Kelių direkcija imasi įgriuvusio Kėdainių tilto per Nevėžį padarinių šalinimo, po to vertins jo būklę
BNS inf.
Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) penktadienį pranešė inicijavusi įgriuvusio pagrindinio į Kėdainius vedančio tilto per Nevėžį padarinių pašalinimo darbus, po jų žada vertinti, ar jis tinkamas eksploatacijai.
„Tik po to, kai bus pašalinti įvykio padariniai ir įvertinta tilto būklė, bus galima vertinti, ar tiltas tinkamas tolesnei eksploatacijai ir kokia apimtimi“, – rašoma direkcijos BNS pateiktame komentare.
Direkcija penktadienį surengė susitikimą su projektuotojais dėl terminų pagreitinimo rengiantis tilto tvarkymui ir veiksmų plano sprendžiant susiklosčiusią situaciją.
„Sutarta, kad projektuotojai kitą savaitę pateiks galimus terminus ir veiksmus. Šiuo metu svarstomos visos galimos alternatyvos, kad galima būtų tilto tvarkymo darbus pradėti kaip įmanoma anksčiau“, – teigiama komentare.
LAKD teigė kreipusis į Kėdainių rajono savivaldybę su prašymu apriboti eismą upe, įrengti ženklus ir informuoti visuomenę.
Taip pat jau kreiptasi į policiją dėl galimai padarytų administracinių nusižengimų, dėl kurių galėjo įvykti incidentas.
Kėdainių rajono savivaldybė savo ruožtu kitą savaitę dėl susiklosčiusios situacijos rengia nuotolinį tarybos posėdį, BNS penktadienį sakė rajono meras.
Pasak Valentino Tamulio, jame kviečiami dalyvauti ir direkcijos atstovai. Iš jų tikimasi išgirsti „pilną informaciją apie eigą, eismo organizavimą ir apribojimus, tilto būklę, kuriuo dabar važiuojame“.
Mero teigimu, taip pat rajono tarybos nariai nori sužinoti, ar gali būti leidžiama šiuo tiltu važiuoti, ar bus spartinami tilto per Nevėžį ties Vilainiais rekonstrukcijos darbai.
Anksčiau V. Tamulis BNS sakė, jog uždarius įgriuvusį tiltą su nepatogumais susiduria miesto gyventojai, priversti daryti dešimties kilometrų lankstą, taip pat piko metu prie apylankų susidaro spūstys.
Primename skaitytojams, kad Kėdainiuose įgriuvus tilto per Nevėžį konstrukcijoms, antradienį juo buvo uždarytas transporto ir pėsčiųjų eismas, incidento metu niekas nenukentėjo.
Lietuvos automobilių kelių direkcija tuomet pranešė, kad tilto sija galėjo būti pažeista dėl juo važiavusio sunkiasvorio transporto, viršijus leistiną masę. Direkcija nurodė, jog tilto stebėseną direkcijos specialistai vykdė nuolatos, paskutinį kartą tiltas apžiūrėtas praėjusią savaitę.
Kėdainių rajono savivaldybė tvirtino, kad rekonstruojant tiltą per Nevėžį ties Vilainiais, pastaruoju metu buvo išaugęs transporto srautas kitais tiltais, įskaitant ir įgriuvusiu Tilto gatvėje.
Savivaldybė taip pat teigė, jog pernai keliskart kreipėsi į Kelių direkciją, prašydama įvertinti tilto būklę ir sulaukė atsakymų, kad kai kurios konstrukcijos yra pažeistos.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Remigijus Lipkevčius teigė, kad sugriuvęs Kėdainių tiltas buvo įtrauktas į 73 blogos arba labai blogos būklės tiltų sąrašą ir jį pagal finansavimo galimybes planuota rekonstruoti iki pernai metų pabaigos, tačiau pristigta lėšų.
Kelių direkcija kreipėsi į savivaldybę, kad būtų peržiūrėti vaizdo įrašai gavus informacijos, jog tiltu galėjo važiuoti sunkiasvoris transportas.
16 Komentarai
galetu leisti eisma lengvajam transportui iki 3,5t. juk keliu direkcija teige , kad pries savaite apziuretas tiltas ivertintas patenk9inmai,o ir igriuvo ne vaziuojamosios dalies sija..
Jieško subinėj sliekų.Jei teisingai suprantu,tai ruošesi prie senos … klijuoti naujus plaukus.
Cia visiskas maziausiai 5kadenciju meru neveiklumas tiltu atzvilgiu, kas is to tu pesciuju rekonstruoti, per juos nepravaziuos masinu srautai
Kai vicemere bus Selestina ji išpręs visas bėdas!!! Visiems dalinsim nemokamas eilėraščių knygutes! Ir bus baliai kaime
Vilainių tilto stovis, po jo anksčiau vykdyto vieno praplatinimo,buvo žymiai geresnis nei šio dabar įlūžusio.Taigi ir remontuot reikėjo būtent jį.Miestas po eilės durnių vadovavimo dabar paverstas pajuokos objektu.
„LAKD teigė kreipusis į Kėdainių rajono savivaldybę su prašymu apriboti eismą upe“,o kas ta upe vaiksto?,nors LAKD jau buvo numate,kad kazkas gali igriuti.
Plaukioja daba keltai į vilainius ir šetufke 😀
O kur Lietuvos karinių jūrų pajėgų povandeniniai laivai iki Kruosto ,neskaitant kreiserių ir fregatų.
Pala, nedaug liko. Ateis Saulius ir sutvarkys tą balaganą. Jis moka su tiltais tvarkytis
Šitoje situacijoje tamulis pjaunasi su pauliui ir arūnu, o laimi saulius. Dar daugiau laimi fedia, tyliai dirba, nesivelia į šūdus.
Liūdniausia, kad daug neišsilavi usių žmoni7 bando patekti į tarybą. Dar labai daug yra visiškai jokių mokesčių valstybei nesumokėjusių ir nedeklaravusių. Kastis 0 eurų mokesčių sumokėjo, Aviža irgi nieko. Kas čia per verslininkai?
Tik nebalsuokit už mergų viliotoją Donatą, visi Kėdainiai žino, kaip išdavinėja savo žmoną su jaunesnėmis. Tik iš laikraščio sužinojau, kad jis vedęs.
dar viena išdulkinta jo sąraše.
Nors i viena puse leistu vaziot vis sutaupitume 10 km
Vietoje turime kompetentingų inžinierių,kurie nelįsdami į viešumą,nurodo pačius racionaliausius problemos sprendimo būdus.Bet ne,lauksime nurodymo iš viršaus.Kišame pinigus į kokias tai fantastines strategijas,o nūdienos reikalams nė grašio.Kada tai buvo,kad Vilnius,savęs neapkuopdamas,leistų ką kitą iš mėšlo ištraukti?
Ir sugalvok ,kad juo galima būtų lengvuškes praleisti…Pyderų ir ne kitaip sprendimas.
fantazijos tos ir galimi sprendimai,jei nie v p**du ,tai v krasnujų armijų.