Karštoji linija: kada įrengs pėsčiųjų perėjas?

 Karštoji linija: kada įrengs pėsčiųjų perėjas?

Mūsų laikraščio skaitytojas teiraujasi, ar kelyje Kėdainiai–Labūnava, atkarpoje ties Pelėdnagiais, o būtent ten, kur yra Pelėdnagių autobusų stotelė, neketinama įrengti pėsčiųjų perėjos ir jos apšviesti? „Po pamokų į Pelėdnagius grįžta nemažai vaikų ir jie, išlipę iš autobuso, būriais eina per gatvę, retas kuris apsidairydamas. Dabar, kai anksti temsta, toks jų elgesys – vienas žingsnis iki nelaimės. O dar vairuotojai, nors ir įrengti greičio ribojimo kalneliai, vis tiek ganėtinai grietai važinėja tuo keliu“, – nerimavo vyriškis.

Atsakymus pateikia Kėdainių rajono savivaldybės Statybos ir turto skyriaus vyr. specialistė Daiva Grinkevičienė.

„Valstybinės reikšmės kelią Nr. 1906 Aukštutiniai Kaniūkai–Babtai–Labūnava–Kėdainiai valdo, naudoja ir juo disponuoja Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) prie Susisiekimo ministerijos. Valstybinės reikšmės keliuose  priežiūros, remonto darbus ir saugaus eismo priemonių įrengimą organizuoja LAKD. Siekdama išsiaiškinti dėl galimybės įrengti pėsčiųjų perėją Jūsų nurodytoje vietoje savivaldybė kreipsis į LAKD.“

Šį klausimą pateikėme ir Lietuvos automobilių kelių direkcijai prie Susisiekimo ministerijos ir štai kokį atsakymą gavome:

„Informuojame, kad 2018 m. birželio 14 d. Kelių direkcijos direktoriaus įsakymu Nr. V-134 buvo patvirtinta Pėsčiųjų perėjų ir nežymėtų perėjų pertvarkymo ir atnaujinimo prioritetinės eilės sudarymo metodika, pagal kurią yra sudaryta ir Kelių direkcijos direktoriaus patvirtinta prioritetinė rekonstruotinų bei naikintinų pėsčiųjų perėjų eilė visame valstybinės reikšmės kelių tinkle.

Visos nesaugios ir Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių PPOT 16 (toliau – PPOT 16) reikalavimų neatitinkančios pėsčiųjų perėjos bus tvarkomos pagal minėtą prioritetinę eilę.

Nustatyta, kad visame valstybinės reikšmės kelių tinkle yra 1 721 pėsčiųjų perėja, kurią reikia atnaujinti ar panaikinti. Visas esamas pėsčiųjų perėjas planuojame sutvarkyti iki 2022 m. 

Atkreipiame dėmesį, kad naujas pėsčiųjų perėjas taip pat rengsime tik pagal prioritetinę eilę.

Papildomai informuojame, kad, siekiant įrengti naują pėsčiųjų perėją, įrengimo vieta turi atitikti eismo intensyvumo ir eismo saugos kriterijus, pateiktus PPOT 16. Todėl pėsčiųjų perėjimo per kelią organizavimo priemonės tipo parinkimas priklausytų nuo minėtų kriterijų.“

Rekomenduojame parsisiųsti:

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video