didžioji dalis darbų
Pavasarį Kėdainių rajone prasidėjęs didžiausias šiais metais mūsų krašte kelininkų vykdomas projektas sparčiai juda į priekį. Kelio ruožo Kėdainiai–Surviliškis atnaujinimo darbus vykdanti bendrovė „Kauno tiltai“ „Rinkos aikštę“ informavo, kad darbai vykdomi sklandžiai ir pagal grafiką. Visus darbus planuojama baigti iki lapkričio vidurio.
Darbai vyksta nuolat
Kelio Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys ruožo nuo 5,00 iki 16,90 kilometro rekonstrukciją darbininkai pradėjo gegužės mėnesį.
„Šiuo metu valstybinės reikšmės kelyje Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys aktyviai vykdomi žemės sankasos ir dangos konstrukcinių sluoksnių įrengimo darbai, taip pat lygiagrečiai įrenginėjamos lietaus nuotekų ir dangos drenažo sistemos. Formuojami pėsčiųjų takai – įrengiama žemės sankasa ir šalčiui atsparus sluoksnis, įrengiamos vandens pralaidos, tvirtinamos vagos, įrengiamas kelkraščių viršutinis dangos sluoksnis bei nuovažos. Taip pat atliekamas kelio šlaitų tvirtinimas augaliniu sluoksniu (užsėjant žolę), montuojami kelio bortai ir tvarkomi melioracijos tinklai“, – „Rinkos aikštei“ dėsto AB „Kauno tiltai“ Kelių tiesimo aikštelės Nr.1 vadovas Modestas Urbonavičius.
Atnaujina tiltą
Vykdant kelio atnaujinimo darbus, „Kauno tiltai“ pastatys ir naują tiltą per Kruosto upelį. Čia darbai taip pat jau įsibėgėjo.
„Vykdant tilto per Kruostą rekonstrukciją ir išardžius buvusią konstrukciją, jau įrengtos perdangos sijos, ateityje laukia perdangos betonavimo darbai bei asfalto dangos įrengimas“, – paaiškino M. Urbonavičius.
[quote author=”Aut. past.”]Šiuo metu valstybinės reikšmės kelyje Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys aktyviai vykdomi žemės sankasos ir dangos konstrukcinių sluoksnių įrengimo darbai, taip pat lygiagrečiai įrenginėjamos lietaus nuotekų ir dangos drenažo sistemos.[/quote]
Didžioji dalis darbų
Pasak „Kauno tiltų“ atstovo, spalio mėnesio pradžioje bus atlikta didžioji dalis darbų: iš numatytos rekonstruoti kelio atkarpos (11,9 km) bus rekonstruota apie 10 km ruožas.
„Šioje atkarpoje dar liks pakloti viršutinį asfalto sluoksnį ir atlikti horizontalųjį dangos ženklinimą“, – pažymėjo specialistas.
Trūko transporto
Bendrovės atstovo teigimu, vykdant darbus neišvengiamai susiduriama su iššūkiais ir problemomis, tačiau su jais bendrovė susitvarko puikiai.
„Nors smėlio vežimas iš karjerų nenutrūkstamai vyksta nuo birželio mėnesio pradžios, prasidėjus rugiapjūtei, susidūrėme su reikiamo transporto trūkumu. Nepaisant šių trukdžių, darbai vykdomi sklandžiai ir pagal grafiką. Visus darbus planuojama baigti iki lapkričio vidurio“, – pažymėjo „Kauno tiltų“ atstovas.
Kelias prasiplės
Bendrovė informuoja, kad baigus darbus, kelio ruožas bus atnaujintas visiškai. Pašalinus seną kelio dangą ir dalį pakelėse augančių medžių (Sirutiškyje ir Kalnaberžėje), bus paklotos naujos inžinerinės komunikacijos, įrengtos naujos kelio konstrukcijos, paklotas asfaltas. Sirutiškio ir Kalnaberžės kaimuose bus įrengti pėsčiųjų takai, įrengtos pėsčiųjų perėjos, autobusų stotelės, atlikti visi šiuolaikiški aplinkos sutvarkymo darbai. Iš viso planuojama atnaujinti beveik 12 kilometrų kelio ruožą. Rekonstravus kelią padidės važiuojamosios dalies plotis 1 metru.
Sutvarkys greičiau
Kelio rekonstrukcijos darbams mestos didžiulės kelininkų pajėgos. Darbus minėtame kelyje vykdanti didžiausia transporto infrastruktūros statybos bendrovė Lietuvoje „Kauno tiltai“ pažymėjo, jog įprastai kelininkai tokio ilgio kelio ruožą atnaujintų per metus laiko, tačiau tvarkyti šiam kelio ruožui buvo mestos didžiulės darbuotojų pajėgos, taip pat dirba gausybė technikos. Bendrovė netgi ieškojo papildomos darbo jėgos, priėmė į darbą naujų darbuotojų, todėl kelio atnaujino laikas sutrumpės.